Tweets at Tambon Wang Daeng, Amphoe Tron, Chang Wat Uttaradit around 20km

It searches the Tweets of Twitter around Tambon Wang Daeng, Amphoe Tron, Chang Wat Uttaradit 20km.


Search Results

. CAMLaPistolaa

@colombrianaa I love me so much.

2018-05-22 07:50

🤭🤫😈👿🤙🏾🤟🏾💋👀 SinisterEmoji

Instagram:SinisterEmoji sc:HalfGrinEmoji (side effects include feelin sneak dissed, annoyed by subs, reverse psychology)

RT @CAMLaPistolaa: Definitely wash ya ass sis, please.

2018-05-22 07:47

Umeh and 99 others UmehOMA

Media and Art Enthusiast |
Writer - When overwhelmed by emotions my pen bleeds |
Founder @UmehWritesMedia & @NGPapers.
☎: +2347065139669

RT @CAMLaPistolaa: Definitely wash ya ass sis, please.

2018-05-22 07:44

😎 MAAlNEx

#EBH 🇯🇲

RT @CAMLaPistolaa: It's pointless to be an asshole for no reason. You have every right to defend yourself but to be mean just because is ri…

2018-05-22 07:28

Queen Bri🕊 colombrianaa

11.

RT @CAMLaPistolaa: Myself? 25 yrs, 26 in July. I think it's getting pretty serious. Fingers crossed.

2018-05-22 07:27

. CAMLaPistolaa

Myself? 25 yrs, 26 in July. I think it's getting pretty serious. Fingers crossed.

2018-05-22 07:27

. CAMLaPistolaa

It's pointless to be an asshole for no reason. You have every right to defend yourself but to be mean just because…

2018-05-22 07:25

A Mythological Creature. 🧚🏽‍♀️ blaaksuedepumps

The cool Auntie. #FreeCyntoia #Eagles

RT @CAMLaPistolaa: Definitely wash ya ass sis, please.

