Tweets at Yumurtalık, Adana around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Yumurtalık, Adana 30km.


Search Results

Aysel peltek Aselpltk8

Çok şey oldu hiç birşey olmamış gibi. 🦋🍃🍃🌗 #nevişahsınamünasır

Bi başkadır inan tadı gökyüzünde tur atmanın.

2019-02-20 04:56

FerraFilter FerraFilter

Ferra Filtre San. Ve Tic. A.Ş. 2012 yılında Osmaniye Organize Sanayi Bölgesi’nde 110.000 m2 alana kurulumuştur.

2019-02-20 04:56

FerraFilter FerraFilter

Ferra Filtre San. Ve Tic. A.Ş. 2012 yılında Osmaniye Organize Sanayi Bölgesi’nde 110.000 m2 alana kurulumuştur.

2019-02-20 04:55

FerraFilter FerraFilter

Ferra Filtre San. Ve Tic. A.Ş. 2012 yılında Osmaniye Organize Sanayi Bölgesi’nde 110.000 m2 alana kurulumuştur.

2019-02-20 04:55

FerraFilter FerraFilter

Ferra Filtre San. Ve Tic. A.Ş. 2012 yılında Osmaniye Organize Sanayi Bölgesi’nde 110.000 m2 alana kurulumuştur.

2019-02-20 04:55

°•● ozgsygl

Felsefe der ki ; bu hayat çekilmez, bu hayat yaşanır! ✌

Sabah bahar havası aksan yağmur 😶

2019-02-20 04:55

Fahreddin OSMANCA🇹🇷 fosmanca

'Tomurcuk derdinde olmayan ağaç, odundur.'
📷| Sosyoloji, Sanat ve Tarih 🖋️|Cemil Meriç'in hemşerisi. 'Bu mecra benim için siyaset dışıdır.'

@cihad_meric Bizde de iki han var, hem de şehir ici han

2019-02-20 04:54

Eminsebzeci Eminsebzeci1

Sen sevdiğin İçin Sakın Utanma , Bil ki Utanması Gereken ;
-Sevildiğini Bildiği Halde Sevmesini Bilmeyendir ASLINDA

Zaman su gibi akıp giçmiş adeta 4yıl önce bugün sizleri seviyorum cimcimeler💕💕💕

2019-02-20 04:50

Sinem Sarpyar SarpyarSinem

Karadeniz Teknik Üniversitesi

Baklava yiyiyorum işte hayat o zaman güzelleşiyor 💚😂😍

2019-02-20 04:49

Metafor metaforikselrt

@mehlevik Siyaset twitleri paylaşmamaya çalışıyorum, kim olursan ol normal twitini alırım👍

RT @mrvacarr1: Annemin ben sana bir şey demiyorum demesi ve bunun üzerine 63827 kelimelik bir konuşma yapması.. yaşadığım double çene darbe…

2019-02-20 04:47

batuhan saydam batusaydam

Paramedik HATAY 112🚑 Maço Beyi⚜️

🚬

2019-02-20 04:40

mandolin ronikabisen

laf uzuyor keder kilo alıyor..

I'm at Öğretmenler Sitesi in İskenderun

2019-02-20 04:40

batuhan saydam batusaydam

Paramedik HATAY 112🚑 Maço Beyi⚜️

Tommy-Arthur

2019-02-20 04:38

Çiğdem 💭 hipotenuss

Ben aslında yoğum.

Öğretmene40Bin AtamaMüjdesi

2019-02-20 04:36

SEVCAN🍷 SevcanSatar

Ve her şeyden uzakta, bir başına, sahipsiz gibi...

O değilde video efsane oldu😍

2019-02-20 04:33

gültekin GÜL gltekingl

since: 1977

Takipçilerime duyurulur, ayağınızı denk alın

#BeniEnÇokKızdıranŞey

2019-02-20 04:32

Çiğdem 💭 hipotenuss

Ben aslında yoğum.

3.sezonu bitirmek üzereyim SPOILER güzelleşmiyor.

2019-02-20 04:32

hatice yalçın haticeyaalcin

Ne diyor Zeki Müren, "beklesem saçıma aklar dolacak, unutursam aşkıma yazık olacak "işte ben de böyle ikilemin içindeyim.

2019-02-20 04:27

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@idareting Sabitii rt

2019-02-20 04:26

Ak47Umut⚜️ UmutBeyx1

Yerim yurdum falan vardı.

