Tweets at Prieska, Prieska, Bo-Karoo, Northern Cape around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Prieska, Prieska, Bo-Karoo, Northern Cape 30km.


Search Results

Fahimah Hani fhmhhani

living a free life in europe ✈ is another dream of mine #ggmu #halamadrid

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:55

Anis AnisNorfarzana

seorang yang gemok tetapi sangat CEREWET tentang makanan.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:50

Muhammad Danial danialnajwan

eat,sleep,rave,repeat

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:50

aa azhariazman_

two years ages before 20

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:37

L themizz_28

18
#coyg #black4lyfe

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:34

HawaRazak hawa_razak94

Ig: hawarazak


NikMohamadZafarisAizat💐

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:22

hafiz seorang antihero wthafiz

main twitter sebab nak kumpul meme

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:21

🌸iffa🌸 iffaaanajihaaa

💛

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 10:09

Princess💕 fathiahoho

Dear stalker,I love you.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:57

Ika SitiZulaikhaMR

Belum lawa lagi

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:57

нαfιz hafiz_apis28

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:56

lavender Raihana_Najwa

# chicken and cheese enthusiast.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:48

🙈 _eynaaa96

22🌸

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:47

IDOL Txmmxlicixus

나는 행복하고 싶다.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:45

Yien sfirhh

💕

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:44

ahmad zaidi zaidizainal02

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:33

ルクマン LukeSenpai_

lol and 20

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:25

zxcv xmshrx__

19. polimas

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:12

Fify🐝 FarahanaFify

Twitter lama lupa password la 🤦‍♀️ fify noob

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:09

Bibi NurZulaikha bibinurzulaikha

16

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 09:06

DIN💂 izzuddinnaimBA

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:57

Misapikah ohh_missa

22 | Jururawat

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:56

aina ainashahida_

make yourself a priority

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:45

Han Solo __mohdsyaqir

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:38

Timmmm TimAqilh_

Idont believe in failure . ☁

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:37

🎈 nrftinnajwa

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:32

👰🏻 ftnnaz

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:28

👹 naddyaliaaa

idris💜

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:25

دانيا 🐾 daniaxcx

No idea

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:20

BabyBlue mizaazalia

Biasalah manusia

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:20

Fitt SarahAgusii

Snapchat : sarahagus8

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:15

اَثِيرَاة نَجْوَى thrznjwa

islamic finance @ kolej pengajian islam (marsah) ig; thrznjwa

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 08:07

ziraa. nr_ziraa

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 07:57

mira. miqaaa__

Kamal Shaffiq ❤️

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 07:57

ANZ AnisNajibah

anisnajibahzulkifli 😍

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 07:38

👀 khadijah0712

be the good muslim , insyaAllah Allah will protect you 🙆👌

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 07:20

Far🌙 deainggg

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 07:01

fidajysm Fdhjysm_

lapar nak makan

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 06:38

jih nunaa___

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 06:16

▲Anna Sui▼ adzamatulnajwa

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 05:33

Leo. haikaldnielll

極端な、謎、しかし慈悲深い。
One Two Jaga.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 05:22

Lord Faz-sama fawwaznumann

19 unofficially

ig : faz.n

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 04:44

saff. saafiiyaa_

Havin' affair with foodie ❤

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 04:26

🥀 khrnnazmn

Stubborn af with a good heart.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 03:54

🌻 cha 🌻 fxriesyx__

Amier 💍💙

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 03:29

sab thesomebodyyy

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 03:26

Aisyah Addah_Aisyah

Ya الله please take care of the ones i love ❤

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 03:04

ظریف شفيق ZariffZulkifli

|💕 MARKIONS |
💕🍩 |
💕🐈 |
💕 bundle |

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 03:02

Irwan_ IrwanRosaidi_

#24 @CardiffCityFC @Arsenal @Malaysia

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:54

FarieDaniel farieDaniel_

i miss u mom💕💕💕

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:52

haikal haikalmkhtr

fuck that. you're perfect!

