Tweets at Solhan, Bingöl around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Solhan, Bingöl 30km.


Search Results

rêwî sondan2nciy

🦉

iyi geceler bebeklerim 😴

2018-10-20 08:42

rêwî sondan2nciy

🦉

hayal kırıklığıyım

2018-10-20 08:29

rêwî sondan2nciy

🦉

bunu yazdım ama hiç bilmiyorum nası bi yer djjsnd

2018-10-20 08:08

rêwî sondan2nciy

🦉

bağcılarda normal değil mi???

2018-10-20 08:06

rêwî sondan2nciy

🦉

RT @sondan2nciy: haho deng ji we naye

2018-10-20 08:04

rêwî sondan2nciy

🦉

bugün kedinin birini seviyodum elimi çizdi slk şey bu yüzden sevmiyorum kedileri, valla şafi kusura bakmasın sonuna…

2018-10-20 07:58

rêwî sondan2nciy

🦉

15liraya aldığım kulaklık bugün koptu malesef şarkı falan dinleyemiyorum siz benim yerime de dinleyin

2018-10-20 07:56

Eyyusa Eyyusa

Yetim online bağış linki

Ve bunun gibi?

2018-10-20 07:56

Eyyusa Eyyusa

Yetim online bağış linki

İnşAllah sen gibi birileri yoktur hayatımda?
Varsa dolanmasın..

2018-10-20 07:55

rêwî sondan2nciy

🦉

kıyamiyürüm sana sen çok güzelsin ben çirkin bi insanım kader utansın

2018-10-20 06:22

القدس لنا islamizzettir

Namazı ihmal eden derdine sebep aramasın!

@songulselimogl @haviinem Profil fotonuz. çok değerli hocam

2018-10-20 06:12

القدس لنا islamizzettir

Namazı ihmal eden derdine sebep aramasın!

@songulselimogl @haviinem İzledik ailecek neşepastacıyı çok mantıklı nişasta nedir en doğrusu neşepasta🤗

2018-10-20 05:52

القدس لنا islamizzettir

Namazı ihmal eden derdine sebep aramasın!

@songulselimogl @haviinem Boğulan kim peki hocam ya da intihar eden mi desem🤔

2018-10-20 05:46

rêwî sondan2nciy

🦉

@siyahsinstella dm kapalı ya kfdk

2018-10-20 02:27

rêwî sondan2nciy

🦉

kuyruk yüzünden akşam yemeğini kaçırıcam aq

2018-10-20 01:52

rêwî sondan2nciy

🦉

@squirtlsq yarın bidaha gidicem fjdkfk

2018-10-20 01:36

rêwî sondan2nciy

🦉

@squirtlsq kapatıvı alcaktım kalmamış...

2018-10-20 01:36

rêwî sondan2nciy

🦉

ananı satıyım bu kalabalık ne

2018-10-20 01:08

rêwî sondan2nciy

🦉

@squirtlsq he bide şuan oraya gidiyom lol

2018-10-20 01:03

rêwî sondan2nciy

🦉

@squirtlsq bugün ve yarın jdkskd

2018-10-20 01:03

mjnn okan_aksu_

Gazi İİBF//#irrasyonel

T.C. Anayasası’nın 66. maddesi : Türk devletine vatandaşlık bağı ile bağlı olan herkes Türktür. #ANDIMIZ

2018-10-20 00:45

rêwî sondan2nciy

🦉

ayıp olmasın diye

2018-10-20 00:16

Hasan ZENGİN 👨🏻‍💻 HasanZNGN12

AK Parti Solhan İlçe Gençlik Kolları Tanıtım ve Medya Başkanı / Biz bu gençlerin geleceğine aşığız. 💡

"Bizi toprağa gömdüler fakat tohum olduğumuzu bilmiyorlardı."

