Tweets at Ceyhan, Adana around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Ceyhan, Adana 30km.


Search Results

Gökhan Sezer GkhanSe84525649

RT @Burak29250286: İl Başkan yardımcımız ilçe Gençlik kolları Başkanımız ile beraber Adatepe köyümüzdeki genç seçmen kardeşlerimize Cumhurb…

2019-03-22 22:49

zeL zelihabzdgnn

sen misin ilacım nanana

@NoMorePainx2 7/24 DİNLERİM O NASIL SES ÖZEL İSTEK FALAN YOK MU HARCANIR

2019-03-22 22:49

kübradır karambolkubra

Asistan 👑 | Karambol hafta içi her gün 22.00'da Aksaray Fm 99.5'te...📻 #Karambol

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:48

Beyza AsagBeyza

Bursa sana aşığım, ama içindeki insana daha çok...

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:47

🦅 nurdannsrgl

evden çıkmayınca saatlerce uyuyorum

2019-03-22 22:41

Geronimo1453 Geronimo14531

RT @MehmetTuta01: Gönüllere taht kuran ADAM ' ın adıdır Hüseyin Sözlü #Huseyin #Sozlu

2019-03-22 22:40

Destina 🔫 zlem88056532

Nurse 💉

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:38

maverick tcruise86

@elijahkaya gördüm onu iq bombasının vücut bulmuş hali amınoğlu

2019-03-22 22:37

M.Salih Çetinoglu Salihcetinoglu

Ak Parti Ceyhan 2014 - 2018 İlçe yönetim kurulu üyesi

RT @alialper_boydak: Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Ceyhan Yurt Müdürü Galip CEYLAN'ı ziyaret ederek, hasbihâl ettik.

2019-03-22 22:36

M.Salih Çetinoglu Salihcetinoglu

Ak Parti Ceyhan 2014 - 2018 İlçe yönetim kurulu üyesi

RT @alialper_boydak: Sosyal belediyeciliği gönül belediyeciliği ile birleştirerek hizmetlerimize devam ediyoruz. Murat Göğebakan Kültür Mer…

2019-03-22 22:36

M.Salih Çetinoglu Salihcetinoglu

Ak Parti Ceyhan 2014 - 2018 İlçe yönetim kurulu üyesi

RT @alialper_boydak: İlçe Bşk@islambunul,önceki dönemİlçeBaşk.@suleymanuluAK,
Ön.dön.Bel.Bşk.@Tarkyalnkaya1, Mustafa Öz, Mec.ü. @karatascan…

2019-03-22 22:36

M.Salih Çetinoglu Salihcetinoglu

Ak Parti Ceyhan 2014 - 2018 İlçe yönetim kurulu üyesi

RT @alialper_boydak: "Ve kim Allah'a güvenirse o, ona yeter."
Talak-3
HAYIRLI CUMALAR

2019-03-22 22:36

M.Salih Çetinoglu Salihcetinoglu

Ak Parti Ceyhan 2014 - 2018 İlçe yönetim kurulu üyesi

RT @alialper_boydak: Cuma namazını bizimle birlikte kılmak isteyen Furkan Can KAHRAMAN kardeşimizle İlim İrfan Camii'nde Cumamızı eda ettik…

2019-03-22 22:36

M.Salih Çetinoglu Salihcetinoglu

Ak Parti Ceyhan 2014 - 2018 İlçe yönetim kurulu üyesi

RT @alialper_boydak: "Adalet mülkün temelidir”
Adaletin, hak ve hukukun toplumun her kesimine yayılmasını sağlamak amacıyla eksiksiz bir ş…

2019-03-22 22:36

maverick tcruise86

@asbzasbzasbz imdb bile 6.2 aq

2019-03-22 22:32

Rose. gullilter

İAÜ

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:31

maverick tcruise86

abi çok teklikeli ya yarın öbür gün bu primattan hallice iq bombaları turist pıçaklarsa hiç şaşırmam

2019-03-22 22:31

QUEENJASMÎN👑 queenjasmin__

“Olduğunuz şey için nefret edilmek, olmadığınız şey için sevilmekten daha iyidir.”

