Tweets at Provincia di Avellino, Campania around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Provincia di Avellino, Campania 30km.


Search Results

Bria BRIASInterludee

BA in Media Studies 🎓

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:29

periquè TheRealCache

hello again bitch.

@HALLECIONN @taiylorangele 😂😂 you ready to receive us?

2018-10-20 01:29

brooklyn.🤠 dat_blonde_yo

Chew big red, or get out of my face motherfucker.

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:29

michelle osiris riveraxmichelle

flowing wells varsity cheerleader

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:29

dottie MAMA_NISHIA

Be BAD. Be Bold. Be BEAUTIFUL!

Oh this about to get messy

2018-10-20 01:29

Paganesemania Paganesemania

Il mondo azzurrostellato in un click -

Emanazione di Paganese.it - Registrazione Tribunale di Nocera Inferiore nr. 1154/05

#Paganese, torna stasera #paganesemania in tv su TvOggi via @slyvicom

2018-10-20 01:28

Lello Scarano lello_scarano

@fulviogiuliani acquisto Avellino e irpinia. LELLO

2018-10-20 01:28

Mrs.🐝Williams BrittnioneAngel

💓

2018-10-20 01:28

Gloria P. GloriaP81

Ex modella per calzini e coltivatrice di affari propri

@M_Dellorto @carlosibilia Hai ragione!

2018-10-20 01:28

periquè TheRealCache

hello again bitch.

bitch the day chick-fil-a workers have a bad attitude is the day the world just gonna collapse

2018-10-20 01:28

shesobree shesobree

nicholls22❤️

RT @teestylez_: Be careful who you call your friends. I'd rather have 4 quarters than 100 pennies

2018-10-20 01:28

🧚🏽‍♀️ bombgyall

i speak my mind.

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:28

zcl ZeeZcl

✨a whole lot ✨

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:28

iAM_Pinkky callmepinkk__

Latech18’🐶sc:Callmepinkk baby mason mother😇💙 they ain’t mad at me they just made its ME

RT @jesynthiam: Every single thing I ever “assumed” has always been right. Always! My assumptions has NEVER proved me wrong!

2018-10-20 01:28

Amaya W. amaya_monea

| 19 | be good to yourself.

RT @GiftedAsia: why on God’s green earth are y’all not bathing or washing up before sex regardless of odor or not and after being out all d…

2018-10-20 01:28

T-Roy nolayankees

Yankees, Saints, Pelicans and the Gym. Thats all that matters. Jesuit and USM Grad classes of 05 and 09

@LBC_5eaux4 Fine 😐

2018-10-20 01:28

Sere💫 seremarchesano

🌀Operatore fiscale🗂 📂📎Caf/Cisl🇭🇺💢SALERNO italy “Comunque Andare....” ✈️ 👋🏻 #Cit.

Sono io a perdermi se sei tu a mancarmi. @GI0VANNIG0V0NI

2018-10-20 01:28

JauraT _JauraT

MGCCC17|William Carey University|Trey👼🏾| keenanjamal💞

RT @DatGuyJarie: My face just broke out from watching this.

2018-10-20 01:28

Peppe Nastri peppenastri

Dj, producer

2018-10-20 01:28

Enrico ⭐⭐⭐⭐⭐Bernasconi bernyenry

🌟🌟🌟🌟🌟
Granata🇮🇹

No PD, blocco immediato
FVCG
Facebook = Enry Berny

RT @carlosibilia: Per #Renzi il popolo è noioso, ma per il popolo Renzi com'è?

2018-10-20 01:28

susy rosydesimone1

@markorusso69 👍👍👍👍👍👍

2018-10-20 01:27

Tu'jarie✨🐉 DatGuyJarie

504 HotBoy🔥✨ Frank Ocean🌊💕 USM19🦅

I’m not going out at all tonight, y’all have fun and be safe.✌🏽

2018-10-20 01:27

Mrs.🐝Williams BrittnioneAngel

😂😂😂😂

2018-10-20 01:27

america💛 amerixa00

17🌻 | snapchat : merrx00

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:27

gaycie 🎃👻 gaycie_

RT @jesynthiam: Every single thing I ever “assumed” has always been right. Always! My assumptions has NEVER proved me wrong!