2018-05-22 07:24

~~~ aimn2please

She is both HellFire and holy water. and the flavor you taste depends on how you treat her. 🙃💅🏽

RT @CAMLaPistolaa: Definitely wash ya ass sis, please.

2018-05-22 07:24

. CAMLaPistolaa

I'm never mean.

2018-05-22 07:23

. CAMLaPistolaa

Same

2018-05-22 07:21

Cuter in Person 🤷🏾‍♂️ THEE_Hollywood

Equal parts Will Hunting and Bruce Leroy... ✊

RT @CAMLaPistolaa: Definitely wash ya ass sis, please.

2018-05-22 07:20

. CAMLaPistolaa

Definitely wash ya ass sis, please.

2018-05-22 07:19

. CAMLaPistolaa

& I'm off.

2018-05-22 07:18

March 17th Steezuss__

one day.

RT @CAMLaPistolaa: A whole lot. Never trust.

2018-05-22 07:15

. CAMLaPistolaa

Fine as hell*

2018-05-22 07:11

. CAMLaPistolaa

Hopefully the clique & ballsack pattycake

2018-05-22 07:01

. CAMLaPistolaa

@msnewmoney Smart woman.

2018-05-22 06:59

. CAMLaPistolaa

@DeadLikeAaliyah I need to be in the country

2018-05-22 06:58

♓ ⚜️BIRD⚜️ bird_ladii

Always Fabulous, Always $5 click the lizzink 👈🏾click the link!

RT @CAMLaPistolaa: A whole lot. Never trust.

2018-05-22 06:58

Juggs Bunny ILoveCalinda

GOAT

RT @CAMLaPistolaa: We are but people on this app really don't get that. We really be out here. Whole state full of wolves & we know when yo…

2018-05-22 06:51

je$ jesicvxs

i trust no one.

RT @CAMLaPistolaa: Let them. Fuck them. The truth owns it's own title & you don't owe anyone an ounce of your energy. There is more power i…

2018-05-22 06:47

tashir. p0cahontits

RT @CAMLaPistolaa: I be wanting to throw my whole brain away because of this shit here

2018-05-22 06:34

. CAMLaPistolaa

Chevron wants $4.17 per gal for some premium gas. Bwoy fuck you. To Arco we go.

2018-05-22 06:34

Yuvi Yuviloves

#SCORPIO 🌈👻👻 Sc: Yuvinka420

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 06:33

Flo 1SoFlo

Natural Born Hustler. 📷: 1Soflo 👻 SoFlo561 #NBH 🌐

RT @CAMLaPistolaa: I be wanting to throw my whole brain away because of this shit here

2018-05-22 06:31

. CAMLaPistolaa

I'm about to relocate there.

2018-05-22 06:30

DT 3 ⛹🏾‍♂️ DeJahnnnn

$LG 👹🔪 | #StaySoley

RT @CAMLaPistolaa: You buy black air forces & the shits come leanin out the box. Them shits NEVER look fresh.

2018-05-22 06:28

. CAMLaPistolaa

@msnewmoney That's all you really gotta do is be yourself & be firm in what you stand for here or we gon pick you apart lol

2018-05-22 06:25

Carolyn _xbundle

PSN: xbundle___ #fuckcancer Mike RIP💘

RT @CAMLaPistolaa: I be wanting to throw my whole brain away because of this shit here

2018-05-22 06:23

Boom-K18+ BoomBoom1998B

♻️ ทวิตใหม่ ⬆️《•กดติดตามด้วยน่ะคับ•》⬆️
🔞 สายเงี่ยนเงี่ยน🍌💦
♂️ ชื่อ บอม อายุ 20 โบ๊ทคับ คุยได้คับ
⛔ ไม่นัดน่ะคับ 📷 แลกรูปได้ ☮
📷 รูปตัวเองทุกรูปคับ 💯♂️

RT @PotnpipatFps: เงี่ยน สกิดมาเลยงับ.😁
#พึ่งหัดเล่นงับ

2018-05-22 06:23

. CAMLaPistolaa

@KingEbu_ Bitches bout dumb as shit lmao

2018-05-22 06:23

. CAMLaPistolaa

The wild wild west mane

2018-05-22 06:22

. CAMLaPistolaa

@Steelo626 Lmaooooo tell these females man

2018-05-22 06:22

Juice Adams (BBB) TheAsshole4rmCA

PSN: x__RB1 (2 underscores) #H4TBShare

RT @CAMLaPistolaa: Come to LA with that "I want a hood nigga" mentality & land yoself on the Fig of a bean silly little girl lol.

2018-05-22 06:21

. CAMLaPistolaa

We are but people on this app really don't get that. We really be out here. Whole state full of wolves & we know wh…

2018-05-22 06:21

. CAMLaPistolaa

I be wanting to throw my whole brain away because of this shit here

2018-05-22 06:20

. CAMLaPistolaa

Cali ain't for everybody. This shit is really the devil's playground.

2018-05-22 06:18

josh🍀 J__WILD

fly like a passport. #e92

RT @CAMLaPistolaa: You buy black air forces & the shits come leanin out the box. Them shits NEVER look fresh.

2018-05-22 06:17

. CAMLaPistolaa

WOW.

2018-05-22 06:16

Juggs Bunny ILoveCalinda

GOAT

RT @CAMLaPistolaa: Lmaoooooo shit you know

2018-05-22 06:16

-Watcharapong-Boss- superboss300

จะย้อนเวลากลับไปซักกี่ครา
ก็ขอเลือกชีวิตแสนธรรมดา
ที่ฉันมีเธอ