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:31

SARUHAN YAĞMUR saruhanyagmur

MARDIN SAVUR kişisel sayfamdir

RT @alialper_boydak: Adana Mv. Sn.@ahmetzenbilci, MHP Mv. @muharremvarli01, Ceyhan Esnaf ve Sanatkarlar Kredi Koop. Başk @IIkidag Ceyhan Ü…

2019-03-22 22:28

Cumali Kaya 1_rahatsizadam

K.Ü. Siyasi Bilimler
~Diplomalı Çiftçi~

Haydee olcak işmiydi yine üretim masraflarım artıcak bari bu sezonu bekliyeydiin.😉😉😉 #dolar

2019-03-22 22:28

Elif 🇹🇷 lazkiizii53_

GS 💛❤ @picemiyeti
➡️ Kendi hâlinde yazıp çizen kadın.
İç 🌍'ın sesi burada özgür. ⬅️
Vatanını, bayrağını sevmek ırkçılıksa ben ırkçıyım arkadaş! 🇹🇷 🤘

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:25

mrs cimbom galalz1

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:25

Mustafa Akbas MustafaAkbaas01

👻 mustafaakbass01

I'm at Fitness Life Club

2019-03-22 22:24

Cory González Abella cega0921

Yoga-Meditation-Reiki-Energy Lover - Constant Learner Linkedin: #zerowaste
Tienda Virtual NazarSMR

@MeDicenWally Muy bieeeen!

2019-03-22 22:21

Özgür Çağrı Kara YurdelKara

Sporcu

@krbsaytn Zaten aynı fikirde olduğumuz bir an hatırlamıyorum 😂😂

2019-03-22 22:21

Ali Alper BOYDAK alialper_boydak

Ceyhan Belediye Başkan V.

"Adalet mülkün temelidir”
Adaletin, hak ve hukukun toplumun her kesimine yayılmasını sağlamak amacıyla eksiksiz bi…

2019-03-22 22:19

Kübranur Musuloğlu KMusuloglu

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:17

afratafrayok♡ tekrardeene

Gözler kalbin aynasıdır
#natural...💫 Ana hesap @izahagerekyokk

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:15

Cumali Kaya 1_rahatsizadam

K.Ü. Siyasi Bilimler
~Diplomalı Çiftçi~

Hepimiz sustuklarımızın kurbanıyız bu aralar...

2019-03-22 22:15

biblo siskocumsakin

ama mesela neden yani ?

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:12

sare ahsensaretorun

Nabünüz gardaş la

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:12

E-da. gnyckl

Güzel şeyler olana dek uçak modundayım 🛩
》》@egnyckl

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:11

Özgür Çağrı Kara YurdelKara

Sporcu

@krbsaytn Bence çok yakışır

2019-03-22 22:09

Ali Eftal Aslan sinisiyatifman

EleniaPolis - Koç burcuyum - İstanbul Aydın Üniversitesi -

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:07

CANER CEYHAN caner_ceyhan

CEYHAN ADANA

@simru17 MUTLULUĞU ARAMAKTAYIM BANA BU KONUDA YARDIMCI OLACAKLARIN MESAJLARINI BEKLİYORUM DM LÜTFEN

2019-03-22 22:07

CANER CEYHAN caner_ceyhan

CEYHAN ADANA

@farukfunda2 MUTLULUĞU ARAMAKTAYIM BANA BU KONUDA YARDIMCI OLACAKLARIN MESAJLARINI BEKLİYORUM DM LÜTFEN

2019-03-22 22:05

S’G smnrgk_

Bol Şans 🤞🏻

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:03

3 Nisandoğumgünüm🎀 derbeder1i

Beşiktaş✨

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:02

Fatih 🥀 NaifbirBaba

kafası karışık modern zamâne beyfendisi..

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:01

Akkocgillerdenkamil kamil93Ka

Işıl ışıl her yer , her yer sanki pavyon. Gençler yan hesap; @kamilakko7

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:01

kübbra yıldırım🥀🥀 ciicekkkkkk

darlamayın beni,..

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 22:00

Buse ama Busesi Yok sakinolbusecim

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:59

Okan ✪ okannkutuk

Ben dokunamıyorum, yazdıklarım dokunsun.


Reklam ve İş birliği için 📩

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:58

KRAL 👑 kral_krali

💯de💯 geri takip var...

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:58

Λ Ɫ Ᵽ 🤙🏻 __Alp__

keep calm and be quiet. Paylaşımları üstünüze alınmayınız 🤙🏻

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:58

YAS🎙 yas069006

Yas Tutma YERİDİR
LAF SOKMA YERİDİR


DURUMA GÖRE ÇEKİLEN ACININ MİKTARINA GÖRE İleri derecede argo içerir. ⛏ Rt Ve FAV atılır 👍

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:57

★ᴋᴀʙᴀ ᴅᴀʏı★ kaba_dayi4416

Burası kurt inidir, it giremez.. Ana hesap @kara_dayi4416

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:57

Alperen Alperoooooo

🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳10FAV 1RT🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳🔳

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:57

Ceyhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ceyhanmem01

Resmi twitter hesabıdır.