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:40

Pop 🐸 HaziqSaruddin

Ya Allah, please protect my mouth when I'm angry.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:36

; __emxng

bukan beshe beshe

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:36

𝖒𝖎 shahrulsyahmii

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:30

odette🕊 Zatie__

half angel half rebel

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:28

frz. farzannae

adam's fav chickyboomboom cak cak

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:24

apete. apittginkel

independent . cemerkap .

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:23

Jahh IzzahInarah

Gonna chase my dream.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:16

ellysha ellyshaaaaa___

🐾

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:11

nataca♥ Natasya_Mohd

harap sangat parent aku sempat tengok aku berjaya . Aamin

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:07

ainnn ainnn_s

98's 🔥

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:03

D I N A ♡ dinossssss

you know it's love when all you want that person to be happy even
if you're not part of their happiness ❤

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 02:00

hapih_ hapih_

under 🔞
(hidup ini memang palat)

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:59

Farahosa ♔ __Fanishh

cari apa tu?

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:52

Anys anysshh__

.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:48

Nadzirah_nazri

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:43

Wadu DannySdar

Sdara . MD 🇦🇪 . H1Z1survivor

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:36

Cik Farra ツ farahrozihan29

Music is my Life -
stalker not allowed 😆

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:34

Apik AfiqDag

💪Work Hard , Dream Big , Never Give Up💪 Iloveyou💕

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:32

نورولجنة jannanurul2

New account 🌈
جم💕

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:30

Amir amirrrrr___

You just want attention, you don't want my heart :')

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:28

Narcissus parichae_

Camellya wont hurt you.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:27

Yeny Nurantika ynynrntka

My name is Yeny, and i'm not a terrorist.


RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:20

🤷🏿‍♀️ nraffhisml

🤷🏿‍♀️

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:16

🐱 ailafmeeee

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:15

_ heavenhewn

Looking for a zombie apocalypse survival partner

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:14

2÷1 emrizul

apa kau nak hah?

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:11

نا wnrzlkx

Nak apa lagi?

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:11

Rul 🎶 NorhayatiNurul

ig▶nurul_norhayati
KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA 📖
@Naqibbnasir ♥♥

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:10

shrn tiflsk

18. A's.
ARMY. ㄴㅇㅅㅌ. Uaena.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:09

Eykionn

19 & hi

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:06

Iffa Izzati Asri 💐 iffaizzatiasri

Ya Allah please take care of the one i love 💕💐

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 01:03

NL' N_LYANAAA

23, pain is meant to wake us up

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:55

rinn🍁 rinn_safia

She acts like summer and walk like rain .

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:53

🥀 lailasyhd

instagram//lailasyahadah__

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:47

Na Amnadhrh

Keep smiling & Stay positive 🌻











































1009. AA♥

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:46

ainaShamri aina_shamri

An attitude of positive is the mark of the superior personality😊

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:43

heidi heidiazn

she looked daisy safe, but smelled rose wild.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:43

OfficialEkenMendes EkenMendes

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:31

syafla syxfxqxnxd

19

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:29

Raymond de silva aidaisyxh

if I tried, I know it would feel like infinity.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:26

𝒻𝒾𝓀𝒶𝒶𝒶 nurafiqahjamil_

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:22

nurinnaa🌸 zamirimran12

If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:19

jihanasir Jihanasir_

Acc lama @jieyhakasaka tak boleh buka. Follow this new acc

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:17

kimi akimiafifi

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:13

FIKO afqhasnrul

ig: nur_afiqah97
✨belut💕

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:09

Biyah Leon Goretzka Sha_oh_pyqah

anak ticer nah & captain pudin yang dulu kerap berjalan sana sini tapi sekarang busy dgn kerja. #MiaSanMia @FCBayern, #HariaPenangHaria @FA_Penang

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:06

ainazira nrainaziraa

/> 19🌸

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 00:00

itsyahera_ 🦄 itsyahera

I still love the same person everyday ❤| itsyahera_ on Instagram 🌸

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-15 23:54

_noranadia

99. new acc. everything happens for a reason

whyyy laaa fav dia petai? pening lah mcm ni 😂😂

2018-10-15 23:53