Tweets at North Sinai Governorate around 30km

It searches the Tweets of Twitter around North Sinai Governorate 30km.


Search Results

Eslam Fekry eslam__fekry

“ Ahlawy “ 💝 “Fcb “ 💝
“ Civil Engineering“ 💝 “SU 140“
insta👉 eslam__fekry
👉👉

مش ملاحظ إن الدراسه بدأت ولا ايه !!
-شششش وطى صوتك
ليه ف ايه !!
-ضميرى نايم

2018-10-22 21:45

Mohamed Essam mohamedessam138

- Master in Public Law 💪

@maaii_essam كلام جميل .. كلام معقول .. مقدرش اقول حاجة عنه 😇😇❤

2018-10-22 21:38

﮼أحمدالغزال AhMed_ElGhaZaL

Supervisor and Telecom Site Engineer @Huawei Technology

معندناش مشكله انك ترعى فريق اى كان اسمه وحجمة بس كشركة راعية لمعظم اندية الدورى لازم تبقى ع مسافة من كل الاندية الل…

2018-10-22 21:30

Hasnaa Hassan Hasnaaahassan

pharmacy SU level 3 💉💊

لما كلنا كدا مروحناش اومال مين اللي راح النهارده 😂

2018-10-22 21:21

💀DrAhMed TaHa💀 1Dr_AhmedTaha

‏‏‏‏‏‏الاشعه يعني X-RAY ☠ يعني Radiologist يعني CT-Scan يعني العلاج الاشعاعي والاورام🤗
يعني موهبتي وشغلتي together 🎉
*احنا اخصائيين الاشعه انتو مين؟؟!*🤔😂
14

@ziad1_Elzoz @MagnoonZyk خود

2018-10-22 21:18

﮼أحمدالغزال AhMed_ElGhaZaL

Supervisor and Telecom Site Engineer @Huawei Technology

😂😂

2018-10-22 21:16

دود 🌸 DuhaGhouneim

pharmacy SU 💊

Zamalek 🇦🇹❤

العالم كلّه مُصاب بخيبة الأمل، أنتِ لستِ وحدك. 🌸
Bütün dünya hayal kırıklığına uğradı yalnız değilsin 🌸

2018-10-22 21:13

قويدر✌ Abdokwedar1

'٣، Jadal

@AhmedHossam1014 السيكشن اتلغي؟؟

2018-10-22 21:07

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

💕

2018-10-22 21:06

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

رايجه 😂😂😂💔

2018-10-22 21:06

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

🚶🏻‍♀️

2018-10-22 21:06

cap.hosany elgamry CElgamry

الأخبار العامة

من سار بين الناس جابراً للخواطر ،، أنقذه الله من جوف المخاطر ....!

2018-10-22 21:00

cap.hosany elgamry CElgamry

الأخبار العامة

@AhmedKoura11

2018-10-22 20:59

💀DrAhMed TaHa💀 1Dr_AhmedTaha

‏‏‏‏‏‏الاشعه يعني X-RAY ☠ يعني Radiologist يعني CT-Scan يعني العلاج الاشعاعي والاورام🤗
يعني موهبتي وشغلتي together 🎉
*احنا اخصائيين الاشعه انتو مين؟؟!*🤔😂
14

@Totamustafa13 دي اغنيه ولا علاج؟ 💔💔

2018-10-22 20:54

💀DrAhMed TaHa💀 1Dr_AhmedTaha

‏‏‏‏‏‏الاشعه يعني X-RAY ☠ يعني Radiologist يعني CT-Scan يعني العلاج الاشعاعي والاورام🤗
يعني موهبتي وشغلتي together 🎉
*احنا اخصائيين الاشعه انتو مين؟؟!*🤔😂
14

@rem70707 بس يا عبيطه روحي زاكري 😂😂😂

2018-10-22 20:53

💀DrAhMed TaHa💀 1Dr_AhmedTaha

‏‏‏‏‏‏الاشعه يعني X-RAY ☠ يعني Radiologist يعني CT-Scan يعني العلاج الاشعاعي والاورام🤗
يعني موهبتي وشغلتي together 🎉
*احنا اخصائيين الاشعه انتو مين؟؟!*🤔😂
14

@GhadaEl41047792 بعمل بلوك لا تقلق 😂

2018-10-22 20:52

💀DrAhMed TaHa💀 1Dr_AhmedTaha

‏‏‏‏‏‏الاشعه يعني X-RAY ☠ يعني Radiologist يعني CT-Scan يعني العلاج الاشعاعي والاورام🤗
يعني موهبتي وشغلتي together 🎉
*احنا اخصائيين الاشعه انتو مين؟؟!*🤔😂
14