Facebook:

🔹Tören, Kaymakamımız Sayın Dr. Bayram YILMAZ'ın, protokol ile birlikte, emeği geçen öğrencileri, öğretmenleri ve ve…

2019-03-22 21:54

Ceyhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ceyhanmem01

Resmi twitter hesabıdır.


Facebook:

🔹Ödüller, 8.sınıflara Kaymakamımız Sayın Dr. Bayram YILMAZ, 7.sınıflara Müdürümüz @muratkocer01, 6.sınıflara Yumurt…

2019-03-22 21:54

Ceyhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ceyhanmem01

Resmi twitter hesabıdır.


Facebook:

🔹Kaymakamımız Sayın Dr. Bayram YILMAZ, Müdürümüz @muratkocer01, Yumurtalık İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa EMRE ve…

2019-03-22 21:54

Ceyhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ceyhanmem01

Resmi twitter hesabıdır.


Facebook:

Müdürlüğümüzce yürütülen, Ceyhan Matematik Dehaları Yarışması ödül töreni 22.03.2019 günü saat 10.00'da Murat Göğeb…

2019-03-22 21:54

malik aba malikaba3

@waldeeinsamkeit 4. Sü ? 😁😁

2019-03-22 21:53

Sabreden Hanım.. Sabret1bakam

Ana hesap @Amadurust
-
Bol bol fav ve rt yapar

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:53

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

#bolköpüklüsünden ☕🌿

2019-03-22 21:53

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

☕🌿

2019-03-22 21:52

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

2019-03-22 21:52

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

☕🌿

2019-03-22 21:52

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

2019-03-22 21:52

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

#kahvetutkusu ☕

2019-03-22 21:52

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

Taze sıkılmış limon suyu 🍋☑️

#misss#gibi 🍋☑️

2019-03-22 21:51

şuşu elusoss

BAUN

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:51

Tekin Yücel TekinYcel8

İnstegram hesabım mutluer6001 🙃

2019-03-22 21:51

su etlibutlusu

Sadece yemek yiyelim

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:50

LaviaRose🕊️🌹 Kahvetutkunu6

KahveTutkunu☕




Lavia Rose 🌹💭

🍋☑️

2019-03-22 21:50

~öylesine~ _oyle_istee_

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:47

esRTa esRTa1

*yeni hesap* takip et RT için DM
10 FAV=1 RT

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:46

abo- Ahmtbatuhn

**

@dilawsn @alpcanaslann ???

2019-03-22 21:43

b e l l a♡♡ uhbelllaa

usaf • twenty two♡

“sorry I’m not better looking”

2019-03-22 21:43

Yuusuf 2,uyla🤫 joltravoltra

GAME OVER☝️

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:41

sinem siineemz

hiç mutlu değilim

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:38

buket. gidebilirsinsg

bilemiyorum altan

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:34

şeyma ama subaşı degil kizseysey

ne diyim ki

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:34

#SS ssaydam01

Ceyhanspor • Adana Demirspor • Fenerbahçe

FÜ/Sosyal Hizmet

@KramponSport Ülkelere göre en favori futbolcularınız kimler?

🇹🇷 Emre Belözoğlu
🇳🇱 Van Dijk
🇦🇷 LM
🇧🇪 Witsel
🇩🇰 Del…

2019-03-22 21:34

omerrtfavvv omer_fav

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:28

zali zali627

takip edildikçe tekibe devam ederim.
yoksa silerim

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:27

𝓗 𝓔 𝓛 İ 𝓝🕊 Helin_S0

Ձ7'ףՑ∞

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:26

Meltem✨ holyymoney

create yourself

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:21

Yorgunnn enisekoc05

Taekwondo🥋
Geleneksel Okçuluk 🏹
Bisiklet 🚴
Galatasaray💛❤️

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:20

feyidun biriyimyaben

Arkanızdan oyunlar oynanır ama hiç çocuk sesi duymazsınız AtaÜni/İsg

Çıkmazlarında hep yanında zannettiğin o kalabalıktan kimsenin olmadığını görünce anlıyorsun ki tek başına da dağ olabilirmişsin

2019-03-22 21:19

sudecik sudecikdiyin

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:18

Yasin Sariusta YasinSariusta2

samimiyet

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:17

TAHSİNKOCA TahsinKoca

SEVDAMIZ SARIÇAM

Az önce bir fotoğraf paylaştı @ Mehmet Koca - İYİ Parti Sarıçam Belediye Başkan Adayı

2019-03-22 21:16

MEHMET KÖROĞLU koroglum

Peynir,Zeytin yağı,Bisiklet,Tour De France,Giro di İtalia,Snooker,Ronde Flanders,Paris-Nice,Paris-Roubixe,Gastronomi,Şarap,Cardhu,Doğa,Macallan,resim,sinema.