2018-10-20 01:27

Nav💰✨ diornavvy

please stay gracious, best revenge is yo paper💚💰

📷 eunnieboo: my love for girls is back and better than ever

2018-10-20 01:27

S a t u r n 🎃 _itssdesbtw

Dimples | 18. | God is Love.❤️ | #SU22💙💛

RT @DatGuyJarie: My face just broke out from watching this.

2018-10-20 01:27

mel _lannie4

shsu ‘23

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:27

CARL🈲 1Nine_5

SU ‘22 💛💙 • ISAIAH 40:31

RT @_neee3: Rule #1: Always put God first💙

2018-10-20 01:27

GH2MF2.org Gh2Mf2

Official Account of the Non-Profit Association "GH2MF2 - Association for a Participated Global Hydrological Monitoring and Flood Forecasting System"

@DSantosMunoz @AndaluciaJunta The EFAS approach is conceptually wrong in the use of EPS and in hydrological model…

2018-10-20 01:27

🚩 SOSnoso

§

@SOSkobe Apoplectic

2018-10-20 01:27

Yoshiii Tha FINANCIAL Plug🔌💳💰🔯 MacFromTha12

Entrepreneur🏃🏿‍♂️, Forex Trader📈, Franchise Owner @NovaeMoney(Ask me how I can help you restore credit), Licensed Financial Consultant and Representative.

RT @GiftedAsia: Your partner is not entitled to you when you’re in a relationship. You still deserve ‘me time’ and those instances where yo…

2018-10-20 01:27

Ma’Shayla_ 🦄🌸 Darmiski__

#Usm22 | 𝐵𝑒 𝒴𝑜𝓊𝓇𝓈𝑒𝓁𝒻 but be your 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐒𝐄𝐋𝐅.. 💕🦋🌻 Snapchat : Mashaylak 😛

RT @DatGuyJarie: My face just broke out from watching this.

2018-10-20 01:27

Armond Swanson III ArmondIII

PLU Baseball '21 ⚾️| Seattle Stars Premier Alum

RT @GiftedAsia: Unpopular opinion: you really can move on with your life and properly heal even after not forgiving people who hurt you. Th…

2018-10-20 01:26

dottie MAMA_NISHIA

Be BAD. Be Bold. Be BEAUTIFUL!

@_oGbeeK 😭😭😭 you been craving shit all week

2018-10-20 01:26

T-Roy nolayankees

Yankees, Saints, Pelicans and the Gym. Thats all that matters. Jesuit and USM Grad classes of 05 and 09

@LBC_5eaux4 Pics or it was a moo moo

2018-10-20 01:26

~claudia. simply_claaudzz

insta : claudss1 sc claudiaa_lol

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:26

BE. bee_kezi

RT @lessssBeehonest: @bee_kezi Babyyy😓

2018-10-20 01:26

KEEKSS kianna_franklin

Stay pretty. Be educated. Dress well. Get money.

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:26

The Duchess of Saint Petersburg.. blreeves

RT @GiftedAsia: Let’s do some book talking, shall we? What’s your favorite books? who’s your fav authors? what’s your favorite genre? recom…

2018-10-20 01:26

Mari :) maria_nitaaa

Zacatecas y Jalisco 🇲🇽 9teen

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:26

#HALLOWEENTAKEOVER2.0 Gteedoo

Owner of "TAKEOVER".

Walk with a whole lotta racks yeah

2018-10-20 01:26

Nerderiaincompagnia nerdincomp

Canale e comunità di intrattenimento sul mondo Nerd e dintorni...
Videogames, fumetti, cinema e molto altro...e ancora: Articoli, video ed eventi/raduni

E qual è il vostro culto?

#AxisCult #Konosuba #Aqua

2018-10-20 01:26

honeydoomelon honeydoo9

Life is amazing. It is what it should be💫

@ddotlouisxiii My sentiments exactly 😕

2018-10-20 01:26

Christi Christayy__

Most Dope / R.I.P Jay / R.I.P Mac

@jennarackal No lies detected

2018-10-20 01:26

M• __quellate

vale la pena luchar por lo que vale la pena tener.

RT @Vibes_San: Tante cose da fare, tanta voglia di non farle.

2018-10-20 01:26

12k21s16 _neee3

KOL💏💛

RT @raeegannn: im so independent, i dont ask nobody for nothingg!

2018-10-20 01:26

Diane ohyeaitsdiane

Diane Sadia. Filipino. Psychology Major. ΣΚΞ “Celtix”. Yeah it's me.