@Ronidemir2 İi dedin gralll zombi 🧟‍♀️

2019-02-20 04:24

Okan ORUK okannn987

İskenderun Teknik Üniversitesi / Makine Mühendisi

@melihayaz0 Menderesten Zarar ettiğimiz İcin cıkamadık bu hisseyi de alamadık doktor

2019-02-20 04:23

Kübra Türkmen kubraaturkmenn

Rüzgara karşı koymaya çalıştım ama k o y a m a d ı m @ Iskenderun Sahili

2019-02-20 04:22

mrsswag mrsswag2506

HAYAT ENERJİM BTS'İN MÜZİKLERİNDE VE BİZZAT ONLARDA SAKLI 😎😎😎

@sunseokeu Mantıklı

2019-02-20 04:22

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Ben tanıyom öyle birini de neyse o kalsın orda 😂😂😂

2019-02-20 04:22

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage Ay hatlar karıştı bak Nur yazacağıma Büşra yazdım 🤣🤣🤣 valla ben yaşlıyım Nur Allah için takılacak n…

2019-02-20 04:21

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@thevalentii Qtahya

2019-02-20 04:19

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Ha haaaa valla bulursan bekarken bul evliyken bulman bi halta yaramaz 😂😂😂

2019-02-20 04:19

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage Bu gün haddimden fazla iltifat aldım ölcem mi bilmiyorum ama ölürsem vasiyetimdir Büşra mezar taşım…

2019-02-20 04:18

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@asenaMYG Yani platonik deelmiş diyorum 😂

2019-02-20 04:17

iskenderunaktif iskenderunakti7

iskenderunda dul bayanlar maddi destek sağlarım.

RT @ahenkyamac:

2019-02-20 04:16

iskenderunaktif iskenderunakti7

iskenderunda dul bayanlar maddi destek sağlarım.

RT @ahenk3131: Bizi sevmeyen değilde. bizi sevene değer versek o zaman aşkı sevgiyi anlarız .ben değer verdim ben anladım. , ve onu son nef…

2019-02-20 04:15

iskenderunaktif iskenderunakti7

iskenderunda dul bayanlar maddi destek sağlarım.

RT @ahenk3131: @ahenk301

2019-02-20 04:15

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@Sedattutak1976 @ali_gnaydin Rt

2019-02-20 04:14

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@Sedattutak1976 @ali_gnaydin Gt

2019-02-20 04:14

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@dumanbeyazi @mrsafaari Gt

2019-02-20 04:14

SEVCAN🍷 SevcanSatar

Ve her şeyden uzakta, bir başına, sahipsiz gibi...

'Benim olmalıydın'

2019-02-20 04:12

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage İkiniz de aşırı şirinsiniz #ParkJimin ve #parkBüşra familyası 😂😂😂

2019-02-20 04:12

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage Yalnız gif 😂😂😂

2019-02-20 04:10

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Aman neyse işte öyle bişiler... Ben bu hikayeyi bi temize çekeyim ya bakarsın tutar mutar 🤣🤣🤣

2019-02-20 04:09

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@sevvara Risk

2019-02-20 04:09

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@OkVeli01 Sabit rt

2019-02-20 04:09

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Ha haa kahkaha attım büşraaaaa🤣🤣🤣emin ol öyle biri olsaydı kesin gider saatlerce konuşur içini dökerdin…

2019-02-20 04:09

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@OkVeli01 Gt rt

2019-02-20 04:09

Yağmur Aykaç aykcyagmur

I'm at Nazende

2019-02-20 04:09

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@Akt_akip Gt

2019-02-20 04:08

Müjde Ekin ekinn_mujde

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi/Türk Dili ve Edebiyatı 📚✏🌍 İzmir Katip Çelebi Üniversitesi ‎ ‎ Laleli'den dünyaya doğru giden bir tramvaydayız.

En güzel dansım ise seninle birlikte atan kalbim..

2019-02-20 04:08

Murat KUŞ muratkus566

YA ALLAH

Biz BÜYÜK TÜRK ULUSUYUZ.
Atalarım ayak bastığı toprakları yurt tutmuştur.
NE MUTLU Türküm DİYENE 💞💞💞

2019-02-20 04:07

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@RTFAVHESABI9 Gt

2019-02-20 04:07

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

uygulamasına gidip giriş yapın.
Daha sonra size her gün kutu açtırıyor+
O kutulardan puan ç…

2019-02-20 04:07

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

Hapo uygulamasını denedim bugün. Dağıtımlar yapıldı. Program toplam 50 gün sürecek. Yani size 50 gün boyunca her gü…

2019-02-20 04:07

Merve Gedik mervegedikkk

ailesine aşık ❤ gerçeklerii tarih yazar tarihi de GALATASARAY

lannnn

2019-02-20 04:04

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@vatannnsevda @EUgurlu75 Gt

2019-02-20 04:02

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage Dimi elleri ayy tam yemelik 😍😍😍