Vefatının yıl dönümünde Bilge Kral…

2018-10-20 00:01

S. kckslaa

Masummyy 🙈

2018-10-19 23:56

Hasan ZENGİN 👨🏻‍💻 HasanZNGN12

AK Parti Solhan İlçe Gençlik Kolları Tanıtım ve Medya Başkanı / Biz bu gençlerin geleceğine aşığız. 💡

Halkımız ve devletimiz arasında köprü olan muhtarlarımızın Muhtarlar Günü'nü en kalbi duygularımla kutluyor, bütün…

2018-10-19 23:49

rêwî sondan2nciy

🦉

masum

2018-10-19 22:35

rêwî sondan2nciy

🦉

zıkkım içiyom

2018-10-19 22:17

Adem ÇETİNELLİ🇹🇷 AdemCetinelli

TEK MİLLET,TEK BAYRAK,TEK VATAN,TEK DEVLET 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷RECEP TAYYİP ERDOĞAN. Ak Partili

Türkiye’nin her bölgesinden gençler sanat, kültür, spor ve eğlence için Diyarbakır’da buluşuyor. Sen olmazsan bir e…

2018-10-19 22:09

rêwî sondan2nciy

🦉

sınıfça kafeye gidiyoruz sınıföa abi 50 kişi

2018-10-19 21:30

rêwî sondan2nciy

🦉

bazen de yoluna taş koyar

2018-10-19 17:27

rêwî sondan2nciy

🦉

haho deng ji we naye

2018-10-19 17:26

rêwî sondan2nciy

🦉

muafiyet sınavından çıktık dua edin 50alıyım

2018-10-19 16:59

Adem ÇETİNELLİ🇹🇷 AdemCetinelli

TEK MİLLET,TEK BAYRAK,TEK VATAN,TEK DEVLET 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷RECEP TAYYİP ERDOĞAN. Ak Partili

#HayırlıCumalar

2018-10-19 07:08

Adem ÇETİNELLİ🇹🇷 AdemCetinelli

TEK MİLLET,TEK BAYRAK,TEK VATAN,TEK DEVLET 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷RECEP TAYYİP ERDOĞAN. Ak Partili

#BingölTanıtımGünleri

2018-10-19 07:01

rêwî sondan2nciy

🦉

2018-10-19 06:39

rêwî sondan2nciy

🦉

akşamdan beri içimde bi sıkıntı var dayanamıyorum

2018-10-19 06:36

Gökan SÖNMEZ Gokansonmz

Güzel ülkem,aydınlık ülkem,dört mevsimim 81 ilim,lazım cerkezim kürdüm.....herşeyiyle güzelim bir tek eksik yanım h…

2018-10-19 06:24

Gökan SÖNMEZ Gokansonmz

@ExclusiveHasan
#güvenmiyorum ,çünkü güven ruh gibidir terkettiği bedene asla geri dönmez..

2018-10-19 06:15

rêwî sondan2nciy

🦉

dışarda arkadaş olmayacağın insanla aynı odadayım bu da benim sınavım

2018-10-19 06:13

Gökan SÖNMEZ Gokansonmz

Ödediğim faturalar götünüze direk olarak girsin tedaş!!!

2018-10-19 06:09

rêwî sondan2nciy

🦉

bayılıyorum buraya her şeyimi yazmaya adeta günlük

2018-10-19 06:05

rêwî sondan2nciy

🦉

2018-10-19 05:22

rêwî sondan2nciy

🦉

buluta bayılıyorum annem görse öldürür imamı şafii görse böyle mi olacaktı der

2018-10-19 05:17

rêwî sondan2nciy

🦉

Bana herhangi bir şey sor!

2018-10-19 05:10

rêwî sondan2nciy

🦉

o kadar sıkılmışım ki nefes almak yabancı

2018-10-19 05:09

rêwî sondan2nciy

🦉

@kusmamgeldj ben de yiyorum canım çektiği için..