รักเธอเหลือเกิน

2018-05-22 06:16

. CAMLaPistolaa

Lmaoooooo shit you know

2018-05-22 06:15

🖤 Diona 🖤 Elysian__

snap- diona_1

RT @CAMLaPistolaa: You buy black air forces & the shits come leanin out the box. Them shits NEVER look fresh.

2018-05-22 06:14

#FENTYBEAUTY FENTYLOOKSS

@Rihanna @fentybeauty

RT @CAMLaPistolaa: People HATE when you're confident in your capabilities.

2018-05-22 06:14

hi cool fun ben33922881

RT @UttaraditSexsex: อุ้ม

2018-05-22 06:09

LaJefaDeJefas RELKIA21

Forget about safety. Live where you fear to live. Destroy your reputation. Be notorious. 💍

RT @CAMLaPistolaa: Me with Ben Affleck. Hate that fucker & his smug face

2018-05-22 06:09

Monique B. monique_bimpe

Congolese Doll 👻: xmoniickk

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 06:08

hi cool fun ben33922881

RT @UttaraditSexsex:

2018-05-22 06:08

LaJefaDeJefas RELKIA21

Forget about safety. Live where you fear to live. Destroy your reputation. Be notorious. 💍

RT @CAMLaPistolaa: I really promise you that I can handle myself. I always got that work for a nigga who thinks he's too hot to touch. Men…

2018-05-22 06:08

King Dee SuperLightBeam

RT @CAMLaPistolaa: Come to LA with that "I want a hood nigga" mentality & land yoself on the Fig of a bean silly little girl lol.

2018-05-22 06:08

LaJefaDeJefas RELKIA21

Forget about safety. Live where you fear to live. Destroy your reputation. Be notorious. 💍

RT @CAMLaPistolaa: I tell men to leave me alone nicely first & if that doesn't work I get live. I ain't about to fear no cowardly the heada…

2018-05-22 06:08

Mamacita Bulmamacita

RT @CAMLaPistolaa: Come to LA with that "I want a hood nigga" mentality & land yoself on the Fig of a bean silly little girl lol.

2018-05-22 06:07

📚 janellekelly__

sc: jaekellyy • #BLACKLIVESMATTER

RT @CAMLaPistolaa: People HATE when you're confident in your capabilities.

2018-05-22 06:07

LaJefaDeJefas RELKIA21

Forget about safety. Live where you fear to live. Destroy your reputation. Be notorious. 💍

RT @CAMLaPistolaa: Let them. Fuck them. The truth owns it's own title & you don't owe anyone an ounce of your energy. There is more power i…

2018-05-22 06:07

LaJefaDeJefas RELKIA21

Forget about safety. Live where you fear to live. Destroy your reputation. Be notorious. 💍

RT @CAMLaPistolaa: A whole lot. Never trust.

2018-05-22 06:07

LaJefaDeJefas RELKIA21

Forget about safety. Live where you fear to live. Destroy your reputation. Be notorious. 💍

RT @CAMLaPistolaa: People HATE when you're confident in your capabilities.

2018-05-22 06:07

RALI$ msnewmoney

SUPERWOMAN. GET RICH OR DIE TRYING. ON THE ROAD TO SUCCESS. COMING FOR EVERYTHING THEY SAID I COULDN'T HAVE #MASSSCHOOLOFLAW⚖️👸🏽🇩🇴🌈IG:MSNEWMONEY

RT @CAMLaPistolaa: People HATE when you're confident in your capabilities.

2018-05-22 06:06

. CAMLaPistolaa

@ILoveCalinda Dead ass. You're safer with gang members if we keepin it a whole stack lmaooo

2018-05-22 06:06

loni. AmazonLoni

why you tripping? I ain’t even doin nothin.

RT @CAMLaPistolaa: Amen queen

2018-05-22 06:05

. CAMLaPistolaa

Yes I did & you were out here being a slut

2018-05-22 06:05

. CAMLaPistolaa

@LondonAffair That shit is so bizarre

2018-05-22 06:04

. CAMLaPistolaa

Come to LA with that "I want a hood nigga" mentality & land yoself on the Fig of a bean silly little girl lol.

2018-05-22 06:04

hi cool fun ben33922881

RT @UttaraditSexsex:

2018-05-22 06:04

hi cool fun ben33922881

RT @UttaraditSexsex:

2018-05-22 06:02

Summer Bummer🌼 Summer9Castillo

New Twitter.20. Mother to Stephanie💕 Finding Beauty in the Mundane

RT @CAMLaPistolaa: People HATE when you're confident in your capabilities.

2018-05-22 06:02

this nigga frying bread DuhItzMiaaaa

I'm not crazy I'm just passionate.

RT @CAMLaPistolaa: Let them. Fuck them. The truth owns it's own title & you don't owe anyone an ounce of your energy. There is more power i…

2018-05-22 06:02

baby D. dchaiyah

#FMBM

RT @CAMLaPistolaa: People HATE when you're confident in your capabilities.

