Tweets at Satiya Wala, Satyewala, Ferozepur, Punjab around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Satiya Wala, Satyewala, Ferozepur, Punjab 30km.


Search Results

yasmine cucokmeeong

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:35

Abdullah Naseer Abdullah846

‏‏‏‏لَقَدْ خَلَقْنَا الِْانْسَانَ فِی اَحْسَنِ تَقْوِیْم

»ہمارا المیہ یہ ہے کہ ہم خود کو بہترین سمجهنے سے قاصر ہیں جبکہ جهوٹ اور بدنیتی کا زنگ ہمیں نگل چکا.

@AfshanMasab @Jafar_Hussein جعفر صاحب نے میری ذاتی راۓ کو خوبصورت الفاظ میں بیان کر دیا ہے. واقعہ یہ ہے کہ ہم انسان…

2018-08-15 21:35

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

@munfess Bernada

2018-08-15 21:34

nel sayangnoona

블핑, 레벨 & 트둥이 ft 프로듀스48.

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:34

팅탱툥。 kittyongl

ℛoleplayer。┊`ℓooking damn tough like a boss outside but actually has a cute personality inside & being @ncttjeffrey's full-time lover, Taeyong Lee is the name。

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:33

RamandeepsinghINSA Ramande35594573

Ramandeepinsa

RT @SahilMonga17: Happy Birthday @Gurmeetramrahim Ji @vishal_sharma78 @dailyDSShashtag @manpreetsoi2525 Congrats to all the world #HappyBi…

2018-08-15 21:33

vᴀɴᴛᴇsᴛɪᴄ ; 🌹 snowberryduck

p e r s o n a l f a n a c c | OT7➶| #BTSARMY

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:32

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Nanti ketemu aku bisa-bisa dia swap....

2018-08-15 21:32

Sara 💃🌜 tzutiful

One two three lets go! Above the universe 🌍

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:31

DrRajneesh Tyagi 2 RajneeshInsha

Dr Rajneesh Tyagi
Black charthawal
Black 15m Green's sewadar

RT @SanjuAsija: #BdayWishesToStRamRahim
The soul rejoices,
The heart feels full,
The eyes are affected,
by an eccentric pull,
Time is…

2018-08-15 21:31

DrRajneesh Tyagi 2 RajneeshInsha

Dr Rajneesh Tyagi
Black charthawal
Black 15m Green's sewadar

RT @PujiiSetia: For Every step in my life

You have been my motivation . #GodFather #LifeLine #TrueSaint @Gurmeetramrahim

#HappyBirthdaySt…

2018-08-15 21:30

Nathalie Pelukeratubuhku

Sentuhlah jemariku, rebahkan sayap sayap patahmu~

RT @HIMNAFOR: semalem iseng liat hp adek w, wallpapernya kek gini, wow beda banget sama ai yg hidupnya slowly but surem ini, tapi gpp jadi…

2018-08-15 21:28

Mudassar Nawaz Mudassar_Nawaz0

Peaceloving ,Pluralist , optimist,Business graduate, & A Govt. Officer

@dr_imranshah Shame on you ; this repentance is just to hoodwink the social media pressure that you’re facing right…

2018-08-15 21:26

ਕੁਲਦੀਪ ਇੰਸਾ kuldeep9527

ਤੇਰੇ ਨਾਲ ਲਾਈਆਂ ਸੋਹਨੈ ਆ😘😘😍😍 ।।।ਨਹੀ ਓ ਰੱਖਦਾ ਉਮੀਦਾਂ ਹੋਰ ਤੇ।।


GULSTICK PLAYER/PUNJAB

#NewProfilePic

2018-08-15 21:26

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

IYA IYA LU PENGHUNI SURGA W PENGHUNI NERAKA.

2018-08-15 21:25

DrRajneesh Tyagi 2 RajneeshInsha

Dr Rajneesh Tyagi
Black charthawal
Black 15m Green's sewadar

RT @SahilMonga17: Happy Birthday @Gurmeetramrahim Ji @vishal_sharma78 @dailyDSShashtag @manpreetsoi2525 Congrats to all the world #HappyBi…

2018-08-15 21:24

DrRajneesh Tyagi 2 RajneeshInsha

Dr Rajneesh Tyagi
Black charthawal
Black 15m Green's sewadar

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 21:24

apado gwaenchanaa

Saranghagi

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:24

Chand Chandniinsan11

RT @PujiiSetia: For Every step in my life

You have been my motivation . #GodFather #LifeLine #TrueSaint @Gurmeetramrahim

#HappyBirthdaySt…

2018-08-15 21:24

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Ngentd.
Buangsad.