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:26

Zerottoduecinque irpiniaeventi

🇳🇬🇳🇬🇳🇬🐺🐺🐺

ErreClub di Carmine Ragno tra le migliori pizzerie in Italia

2018-10-20 01:26

Prince$$ 222bomb

RT @jesynthiam: Every single thing I ever “assumed” has always been right. Always! My assumptions has NEVER proved me wrong!

2018-10-20 01:25

daolimx Daolimx

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:25

Braulio depmex09

University of Arizona 🐻⬇⚽

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:25

Tu'jarie✨🐉 DatGuyJarie

504 HotBoy🔥✨ Frank Ocean🌊💕 USM19🦅

My face just broke out from watching this.

2018-10-20 01:25

Mom backwoodBae

a published visual artist or whadever. symmetrical af

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:25

K_Penn🇧🇸 kalifornia_96

KALI #WCU19 😌 Blessed and Highly favored 🙌🏾 1908💕💚

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:25

dottie MAMA_NISHIA

Be BAD. Be Bold. Be BEAUTIFUL!

@_oGbeeK Y’all pregnant over there?

2018-10-20 01:25

Na'Kin Scott kinnyFootball

Young Entrepreneur 📸🎥🎞👨🏽‍💻 All Things Positive Founder & CEO of Platinum Vision Media Productions #StayFocused 🛫 #ComebackSzn

RT @GiftedAsia: Your partner is not entitled to you when you’re in a relationship. You still deserve ‘me time’ and those instances where yo…

2018-10-20 01:25

See_Cee♥️ Thick_Lil_CEE

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:25

Katelynn Kachizzle1

my twitter full of hints

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:25

Alex Football Club AFClubofficial

Calcio Lifestyle Club della Serie A TIM Cinema

RT @SimoneAvsim: Il futuro presidente della #FIGC Gabriele #Gravina propone una riforma per inserire i playoff in #SerieA per assegnare lo…

2018-10-20 01:25

Sandy Cheeks 🐿✨ pbj_jenny

21. ME. 🤙🏾 ...say less. Thick like peanut butter🥜

RT @GiftedAsia: Y’all get on here and can admit your toxicity in the form of a tweet but can’t actually apologize to the people you’ve been…

2018-10-20 01:25

.BabyGirl🌸 Chileeeeeeeeee

#FreeTheLoml 12.21.16 #FreeTre

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:25

susy rosydesimone1

@PiazzaaItalia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

2018-10-20 01:25

KB thekeithbulloch

God 1st. KJB 💙👶🏽 Trust the Process... #BLT #GrindHard 💪🏾

RT @transon_: I smell bullshit. the track doesn’t exist until y’all release it

2018-10-20 01:25

ebz eebz27

*airhorn*

@BHAKTl bih

2018-10-20 01:25

MeYana _MeYana_C

UT 22 🚀

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:25

TI∆ T. t_marieeeeee

these days I'm not really sure about anything, is this a bio or is this a tweet?? #ForeverLSU

RT @ARTELLIIA: @t_marieeeeee Mo Bamba

2018-10-20 01:25

honeydoomelon honeydoo9

Life is amazing. It is what it should be💫

@MAMA_NISHIA 😂😂😂😂😂

2018-10-20 01:24

T-Roy nolayankees

Yankees, Saints, Pelicans and the Gym. Thats all that matters. Jesuit and USM Grad classes of 05 and 09

@LBC_5eaux4 Prove it

2018-10-20 01:24

honeydoomelon honeydoo9

Life is amazing. It is what it should be💫

Fuck that lady. The end.

2018-10-20 01:24

nae. nnaaaae

Hair appt😛

2018-10-20 01:24

dottie MAMA_NISHIA

Be BAD. Be Bold. Be BEAUTIFUL!

@honeydoo9 I don’t only engage in mess lol the nerve

2018-10-20 01:24

Nashay🥀 LifeAsNashayy

Follow your dreams💫

RT @LENTINAALEXIS: You ain’t ringing it hard or fast enough. Let me see it!

2018-10-20 01:24

unkown brandnewglizzy

ion care where I go long as I get paid.

RT @_EzraI_: Bruh, this is not what I needed to hear this morning:/

2018-10-20 01:24

Mario Matrangolo MMatrangolo

Fotografo

RT @xxx_disjointed: Se avete una mentalità chiusa, per coerenza, fate in modo che lo sia anche la bocca..grazie.