@GhadaEl41047792 وانتشر وبقا أوفر 😂

2018-10-22 20:49

FizZzZo Ibrhim10860372

متجيش تعمل شيخ علي صااحب الباار اللي كنت بتكسر عنده

@AmiiraAyman يا الف هل تري 😂

2018-10-22 20:49

IbrahimoviĆ 🇪🇬 igomaa780

#JFT74 #JFT20

@EslamAl20011017 - خلي علينا ياولدي
=ربنا يكرمك ياعم الحاج كم يعني ؟!
- بسيطه ياولدي ٨٩ جنيه

2018-10-22 20:47

💀DrAhMed TaHa💀 1Dr_AhmedTaha

‏‏‏‏‏‏الاشعه يعني X-RAY ☠ يعني Radiologist يعني CT-Scan يعني العلاج الاشعاعي والاورام🤗
يعني موهبتي وشغلتي together 🎉
*احنا اخصائيين الاشعه انتو مين؟؟!*🤔😂
14

@GhadaEl41047792 هو مال تويتر كله مجروح ولا ايه 😂😂😂

2018-10-22 20:43

Hasnaa Hassan Hasnaaahassan

pharmacy SU level 3 💉💊

Same ghada same 😂

2018-10-22 20:35

؏ــمۘــڕۄ amrelsalayma

لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

"ربي أطل في عمر امرأة افتخر دائمًا بكونها امي"❤

2018-10-22 20:13

karem Ahmed😎 Karem23105498

🔥Amr Diab🔥

فيه ناس حلوه كتير دخلت حياتنا ولكن للاسف كل الناس الصح جت يا أما في وقت غلط يا أما في وقت متأخر بعد ما أدينا كل الح…

2018-10-22 20:05

karem Ahmed😎 Karem23105498

🔥Amr Diab🔥

بتهيألي مشكلة الحياة حاليا ان كل الناس بقت مضغوطه وعندها مشاكلها الخاصه الي كل واحد عايش جواها ففكرة انك تعرف تحكي…

2018-10-22 20:04

karem Ahmed😎 Karem23105498

🔥Amr Diab🔥

ربنا يعوض كل واحد عن أى وجع إتوجعهُ ، عن كل مرة شال فيها همهُ لوحدة وقال يارب ، عن كل لحظة يأس مر بيها وحس فيها إن…

2018-10-22 20:03

karem Ahmed😎 Karem23105498

🔥Amr Diab🔥

انا بضايق أوي من الناس اللي بتحكم علي اي حد بالمظاهر والشكل، اللي لما تشوف حد تقول عليه ده شخص متكبر ومغرور وشايف ن…

2018-10-22 20:03

karem Ahmed😎 Karem23105498

🔥Amr Diab🔥

بحترم جداً الناس اللي ماشيه بمبدأ مش شرط اكون عارفك علشان اقف جمبك في وقت شدتك، الناس اللي الكلمه عندها بتفرق وبتجب…

2018-10-22 20:02

رَضَّويٓ ♈ RadwaMElsherif

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ وَمَا ذَٰلِكَ عَلَى اللَّهِ بِعَزِيز

اصل انا بحب كرامتي أوي فا تلاقيني في العتاب مش أوي وفي الكتمان أوي جداً خالص ،،، 🧚🤘

2018-10-22 19:57

Hasnaa Hassan Hasnaaahassan

pharmacy SU level 3 💉💊

@MennaHosam4 اهو راحت عليا نومه و مروحتش 😂

2018-10-22 19:56

عرايشي h__radi

«جربت مر الرجاجيل ما أطيق،وجربت من عمري شقاه وعذابه ،الرجل لو قطع حياته تصافيق ولا يدني لحيته للخيابه».

واحنا داخلين نمون اليومين الجايين😂😂

2018-10-22 19:48

عرايشي h__radi

«جربت مر الرجاجيل ما أطيق،وجربت من عمري شقاه وعذابه ،الرجل لو قطع حياته تصافيق ولا يدني لحيته للخيابه».

من الحاجات الي بنزرعها كل سنه البطاطس وبتبقي احلي من الي في السوق #العريش

2018-10-22 19:12

عرايشي h__radi

«جربت مر الرجاجيل ما أطيق،وجربت من عمري شقاه وعذابه ،الرجل لو قطع حياته تصافيق ولا يدني لحيته للخيابه».

@abeautegirl1 هو ابن حلال ويستاهل

2018-10-22 19:09

عرايشي h__radi

«جربت مر الرجاجيل ما أطيق،وجربت من عمري شقاه وعذابه ،الرجل لو قطع حياته تصافيق ولا يدني لحيته للخيابه».

@abeautegirl1 احيه فيه ايه تاني مغليش😫

2018-10-22 19:03

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

نتناقش 🤷🏻‍♀️

2018-10-22 18:14

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

جويه 😂💕
قُنبلة نصب 😂🏃🏻‍♀️

2018-10-22 18:11

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

حاضر ❤️

2018-10-22 18:09

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

💕🔥

2018-10-22 18:07

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

🥀

2018-10-22 18:06

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

💕

2018-10-22 18:05

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

💕

2018-10-22 18:05

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

❤️

2018-10-22 18:04

عرايشي h__radi

«جربت مر الرجاجيل ما أطيق،وجربت من عمري شقاه وعذابه ،الرجل لو قطع حياته تصافيق ولا يدني لحيته للخيابه».