2018-08-15 21:24

Chand Chandniinsan11

RT @PujiiSetia: Satguru @Gurmeetramrahim ji.. wish you a v v Happy Bdy. ..Bless us with Maximum Seva n Simran 🙏🙏 Please satguru ji Keep me…

2018-08-15 21:24

sher babypocaris

'Pegang tangan aku?' -Minhyun Hwang, 180715. all-wink ⛵
hwangnielwink-bobminjun

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:24

rysk bucin_Oong

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:23

BS. iamkrispi

Hanya orang sederhana yang hobbynya balasin menfess.

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:22

vur🐆 jingeyi

[CA/BA] mobile legend, rv, and bts addict.

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:22

kuldeep cheema kuldeepcheema77

Simply cute

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 21:22

Daughter of MSG YashpalGarg3

RT @PujiiSetia: For Every step in my life

You have been my motivation . #GodFather #LifeLine #TrueSaint @Gurmeetramrahim

#HappyBirthdaySt…

2018-08-15 21:22

Daughter of MSG YashpalGarg3

RT @PujiiSetia: Satguru @Gurmeetramrahim ji.. wish you a v v Happy Bdy. ..Bless us with Maximum Seva n Simran 🙏🙏 Please satguru ji Keep me…

2018-08-15 21:21

Sisy🍑 kangarcher

˚✧₊༚Mama told me not to waste my life. She said 'spread your wings, my little butterfly!'⁎⁺˳✧༚

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:21

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Pingin reply tapi--

Takut ada yang ketrigger kalau aku muncul...

2018-08-15 21:20

DrRajneesh Tyagi 2 RajneeshInsha

Dr Rajneesh Tyagi
Black charthawal
Black 15m Green's sewadar

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 21:20

dhil🌵 ongnielsbae

ini ca.

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:20

vunnn areumdawoy

isinya retweetan, kalo mau liat tweet sy digeser, lebi suka balesin tweet

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:20

Jaggi jaggi737

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 21:18

💙 besokujian

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:16

Sunil Bika silubika7

Member of Saha Satnam Ji Green's Welfare Force Wing

RT @PujiiSetia: For Every step in my life

You have been my motivation . #GodFather #LifeLine #TrueSaint @Gurmeetramrahim

#HappyBirthdaySt…

2018-08-15 21:15

Aku chessyoongi

Life is never flaT

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:14

🇮🇳MSG_Ka_Diwana💖 ImSuresh_insan

Green S & It wing Member,
Nwr Railway Employee, Good Adviser,Singer, Social worker, Speaker,
(A+)
🖱️Email id sureshchandnsn@gmail.com

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 21:13

ebin. ✨ ebinbimbap

﹝CA/FA | she/her 〕 ✩。:*•. . . #⃞5sos #⃞스트레이키즈 #⃞워너원 #⃞NCT #⃞프로듀스48 #⃞이달의소녀 #⃞스타디움연습생’s enthusiast

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:12

🌻 SringlesSeulgi

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:12

kapil garg kapilga90762795

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 21:11

Berhasil hore! timhuray

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 21:09

Jagjit Singh jagjitaulakh81

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 21:09

Guri Stauj gstauj71

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 21:08

aku adalah budaqskinker

Apa?

@cizberger Pulsa ajadah

Btw polbek anew

2018-08-15 21:08

Naveen insan InsanNevern

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 21:07

Z. dpnziza

inspired by the fear of being average✨

@AuliaRachma Coba bisa di RT nanti akan ku tulis, Dewa 19

2018-08-15 21:04

Z. dpnziza

inspired by the fear of being average✨

@taamsy Mau bertemu seseorank

2018-08-15 21:04

Nimra Muzaffar MuzaffarNimra

6th of feb is my birthday
#Pakistani#muslim
proud Pakistani🇵🇰🇵🇰🇵🇰😇😇😇

Heartiest congratulations to @AsadQaiserPTI for being speaker of national assembly ❤

2018-08-15 21:00

мυнαммα∂ кнαℓι∂ khalidmayo33

💕му αттιтυ∂є ιѕ му ѕιℓєη¢є 💕

@Zongers how to check reactivation service on zong sim

2018-08-15 20:59

Charanjit Insan CharanjitInsan8

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 20:58

ai candsgurl

hmmm.... isi apa ya?

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:57

vanya digebet

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:57

m a n i s dobelcizberger

ca • suka makan tp tetep kurus, suka sajak, dan mungkin juga suka kamu.