2018-10-20 01:24

. ARTELLIIA

the check gotta be fatter than me. 21. #lsu19

@t_marieeeeee Mo Bamba

2018-10-20 01:24

aaliyaa✨ aaliyahh__x

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:24

🚩 SOSnoso

§

@SOSkobe Bewildered

2018-10-20 01:24

$ _lanate7

20. money is my motivation.. Barber-Stylist. #RichOffClippers #MillionDollarCuts Barber Page: @TopCuttaNate_

@badgirlwyn happy birthday cous❤️

2018-10-20 01:24

kbbbb katherinebeth_

snapchat// katie_pritchard

RT @GiftedAsia: Menstrual cycles are legit pregnancies without the baby. This shit a scam.

2018-10-20 01:24

bae nyaderrielle

sensational af.

The game should be fun

2018-10-20 01:24

Mich.giacometti GiacomettiMich

Il rispetto.....

RT @Giusy48921432:

2018-10-20 01:24

jen jennarackal

🌈

RT @Christayy__: 🖤

2018-10-20 01:24

honeydoomelon honeydoo9

Life is amazing. It is what it should be💫

@MAMA_NISHIA It don’t have anything to do with mess so I def didn’t think you were paying attention to my story 🤷🏾‍♀️😂😂

2018-10-20 01:24

Jon♨️ J0nchapman1

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:24

Full Com Ma FullComMa

creatività per vendere

2018-10-20 01:23

I AM CALCIO SALERNO IAMCALCIOSALERN

Su IamCalcio Salerno trovi tutte le news sulle squadre della provincia salernitana, dalla Lega Pro alla Terza Categoria

Promozione D: programma 7° turno e designazioni arbitrali #salerno #iamcalcio #calcio

2018-10-20 01:23

Makina🐉 spanishshawtyyy

she’s no angel

RT @GiftedAsia: dirty flex but ok

2018-10-20 01:23

💔 slvtdlplset

Guess i was just another pit stop till you made up your mind

RT @ttieraam: i’m so tired of school !!!

2018-10-20 01:23

periquè TheRealCache

hello again bitch.

@taiylorangele 😂😂😂😂

2018-10-20 01:23

H.✨ _Hhails

Nas💙....

Where we going ?

2018-10-20 01:23

dottie MAMA_NISHIA

Be BAD. Be Bold. Be BEAUTIFUL!

@honeydoo9 Girl fuck you lol you said you was telling a quick story 😂

2018-10-20 01:23

Ms.EdnaKarr✨ mikaiylaaaa

Sc: ey3candyy ✨ EK Majorette Capt.

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

2018-10-20 01:23

spooky ki. according2Ki

💙💛 #JukeboxMedia 📷 sort of a photographer 🎥

RT @LENTINAALEXIS: You ain’t ringing it hard or fast enough. Let me see it!

2018-10-20 01:23

Tonia 🐺⚡️🥞 BHXG90

Prima Liceo Artistico poi Economia e commercio, amo i film, i Telefilm, la musica, i libri e lo sport, INTERISTA #Amala - ❤️02/10-22/05 2010❤️(fan account)

@paolobocciarel1 In effetti così è purtroppo

2018-10-20 01:23

K. _kvess1

17 New Twitter!

@Itsasiah_ iceecreamm504

2018-10-20 01:22

Rastafari 🇸🇳🇫🇷 stephanie_kanee

Positive 💚💛❤️ Psychology and Math student. @MsLaurynHill is my queen

RT @GiftedAsia: Your partner is not entitled to you when you’re in a relationship. You still deserve ‘me time’ and those instances where yo…

2018-10-20 01:22

L'Occhio di Salerno OcchioSalerno

Quotidiano della provincia di Salerno occhiodisalerno.it. Oltre un milione di visite al mese.

Una medaglia storica per l'allievo dell'APD Shirai Club S.Valentino

2018-10-20 01:22

LILITH LILITH24595979

I'm elsewhere

RT @xxx_disjointed: Qualcuno ha trovato l'uscita del tunnel?

2018-10-20 01:22

Ciara 🐞🥀 QueenCiCi_99

💍 22 December 17 🌈 Bisexual

RT @GiftedAsia: Your partner is not entitled to you when you’re in a relationship. You still deserve ‘me time’ and those instances where yo…

2018-10-20 01:22