@7agog حد يقوله لو نزل الموقع بالشورت ده العمال هتعمل فيه ايه😂

2018-10-22 18:04

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

🚶🏻‍♀️

2018-10-22 18:04

عرايشي h__radi

«جربت مر الرجاجيل ما أطيق،وجربت من عمري شقاه وعذابه ،الرجل لو قطع حياته تصافيق ولا يدني لحيته للخيابه».

هي ليه البطاطس غليت فجأه

2018-10-22 18:03

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

😂🤷🏻‍♀️

2018-10-22 18:01

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

🔥

2018-10-22 18:01

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

❤️

2018-10-22 18:01

AS• samir_areeg

‏BUT YOU WERE NEVER MINE•

😂🤷🏻‍♀️

2018-10-22 18:00

منى mon1_m

وتتوالى الأحداث عاصفة جندي مسلح هارب من الخدمة العسكرية يحتجز عدد من الرهائن بسوق تجاري غازي عنتاب جنوب تركيا والشر…

2018-10-22 17:38

Hema Eldesoky 🏹 hema_desoky

ربك وطنك ثم الزمالك ❤️❤️ مهندس تحت الانشاء 📐🔨⚒ #civil_engineer

احمد الشناوي كما يجب ان يكون

2018-10-22 17:27

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

لا تنس أن تُلحّ بـ اللهم اهدِ لي قلبي،
فإنه والله لو هُدِيَ هانَ عليك كل شئ .

2018-10-22 16:48

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

انا موافق جداً ان ربنا يجازيني على قد نيتي

2018-10-22 16:42

منى mon1_m

@walad_rwsh2 @om_masreyaa اللهم أمين يسمع منك ربنا عاجل وليس أجل يالله

2018-10-22 16:42

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

مش لازم تصاحب ناس كتير علشان الشهرة ماالاسد بيمشي لوحدة والغابة كلها عرفاه 👌👌

2018-10-22 16:41

منى mon1_m

سبحان الله ومن أعمالكم سلط عليكم جفاف أكبر بحيرة عذبه وكانت أكبر البحيرات بتركيا جفاف بشكل كامل خلال أسبوع بعد موجة…

2018-10-22 16:31

Eslam. Mekawii🇲🇦MoRoco🇲🇦❤️👌 es_moroco

"جزَاؤهُم عِندَ رَبِهِم جَنَّات عَدنٍ تَجرِي مِن تَحتهَا الأَنهَار خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدا رَضي اللَّهُ عَنْهُم ورَضوا عَنْه ذَلكَ لِمَنْ خشِيَ ربَّه"

محدش عارف الخير فين🌸🙋🏼‍♂️

2018-10-22 16:30

ReNa Renalgamall

‏‏‏‏‏‏‏‏فاضرب بيدك اليمنى على قلبك و قل له : (اثبت).. فإن ما شاء الله كان، و ما لم يشأ لم يكن💙

@abdallrahmaNn51 😂😂

2018-10-22 16:22

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

- استغفروا قبل نومكم؛ فإن الملائكة تكمل عنكم الاستغفار حتى تستيقظوا 💖
- ناموا على وضوئكم؛ فإن الملائكة تجلس بجوار رؤسكم تحفظكم حتى الصباح.

2018-10-22 16:17

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

ُّالذي يحِبُّ وجهاً جميلاً يحِب العالم

2018-10-22 16:15

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

كلمة “ما شاء الله” لا تكسر لك ضرساً ، بينما عدمها يكسر
ظهراً وصحة و رزق وحُب وعائلة و بيت ومجتمع ووطن
وأُمّة كاملة…

2018-10-22 16:07

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

وَيَا بخت من فرق بين حرام وحلال ..

2018-10-22 16:06

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

مدام سيبنها سيبها هندايق ونزعل لية ..

2018-10-22 16:05

عزَاٰزَيٌِ 👑 HassanElAzazy7

#Zamalek 🇦🇹❤️ #instagram #hassanelazazy

@2Emiinem ههههه 😂😂

2018-10-22 16:01

Papermint papermint_sa

Everything you need and more - in mint condition.

RT @brothersibling: #GetRikyOnTheLine

2018-10-22 15:05

منى mon1_m

@Kaled70494992 @FRIGHTNIGHT22 بأذن الله العرب متحدون لانهم عرفين من إين تأتي الضربة
المثل بيقول انا وأخي ع أبن عمي وانا وأبن عمي ع الغريب !

2018-10-22 14:50

منى mon1_m

@AshrafMangoud2

2018-10-22 14:46

El Joker 🇪🇬 Ahmednasser1185

عباده
🤡
🏇🇪🇬
civil engineer

❤❤ساده

2018-10-22 14:45