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:57

ray ☀ hurraicanne

seorang multifand gabut yang hobi nyampis

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:53

juliana azizah nonazizaah

don't judge book from the cover

Biar orang orang gampang kalau nyari gue :)

2018-08-15 20:52

ᴱᵐᵒ ᵏᵃʸᶫᵃ theblackmanor

expecto wizardium

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:50

Ragowo Tri Wicaksono ragowotw

Sering tiba-tiba kebelet buang air besar

@Chris_tanta Salam tempel aja sini, mana angpaonya

2018-08-15 20:47

Anwar Khan Mayo AnwarKhMayo

❤میرے سکون کے لئے بس اتنا کافی ہے کہ اللہ میرے ساتھ ہے ❤ 💐

@jabeen7866 یہی کہ آخری حد تک چلو تو اچھا دوست مل جاتا ہے یا سبق مل جاتا ہے

2018-08-15 20:47

💜v i k a💜 vvvikatae

🍕🍕🍕 🐯🐯🐯


ask If u want fff

turn off my retweets

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:47

😍🎸 insan mannraja1

Dhan Dhan Satguru Tera Hi Asra Ji...Maula Tere Rang Neyare Charna Vich Laye Rakhna Bache Nu

RT @PujiiSetia: True Saint Incarnated on this Pious Day. we are really Blessed to Have you 😇 Saii Ji #HappyBirthdayStMSG

2018-08-15 20:46

😍🎸 insan mannraja1

Dhan Dhan Satguru Tera Hi Asra Ji...Maula Tere Rang Neyare Charna Vich Laye Rakhna Bache Nu

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 20:44

😍🎸 insan mannraja1

Dhan Dhan Satguru Tera Hi Asra Ji...Maula Tere Rang Neyare Charna Vich Laye Rakhna Bache Nu

RT @PujiiSetia: Millions of volunteers Participated jn Mega #TreePlantation_BdayGiftToMSG under Pious Guidance of @Gurmeetramrahim ji.. Sup…

2018-08-15 20:42

Anwar Khan Mayo AnwarKhMayo

❤میرے سکون کے لئے بس اتنا کافی ہے کہ اللہ میرے ساتھ ہے ❤ 💐

@jabeen7866 سچ بتا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

2018-08-15 20:41

GUBLUK kusukakentanq

santuy pipel

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:41

Navaljeet Kaur drnavals1

Housewife

RT @PujiiSetia: Satguru @Gurmeetramrahim ji.. wish you a v v Happy Bdy. ..Bless us with Maximum Seva n Simran 🙏🙏 Please satguru ji Keep me…

2018-08-15 20:40

Navaljeet Kaur drnavals1

Housewife

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 20:40

rahma augustgirlll

I I II II I I OI II - yang suka lupa makan tapi suka lupa minum. kadang suka ong, seringkali oleng ke woojin.

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:38

rajkumar grewal grewal_rajkumar

RT @KulbirS40453130: आज भी भारत देश में अग्रेजों से बदतर व्यवहार किया जा रहा है ।
#Ye_Kaisi_Aazadi
निर्दोष Sant Rampal Ji को देशद्रोही क्…

2018-08-15 20:37

Balwinder Insa Balwind28598235

Malerkotla, punjab

RT @PujiiSetia: Satguru @Gurmeetramrahim ji.. wish you a v v Happy Bdy. ..Bless us with Maximum Seva n Simran 🙏🙏 Please satguru ji Keep me…

2018-08-15 20:36

Bileygr, The King. HIMNAFOR

jarang sholat

@mattbellover kenapa :'(

2018-08-15 20:34

indomie sambal matah nisaush_

一朵美丽的莲花 ‖ 商务汉语'17 ‖ 南京晓庄学院 ‖ 🇮🇩🇨🇳

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:33

Bileygr, The King. HIMNAFOR

jarang sholat

@whatshittoyaa u memang indie bor

2018-08-15 20:33

Ranger Blue. peaceminiusone

shaking for G-Dragon and Mino so fucking haaaaaaard.

RT @kerupukketoprak: @askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa bi…

2018-08-15 20:29

Fei Cantik Sejagat FeimissA_KPR

[@KodePekaRP_]- paling cantik di antara semua orang cantik - garis 87 di missA - satu fei dari ratusan fei - more? Ask

satu...satu.. fei memang baik. dua... dua.. fei memang ramah... tiga.. tiga fei memang cantik ... satu dua tiga semua memang benar /.\

2018-08-15 20:28

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Rasanya kok hampa sekali.