2018-10-19 05:07

rêwî sondan2nciy

🦉

2018-10-19 05:06

rêwî sondan2nciy

🦉

değilim

2018-10-19 05:01

Meryem Coşkun Meryem646

Ölmek modern bir alışkanlık olmuş 🤦

Keşke herkes sussa hep sen konuşsan ve hep sen olsan çünkü sen olunca kısa süreliğine bile olsa huzurlu oluyor dünya @ferhatgocer

2018-10-19 04:58

rêwî sondan2nciy

🦉

üff hiç yurda giresim yok ya

2018-10-19 04:56

rêwî sondan2nciy

🦉

sa

2018-10-19 04:50

rêwî sondan2nciy

🦉

mezarlığın karşısına oturdum aklıma tükürem

2018-10-19 04:49

rêwî sondan2nciy

🦉

oturcak yer yok

2018-10-19 04:47

rêwî sondan2nciy

🦉

sokağın ortasına oturup kalkmamak istiyorum

2018-10-19 04:47

rêwî sondan2nciy

🦉

maskeler mükemmel

2018-10-19 04:47

rêwî sondan2nciy

🦉

pringlrs 10olmuş aq napıyonua

2018-10-19 04:45

Hasan ZENGİN 👨🏻‍💻 HasanZNGN12

AK Parti Solhan İlçe Gençlik Kolları Tanıtım ve Medya Başkanı / Biz bu gençlerin geleceğine aşığız. 💡

🇹🇷🐝🐏🍯
Yarın Kocaeli’de düzenlenen. Bingöl tanıtım günleri açılış törenine tüm gönül dostlarımızı bekliyoruz.…

2018-10-19 04:45

rêwî sondan2nciy

🦉

dua edin de parayı bitirmiyim

2018-10-19 04:22

rêwî sondan2nciy

🦉

@nalobiyotik kul ahmet -yok yok

2018-10-19 04:18

rêwî sondan2nciy

🦉

annem en son buraya gelmeden günde iki kere seninle konuşsam yeter diyodu ikinci haftamdayım bi öğlen konuştuk onda da ben aradım

2018-10-19 04:14

rêwî sondan2nciy

🦉

markete gidelim

2018-10-19 04:06

rêwî sondan2nciy

🦉

ikiz kızlarım olsun çok istiyorum

2018-10-19 04:06

Hasan ZENGİN 👨🏻‍💻 HasanZNGN12

AK Parti Solhan İlçe Gençlik Kolları Tanıtım ve Medya Başkanı / Biz bu gençlerin geleceğine aşığız. 💡

Alem-i İslam'ın Cuma Günü Mübarek Olsun.
#hayirlicumalar

2018-10-19 04:04

rêwî sondan2nciy

🦉

düşelim mi yollara

2018-10-19 04:02

rêwî sondan2nciy

🦉

@_tubadegiltugba kank yolla istersen ama yapar mıyım bilmiyom

2018-10-19 02:59

rêwî sondan2nciy

🦉

ay ay nereye geldik

2018-10-19 00:24

Piraye. Zeynepymn_

|sıla|

@deelalyaman Teşekkürler 🙏anlamış bulunmaktayım

2018-10-18 23:36

Abdurahman Ayhan AbdurahmanAyha1

Kamu Yönetimi/Lisans

Solhanımızın renkli simalarından Şeyho ile bir anımız olsun istedik

2018-10-18 20:26

rêwî sondan2nciy

🦉

ya yine beğnemiş bak sen beni şımartıyosun 🙈🙈

2018-10-18 19:45

rêwî sondan2nciy

🦉

hâlâ kendini sınıf başkanı sanan var

2018-10-18 19:25

Amber Galbraith AmberGalbrait10

I am here😉

RT @gfbfr_12: 🔥🔥🔥@cediosman

2018-10-18 18:43

Abdurahman Ayhan AbdurahmanAyha1

Kamu Yönetimi/Lisans

18 Ekim 1991 Kardeş Azerbaycan'ın Bağımsızlık Günü Kutlu Olsun.
🇹🇷Tek Millet İki Devlet 🇦🇿

2018-10-18 18:09

rêwî sondan2nciy

🦉

ya allah kahretsin kyk bursu içinmiş bu nası heyecanlanmıştım

2018-10-18 15:22

rêwî sondan2nciy

🦉

oha kaç gündür ziraate gidicem tel numarasını değiştirmek için hep geç kalıyodum az önce mesaj geldi değişti diye çıldırıyorum