2018-05-22 06:02

hi cool fun ben33922881

RT @UttaraditSexsex:

2018-05-22 06:01

. CAMLaPistolaa

Amen queen

2018-05-22 06:01

. CAMLaPistolaa

This shit is juicy lmao

2018-05-22 06:00

carbie. imtooTRENDY_

“kentrell... i bet you can’t pull me”

RT @CAMLaPistolaa: A whole lot. Never trust.

2018-05-22 06:00

. CAMLaPistolaa

People HATE when you're confident in your capabilities.

2018-05-22 05:59

drphilDONTEhue

RT @CAMLaPistolaa: Let them. Fuck them. The truth owns it's own title & you don't owe anyone an ounce of your energy. There is more power i…

2018-05-22 05:59

loni. AmazonLoni

why you tripping? I ain’t even doin nothin.

RT @CAMLaPistolaa: God is good.

2018-05-22 05:59

drphilDONTEhue

RT @CAMLaPistolaa: A whole lot. Never trust.

2018-05-22 05:58

. CAMLaPistolaa

God is good.

2018-05-22 05:58

. CAMLaPistolaa

A whole lot. Never trust.

2018-05-22 05:57

. CAMLaPistolaa

Let them. Fuck them. The truth owns it's own title & you don't owe anyone an ounce of your energy. There is more po…

2018-05-22 05:57

Mamacita Bulmamacita

RT @CAMLaPistolaa: That's probably true too lol

2018-05-22 05:47

. CAMLaPistolaa

That's probably true too lol

2018-05-22 05:44

maya b 🌻 MayaGotMelanin

Look up. The sun is just a cloud away. 🌞

RT @CAMLaPistolaa: That's why I said the internet be having y'all in la-la land. Y'all really feel like a man should respect you no matter…

2018-05-22 05:43

. CAMLaPistolaa

I agree babe

2018-05-22 05:41

Qbieshay qbieshay

Game generalist, rat lover. Coffee makes me function as a human. Sometimes I do freelance stuff at /> Lately, i like @godotengine a lot

RT @pokapokastudios: Concept art for our 3d puzzle adventure game SHADE #gameart #gameconceptart #conceptart #game #gamedesign #gamedevelop…

2018-05-22 05:41

. CAMLaPistolaa

A lot man

2018-05-22 05:41

. CAMLaPistolaa

That's why I said the internet be having y'all in la-la land. Y'all really feel like a man should respect you no ma…

2018-05-22 05:40

Julio Yacot jyacot

Vi Veri Veniversum Vivus Vici

Desde hace rato lo está haciendo!

2018-05-22 05:38

. CAMLaPistolaa

@1800SADDAD DON'T YOU EVER DISRESPECF YOURSELF LIKE THAT

2018-05-22 05:38

. CAMLaPistolaa

Sooooooo much & you know that lmao

2018-05-22 05:37

Ka rok Karok_Amnat

ฉันชอบวิดีโอ @YouTube เจ็บกว่าจาก : พีท พีระ [Full

2018-05-22 05:35

A. aashhkaashh

🇰🇪

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 05:29

Laish nirdbirb

18 years old and still wants mermaids to be real

RT @pokapokastudios: Concept art for our 3d puzzle adventure game SHADE #gameart #gameconceptart #conceptart #game #gamedesign #gamedevelop…

2018-05-22 05:28

เด็กหญิง​ บัวลอย eY8ApdPrpcyMqz1

กระโหลกบางตายช้า
กระโหลกหนาตายเร็ว

แง่มมๆๆๆ.แช่น้ำปลาวนไป🦐🦐🦐

2018-05-22 05:18

Autumn Pitcher AutumnPitcher

@myself

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 05:14

ang viohlated

the universe always falls in love with a stubborn soul

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 05:10

äimee aamackk

302 // 😊🍯 🔗

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 05:03

abi ⛅️ heartbr0kenbaby

stare into the violet florescent lights

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 04:55

Chaè ❄️ chae_chilla

I’m an exotic fruit with an acquired taste with only child syndrome that loves to write books. (link in bio to check me out😉) oh and I love the word BITCH.

RT @CAMLaPistolaa: I really promise you that I can handle myself. I always got that work for a nigga who thinks he's too hot to touch. Men…

2018-05-22 04:53

Janecia. JaneciaLanae

if you’re gonna DM me, please just get to the point.

RT @CAMLaPistolaa: I tell men to leave me alone nicely first & if that doesn't work I get live. I ain't about to fear no cowardly the heada…

2018-05-22 04:51

✨Lola☁️ BxtchesnBlunts_

26.♌️Brooklyn's favorite Chef follow @munchies_bkshp. instagram _ @melaningawdess_ NYC🛫ATL🛬NYC

RT @CAMLaPistolaa: Yes but if you close your eyes while intoxicated I look like Bejonce

2018-05-22 04:51