2019-02-20 04:02

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

Uye olanlar kyc dogrulama yapsın 100 exen hesabınıza yansıyor hemen bilgi için dm 📩

2019-02-20 04:02

Murat KUŞ muratkus566

YA ALLAH

🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👍

2019-02-20 04:02

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Tamam işte bu aldım cevabımı 😂 yayında ve yapımda emeği geçen klavyene çok teşekkürlerimi sunarım 😂😂😂 a…

2019-02-20 04:00

ADİL BAHTİYAR adil_bahtiyar

Siyaset Haber Gündem Türkiye Siyaseti

@deniz_mawa Çocuk devrimcidir..

2019-02-20 04:00

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

Gözlerin çok güzel ve ışıl ışıl, bunu hiç bir zaman unutma, dedi ve gitti... 💔 💔 💔

19.02.2019

Ay ışığı altında 🎑…

2019-02-20 04:00

Murat KUŞ muratkus566

YA ALLAH

600 millet vekili seçtik, görevi atanmışlar yapıyor!
(Bakankanlar vs)
31 mart'ta BELEDİYE BAŞKANLARI secileçek!
Ac…

2019-02-20 04:00

Caner canerurc

FENERBAHÇE 🌿İnstagram: caneruruc snap:canerurc8

Biri bunu sustursun valla döverler bak. Burası Türkiye adamın aklını sikerler boş boş konuşmasın.

2019-02-20 03:59

Ece Eren ecoeran

🌸🐘 bişeyler bişeyler

@alazyldrm @1sinemkaya Kendisi de yedi burda sevmedi boş yapıyor.

2019-02-20 03:58

Kartaliçe Nervo KartaliceNervo

Mustafa Kemal Atatürk BEŞİKTAŞ’K Quaresma 🦅

#HergünBeşiktaş

2019-02-20 03:57

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage Seni unutmak mümkün mü 😂😂😂
Parlayan gözlerini hiç unutmadım zaten şakaydı o şaka 😂😂😂😘😍💓

2019-02-20 03:56

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage @meridarmyy Ben de sizi seviyorum 😍

2019-02-20 03:54

sen sus hiçbir şey söyleme noluyosa_sana

kışı kim sever ki?

jhjhjhasjhasg hangi tarih ksdkjlkedjlkj

2019-02-20 03:53

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy @jimininsillage Tamam bu açıklama iyi oldu 😂😂😂

2019-02-20 03:53

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Puu haa haa 🤣🤣🤣 seni köşeye sıkıştırmak aşırı hoşuma gitti yaaa🤣🤣🤣 peki ama evlisin? Kocan gayet yakışı…

2019-02-20 03:52

Özkul Can ÇOLAK ozkulcan

I'm at Kültür Mahallesi Ali Oğuz Seçim Bürosu

2019-02-20 03:51

Son🌹 Songul0067

~Ay güneşten daha güzel~🌙

















































03.07☠

😁

2019-02-20 03:49

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage @meridarmyy Siz var ya bitanesiniz 😍💓 gerçi iki tanesiniz ama ayrı ayrı bitanesiniz neyse anlatamıy…

2019-02-20 03:49

🍁ÖYLE_İŞTE_🍁 b_saka_

@batuhan_saka_

RT @mrvacarr1: Annemin ben sana bir şey demiyorum demesi ve bunun üzerine 63827 kelimelik bir konuşma yapması.. yaşadığım double çene darbe…

2019-02-20 03:49

Onur Reyhanoğlu onuReyhanoglu

“Duygularımla hareket edince acı çekiyorum. Mantığımla hareket edince de yaşadıklarımdan zevk alamıyorum. En iyisi hareket etmemeliyim.”

@idrisguvenn SJSJSJSJSJSJSJSJSJDJDJDDJDJD ÇILDIRIYORUM BU NE KEPAZELİK BİRADER.

2019-02-20 03:49

sen sus hiçbir şey söyleme noluyosa_sana

kışı kim sever ki?

siktir git diyemediklerimize de " aa mesajını görmemişim" diyoruz.

