Tweets at Bo-Karoo, Northern Cape around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Bo-Karoo, Northern Cape 30km.


Search Results

Tyraaa_ Tirararas_

Youre forever mine😝♥️

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:43

aina.aqlia nurainaaa___

6.12

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:42

Aida CikkHaida

Smile,even your heart is bleeding🙆

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:40

ainnursyazwin awiennnn

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:40

نور اميليا زوليخا ameliazulaikha_

21 l 🇲🇾 ; Beautiful اخلاق is greater than a beautiful face.🕊

이집트

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:39

thegr8mirin Mirintowski__

Why So Serious?

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:39

Kaa atikayazidd

Dear stress, jom kita clash!

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:38

𝖕𝖑𝖆𝖘𝖙𝖎𝖈 🐍 shmiramani

.uıɥʇɐǝɹq dǝǝʞ ʇsnɾ

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:38

🔮 AtikahWong

O Allah, fix my heart.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:37

🦉 sarahathiqah_

Boleh jadi mesra, boleh jadi celaka 😈

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:35

Nad💃 nrlnadiahhh_

nasi ayam madu plus limau ais.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:35

اميرا mi3ramohd

“Let me help you fall in love with this life.”

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:33

Fik 🇫🇷 Fikkkkkkkk_

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:32

mesüt hamdihshm

the only MEDI

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:31

lat amirazalisham

awanano 🌻

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:31

Marina Awis yeknanana

21🔥
beautiful potato

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:31

ω Najwasharif819

🧜🏼‍♀️🧝🏼‍♀️

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:31

nwar Anwarryo_

21. Arsenal

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:27

Danishaiqal danishhiql

rip old acc 😞

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:24

بلى balya72

Miracle Is The Other Name Of Hardwork

#FREEPALESTIN

RT @nizam_hamidi:

2018-10-16 20:23

بلى balya72

Miracle Is The Other Name Of Hardwork

#FREEPALESTIN

RT @nizam_hamidi: Kesian kat dia kawan kawan dia tk keluar rumah time birthday dia😂

2018-10-16 20:23

Ellyrsli Ellyrsli1

watch more sunset than Netflix

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:23

gr fifxdn_

im good at broken stuff and hearts 🌚👌🏻

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:22

Haiqal Haiqal81450955

terbang

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:21

Angelawa mor Angelawamor

Malaysia is a strong country and the Malaysian people are strong people

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:21

𝒹𝑜𝓃𝑒. prettihurt

Heartless 🦄

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:20

Wan Zali Azwan_Azali

Soleh/ IG: azwanmdazali

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:18

🌻 fatinnzolkifle

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:17

ˢⁿᵒᵒᵖʸ🌱 hanisrodzi

I have exactly twenty-one friends | A proud grasszen 🌱

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:16

yatt YatiRosli

Ask, never assume.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:14

adammuizz__

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:13

Fakhritiaw Fakhritiaw

since 2011

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:13

miwo khan 🐳 meerashafie

Distance means nothing when someone means everything | 👩‍⚕️💕⚓

@rhaymalek Taun bila bole story kalau tak bukak retweet

2018-10-16 20:09

lol oansjsbzjak

allah

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:07

is is is iskandarnorazmi

#kaurilekje

jadi diri sendiri, nak takut apa? kau rilek je bro.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:07

syera syerarzhn

19 | PMC

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:04

Naedh nadhirahyatim

18🍭

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:02

noq noqqqq_

hi

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:02

💗 _liyanah

اللهم صلى على محمد

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:00

AR AinnLee_

✿Taekwondo Malaysia✿MZPTC ✌long-distance athletes✌

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 20:00

Hallomyname nurilyana240191

20 . Dip in Qs.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:58

moi maisaraha55

the real man smiles in trouble ;gathers strength from distress ; and grows brave by reflection 💕😊

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:54

nurainsyuhadaa🌻 n_ainsyuhadaaa

im a sunflower, a little funny

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:51

🌻 hannaaiii

the day is coming I'll wait and wait to that big day ✨

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:51

adawiyah adawiyahwafa

i wanna be your only love

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:48

32 others KapakTerbang_

Random Tweets

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:47

azfieza zachadesu

mrsm ps || chung ang univ 🇰🇷

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:45

ñätåšhã 🌻 frashaa__

biar muka huduh , perangai jangan menyetan -,-

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:44

ش Syzhzmn_

nak panadol?

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:42

Asta Adin Ahdinnn

Ya Allah permudahkan urusan Nur Saladinn bin Mustapha ya Allah aamiinnn :')

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:34

Ä Aiesyarazakk

sensitive and satan all in one

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:32

hai, 🐶 ntirax7

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:31

myra __myraaaaaaaaaa

Nak apa?