2018-08-15 20:28

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Hh sudahlah offline saja dulu sampai suasana hati lebih baik orz

2018-08-15 20:27

Ameer Hamza AmeerRdx

@SajidKhanAfd Khursheed Shah 146

2018-08-15 20:27

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Aku tau aku nggak sendirian tapi...

2018-08-15 20:26

GADDAR RAJPOOT javaidi51249656

RAJPOOT MEO,
every drop of my blood is just for
PMLN

@24NewsHD Ya hen asad qaisar

2018-08-15 20:26

Lekh Raj lekhrajinsa1995

Student

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 20:26

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Idk why tapi aku pengen nangis.

2018-08-15 20:25

Amjad Chudhary AZChudhary

Historian, writer, (writer of two books), social worker, project management professional, financial analyst, motivator and hard-working person.

@Aliya313 کاذب سے بھی اوپر والے درجے پر ہے

2018-08-15 20:25

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

Uangku habis buat naik gjek...
Mau ikut temen dia lembur, bapak gabisa jemput.

Niat mau nabung plus makan malem langsung ambyar...

2018-08-15 20:25

/ adnnrh

man i'm mario, luigi
that's you
on your fucking green dungarees

RT @HIMNAFOR: semalem iseng liat hp adek w, wallpapernya kek gini, wow beda banget sama ai yg hidupnya slowly but surem ini, tapi gpp jadi…

2018-08-15 20:24

- bucinsaruhiko

( CA/PA ) || K Project and Idolmaster trash ( esp CG and SideM) || RT and tweets a lot || My dearest one「 @hagaren___ 's 」|| Writertag in RP : #αdє

@JAPANFESS SebasGrell
CielLizzy

2018-08-15 20:23

Ali Ahmad AliAhma87934975

i am nothing.

@OfficialDGISPR Yes Sir

2018-08-15 20:21

remahan kerupukketoprak

tidadadididadam

@askmenfess2 Pndek bener siy, gua dulu 8 tahun udah bisa metik kelapa langsung dari pohonnya. Banya2 minum susu yaa biar cepet tinggi

2018-08-15 20:20

Sapna Insan sapnainsan1

Homemaker

RT @PujiiSetia: Heartiest congratulations to all on the incarnation day of the king ,😍 of Universe @Gurmeetramrahim ji. May Saii ji Bless u…

2018-08-15 20:18

▪️▫️▫️▪️ dxttta

selebgram

@rurrydinda Oke banget kaaaannn??!

2018-08-15 20:18

Junaid Ijaz khansmith1

The sign of beautiful person is that they always see beauty in others...Mj

@ShaidaKauser @Jemima_Khan @ImranKhanPTI Well narrated.. U are genius.. Hats off

2018-08-15 20:17

MEHAR MUHAMMAD SAEED Muhamma08714722

Give Respect if you want me to Respect You.😊

@RabiaAnumm Yes
He is😍😍😍

2018-08-15 20:17

Sikander Singh Sikandersingh84

E.t.t 🎓📗📖📗🖊️🖋️and Machinal Enginer 👷🚙🚚🚛🚐🚘🚗🚖🚕🚔🚓

RT @rkangunia: #BdayWishesToStRamRahim हुम थे, हम है, हम ही रहेंगे.......संत बचन पलटे नही पलट जाए ब्रहमांड।।।

2018-08-15 20:16

💕Suman💕 ImSuman_insan

एक सुकुन सा मिलता है तुझे सोचने से भी,
फिर कैसे कह दूँ मेरा इश्क बेवज़ह सा है..!!

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 20:16

Akash Jain AkashJa95214503

#AmazonFreedomQuiz

2018-08-15 20:16

penda datyouforget

jiyong’s wife

RT @budaqskinker: @askmenfess2 Ada ga yg janji kampanyenya:

Sebagian harta saya akan saya gunakan untuk membayar hutang Indonesia

2018-08-15 20:15

▪️▫️▫️▪️ dxttta

selebgram

Rekomendaet alfamar eps: rejoice perfume lembut. 👍👍👍❤❤❤

2018-08-15 20:14

nan aqugembul

( ca / fa ) sunflowers ft dandelion.

RT @budaqskinker: @askmenfess2 Ada ga yg janji kampanyenya:

Sebagian harta saya akan saya gunakan untuk membayar hutang Indonesia

2018-08-15 20:13

Kuldeep Insan nirmalsharmaka1

Lab Attendent

RT @ManinderPuri1: #BdayWishesToStRamRahim
Many many happy returns of the day pita ji @Gurmeetramrahim

2018-08-15 20:13

Irfan Doggar IrfanDoggar

2018-08-15 20:13