2018-10-18 15:05

furkan gfbfr_12

GFB

🔥🔥🔥@cediosman

2018-10-18 09:04

rêwî sondan2nciy

🦉

sümüklü oldum çünkü

2018-10-18 06:43

Eyyusa Eyyusa

Yetim online bağış linki

2018-10-18 06:41

rêwî sondan2nciy

🦉

uyumadan

2018-10-18 06:39

rêwî sondan2nciy

🦉

@ixerea teşekkğr

2018-10-18 06:21

rêwî sondan2nciy

🦉

peçetesiz dolaşmıyorum

2018-10-18 06:18

rêwî sondan2nciy

🦉

şarkı önerir misiniz uyucam

2018-10-18 06:15

Gökan SÖNMEZ Gokansonmz

Sizde de bir isyan havası var mı?

2018-10-18 06:11

Gökan SÖNMEZ Gokansonmz

İndirim yapanın....!!!

2018-10-18 06:05

S. kckslaa

Yorgan okadar kalın ve ağır ki altında hareket edemiyom. Ceset gibi yatiyom sabaha kadar hareketsiz.

2018-10-18 05:53

rêwî sondan2nciy

🦉

bu gece erken uyursam bana kızar mısınız ya

2018-10-18 05:52

rêwî sondan2nciy

🦉

@littlebansheeee sblye

2018-10-18 05:17

rêwî sondan2nciy

🦉

@littlebansheeee sg

2018-10-18 05:02

rêwî sondan2nciy

🦉

@littlebansheeee rica ederim

2018-10-18 05:00

rêwî sondan2nciy

🦉

@ixerea 15lira verdiğim kulaklığım çıkıyo

2018-10-18 04:58

rêwî sondan2nciy

🦉

@filipov_1 yoo dediğini anladım cevabını da vericektim ama yazılışlarını bilmiyodum ondan yalan atma bari

2018-10-18 04:34

rêwî sondan2nciy

🦉

@filipov_1 sen değil

2018-10-18 04:31

rêwî sondan2nciy

🦉

ka beje ez çi bikim

2018-10-18 04:16

Piraye. Zeynepymn_

|sıla|

@klcsongll Eee ama meyve özellikleri ne olacak 😂😂

2018-10-18 04:01

Adem ÇETİNELLİ🇹🇷 AdemCetinelli

TEK MİLLET,TEK BAYRAK,TEK VATAN,TEK DEVLET 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷RECEP TAYYİP ERDOĞAN. Ak Partili

Dostluk kazansın ⚽️

2018-10-18 03:56

Piraye. Zeynepymn_

|sıla|

O değilde havuç meyve mi sebze mi?

2018-10-18 03:48

clementine aylnerdn

RT @nedimcelebi12: Sen beni anlamadın
gözünü kan bürümüş
bundan öte ayrılık var..

2018-10-18 03:43

rêwî sondan2nciy

🦉

bu arada göz altlarım hem torba torba olmuş ve morarmış görün görün ne hale düşmüşüm

2018-10-18 03:31

Gopal MarkoyeKurd

Dervişin fikri ile zikri metaforunun ta kendisi

RT @sondan2nciy: geçen yine @KeremFirtina beyle oturuyoruz 🙃🙈

2018-10-18 03:25

rêwî sondan2nciy

🦉

umarım bir gün seninle karşılaşabilirim

2018-10-18 03:25

rêwî sondan2nciy

🦉

geçen yine @KeremFirtina beyle oturuyoruz 🙃🙈

2018-10-18 03:10