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:29

eh arfdym

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:29

Aisha aishrdy_

Deserve to be happy ☺️

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:27

Tya fftyaa

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:23

rEngoos syk55_

do whatever I haven't done yet

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:21

wilda🌻 WildaWatie

Kalau esok, lusa atau bila-bila ajal jemput aku, ampunkan segala silap dosa khilaf aku & mohon halalkan segala makan minum hutang atau ilmu.

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:18

ʍɑղíՏ🐜 __anisferb

/guide myself to be a richman/ follow my igshop/ Islamic Millionaire Mindset/ Please dont giveup with yourself Anis

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:16

نينا NinaSyazwani

KaymanBeauty agent 🧚🏻‍♀️ |Don't be sad. Pain in this dunya is temporary, handle it with Sabr and insyaAllah a greater reward awaits you|Uitmpg|Ganu-JB|Arhee💕

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:14

Deq Asseeddeeq

Be Humble. Sit Down

RT @nizam_hamidi: Kesian kat dia kawan kawan dia tk keluar rumah time birthday dia😂

2018-10-16 19:12

ناجوا NajwaMahazam

SAC

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:09

ira🌻 hizinnirah

Busy doing nothing

RT @nizam_hamidi: Kesian kat dia kawan kawan dia tk keluar rumah time birthday dia😂

2018-10-16 19:08

a anyxh_

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:05

princess iwxna

:(

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:05

dhee dheeyanatasha

nope

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:02

Syina Syinaosman_

i should love myself

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 19:00

Epinho 🕶 ameerepi

22 | #GGMU

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:59

tfgf dunnoafyy

& mencari seorang lelaki yang betul betul sayangkan saya
🌈🌈🌈🌈💕🌙😛😍🍁♥♥♥♥
Princess Mama & Baba ♥

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:58

saqina nrulsqn

suka makan

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:54

Miss افيقه merdekababy02

Be grateful with the blessings . Say Alhamdulillah for each day 😊🌹

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:53

Qal haiqalhakimiiii

eighteen

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:48

𝚚𝚒𝚜𝚜𝚢 ☁️ blqszrl

senior year 🌚

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:46

miwo khan 🐳 meerashafie

Distance means nothing when someone means everything | 👩‍⚕️💕⚓

Ya Allah, baru bukak acc u nak scroll pasal baby ni, tau tau dah takde 😭😢

2018-10-16 18:42

Abuya shahaimaniqbal_

Half Malay - Half Malas

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:37

Noriz norizwana4741

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:36

n a y z AdibaYasmin

destroy what destroys you ') imsorry

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:32

𝓼𝓱𝓾𝓱𝓪 shuhaahmd

do what makes your soul shine ⭐️

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:26

Harith Ahmad h_harith_h

16 | MJSC TPG
Believe in Allah

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:26

Syaaa memeyasri_

The best will stay 🌸

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:24

rimeow syahmi_B_PS

MRSM Pasir Salak|Financial Advisor in the future Insha Allah|18|Intec

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:22

Dell DellylahAziz

KHAIRUL AZMAN 🙆🏻

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:21

𝕖𝕞𝕪 ☁️ sunfloweremy

it just me & my earphone ;)

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:20

ɑííղ _Aaaiinnn_

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:15

Ezal _EhEzal

You'll hear stories from others about me, but come close to me, and I'll show you me 😏

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:13

Afiq Afzmrn

CAT-ACCA

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:13

tadashi Syahmisulong_

saya syg kucing, xleh tngok kucing lapar , 21 uitm shahalam

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:13

17💋 mzrnaaa_

you're nothing

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:06

🐧 ciknrmaisarah

Respect people and people will respect you | Everyone don't need me anymore. It's better for I go 🥀
🍁

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:06

Syafmarosh Syafmarosh3

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:05

🌈 littlepapanda

[Nature's Palette] 139.7

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:05

Didi ✨ DianJamil

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:04

𝓃𝒾𝓈𝒶𝒽 🍒 unicornisah

aku sTRESSSSSSSS

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 18:04

نورالعين nrlainysf

18

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 17:56

AF affhansz

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 17:55

kikiki aliffendi_

i'm a b0$$

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 17:55

siwa athilahsuhaime

i wish key raw ni 👹

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 17:54

sheez MansizWipedOut

soon

RT @nizam_hamidi: Kesian kat dia kawan kawan dia tk keluar rumah time birthday dia😂

2018-10-16 17:51

sharol __sharol

Architecture ✨

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 17:49

Hän raihanizzati188

May Peace Be Upon You

RT @nizam_hamidi: Mak adik rindu mak.peristiwa hitam yang takkan aku lupa😪

2018-10-16 17:45