@Makineci011 @Adana_Bld Şehrin heryeri şantiye oldu ilerleyen bişey yok geriye yarım ha senin şahsının belediye ile…

2019-03-22 21:16

Burak Betül eskitürk Burak29250286

Ceyhan Ak parti Gençlik Kolları Başkan yardımcısı / Ceyhan Belediyesi kültür müdürlüğü

RT @alialper_boydak: Cuma namazını bizimle birlikte kılmak isteyen Furkan Can KAHRAMAN kardeşimizle İlim İrfan Camii'nde Cumamızı eda ettik…

2019-03-22 21:14

MOAB ozy5601

Seni takip ediyor Ceyhan/ADANA/Atletizim/Koşu/FutpolPlayer/GT/VAR//19/FENERBAHÇE✌

Ne halimiz varsa görün başkalarıda sizi görsün

2019-03-22 21:14

MEHMET KÖROĞLU koroglum

Peynir,Zeytin yağı,Bisiklet,Tour De France,Giro di İtalia,Snooker,Ronde Flanders,Paris-Nice,Paris-Roubixe,Gastronomi,Şarap,Cardhu,Doğa,Macallan,resim,sinema.

@Makineci011 @Adana_Bld +++Özal daki mikro tünelmidir nedir çözemedim 1 yıl oldu ya elin adamı 1 yılda şehir değişt…

2019-03-22 21:14

ütopyalargüzeldir nnk_2606

en sevdigim sarı sonbahar ...

o bir NNK o bir gezenti

Sevgili Adanacığım şimdiden bu kadar yanarsan sonrası nolacak

2019-03-22 21:14

Burak Betül eskitürk Burak29250286

Ceyhan Ak parti Gençlik Kolları Başkan yardımcısı / Ceyhan Belediyesi kültür müdürlüğü

RT @alialper_boydak: Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu Ceyhan Yurt Müdürü Galip CEYLAN'ı ziyaret ederek, hasbihâl ettik.

2019-03-22 21:13

Burak Betül eskitürk Burak29250286

Ceyhan Ak parti Gençlik Kolları Başkan yardımcısı / Ceyhan Belediyesi kültür müdürlüğü

RT @alialper_boydak: Sosyal belediyeciliği gönül belediyeciliği ile birleştirerek hizmetlerimize devam ediyoruz. Murat Göğebakan Kültür Mer…

2019-03-22 21:11

Burak Betül eskitürk Burak29250286

Ceyhan Ak parti Gençlik Kolları Başkan yardımcısı / Ceyhan Belediyesi kültür müdürlüğü

RT @alialper_boydak: İlçe Bşk@islambunul,önceki dönemİlçeBaşk.@suleymanuluAK,
Ön.dön.Bel.Bşk.@Tarkyalnkaya1, Mustafa Öz, Mec.ü. @karatascan…

2019-03-22 21:11

Cınımsbirsaniye Mehtapp_baysal

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:11

Esra🎈 benibisalsalarr

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:10

MEHMET KÖROĞLU koroglum

Peynir,Zeytin yağı,Bisiklet,Tour De France,Giro di İtalia,Snooker,Ronde Flanders,Paris-Nice,Paris-Roubixe,Gastronomi,Şarap,Cardhu,Doğa,Macallan,resim,sinema.

@Makineci011 @Adana_Bld +++orta refüjdeki budamaya bakıyorsun 15 kişi ne bu ormanmı buduyorsunuz akılları fikirleri…

2019-03-22 21:10

abo- Ahmtbatuhn

**

@cankubi11 Senin ki bitmiş abi benimkiler başlıyor

2019-03-22 21:10

Bişah birsahiniz

tanrım küs müyüz

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:09

Tahsin Berk Koçer 🐼 tahsinberkkocer

Osmaniye Korkut Ata University Department of Archeology | Archaeologist

Haftalar sonra Adana'ya gidiyorum çok şükür 🙏

2019-03-22 21:07

MEHMET KÖROĞLU koroglum

Peynir,Zeytin yağı,Bisiklet,Tour De France,Giro di İtalia,Snooker,Ronde Flanders,Paris-Nice,Paris-Roubixe,Gastronomi,Şarap,Cardhu,Doğa,Macallan,resim,sinema.

@Makineci011 @Adana_Bld Ya ne önceliğinden bahsediyorsun kardeşim sen her gün belediye binasına gittiği yol sular k…

2019-03-22 21:07

Mehmet mhmt_artk

Cerrahi Tekniker

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:06

reo REONETo

Denizli’den biri

RT @Yusufkaarakas: Tamam Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin de sen bana bi yalvar yaa

2019-03-22 21:04