2019-02-20 03:48

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy @jimininsillage Ya ya yaa aaaaaaaaağğğğğ 🤩🤩🤩 gife fena feelslendim buna ne yaa aşırı şirin zıplayan saçlara bak🤩🤩🤩😍😍😍💓💓💓😘😘😘

2019-02-20 03:47

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Puu haa haa bu arada aklıma yeni fikirler geliyor 😂 peki bu platonik aşkın Koreliler benzese napardın?…

2019-02-20 03:46

Cumali Simsek CumaliSimsek4

RT @mrvacarr1: Annemin ben sana bir şey demiyorum demesi ve bunun üzerine 63827 kelimelik bir konuşma yapması.. yaşadığım double çene darbe…

2019-02-20 03:46

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@trarmyjust4bts Çok şirin bi benzerlik bu aynen devam ✌🏻😍💓

2019-02-20 03:45

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage @meridarmyy Amin canım benim 🙏🏻💓
Aynen daha çok rahatlar insan herhalde, yüreğinin yükü hafifler 💓🤗

2019-02-20 03:44

Onur Reyhanoğlu onuReyhanoglu

“Duygularımla hareket edince acı çekiyorum. Mantığımla hareket edince de yaşadıklarımdan zevk alamıyorum. En iyisi hareket etmemeliyim.”

Giderken bu kentten, sakın ağlama.
Sus.
Unut, ne yaptı sana.
Unut.
Ne söyledi, unut.
Ne varsa vazgeçtiği

2019-02-20 03:43

Kadir Özelkan kadirozelkan

Ege University 📍
Realmardin

I'm at @StarbucksTr in İskenderun, Hatay

2019-02-20 03:42

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage @meridarmyy Ben de gifleirnizi ısırabiler miyem? 😍 Suganın burnunu JK in totişini 😍😘💓

2019-02-20 03:42

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy @jimininsillage E yani çünkü seviyoruz😂💓😘

2019-02-20 03:41

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@joonielove12 Oooovvv çok sert 🙊🙊🙊
Ama kendi kaşınmış yani haklısın gülmekte 😁✌🏻

2019-02-20 03:41

Mustfa Dike Mustfa64569197

Benim Başkanım yolun açık olsun

2019-02-20 03:41

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Şu anda bile demen çok normal bekar olunca insan bağ mağ koparamaz zaten 😂 ben goblin izlerken aklıma g…

2019-02-20 03:40

Adil Bacak Adil17352825

Hayatım çok sürükleyici ama yerlerde

2019-02-20 03:38

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@trarmyjust4bts İyice JK ye bağladın o da senin gibi sürekli teşekkür ediyo, o teşekkür ederken ben mahcup oluyorum…

2019-02-20 03:38

Mustfa Dike Mustfa64569197

@Akparti Benim Başkanım yolun açık olsun inşallah Resis Seninleyiz

2019-02-20 03:38

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage @meridarmyy Anladık kuzum olur mu bak diğer tarafa ne yazdım 😘 seni bi sevmeyen bide anlamayan ölsün zaten 😂😂😂

2019-02-20 03:37

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage @meridarmyy Yani öyle devam eden bi arkadaşlığı kast etmedim bende yolda, markette şurada burda esk…

2019-02-20 03:36

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Geliyo, doğru mu düşünüyorum yanlış mı emin değilim ama insani ve vicdani manada çokta yanlış gibi gelm…

2019-02-20 03:34

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@meridarmyy Yani tanışsaydın ailecek falan böyle düşünürdün dimi? Nurdan emindim ama senden de böyle bi tepki bekli…

2019-02-20 03:33

sen sus hiçbir şey söyleme noluyosa_sana

kışı kim sever ki?

@moszefas @mmaguell @akonnected62 Ben de ben de 😁

2019-02-20 03:33

merve♀ mrvacarr1

This is my life shut up

RT @mrvacarr1:

2019-02-20 03:30

sen sus hiçbir şey söyleme noluyosa_sana

kışı kim sever ki?

@moszefas @mmaguell @akonnected62 Ben iyiyim 🙋‍♀️

2019-02-20 03:30

sen sus hiçbir şey söyleme noluyosa_sana

kışı kim sever ki?

Birileriyle bir şeyler için içmeyeli çok olmuş ya. Bira sayılmaz.

2019-02-20 03:29

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@jimininsillage @meridarmyy Sana yemin ederim bu tw atarken dedim benim ne demek istediğimi anca nur anlar o kesin…

2019-02-20 03:28

pug asu 😍 asumanfamily

Komünist köpek Babasının ponçik kızı 1 evlilik yaptı, şuanda gayet mutlu babaannesinde 🎂07.07.2016🎂

@sahinerkanaras @EUgurlu75 Gt

2019-02-20 03:27

MyMiracleMinSuga💜🇹🇷 mymiraclesuga

I'll always be a support to you life💓 Eat,sleep,work✌🏻#Sugaşist #Seesaw #AgustD #MinYoongi #슈가 #BTS @BTS_twt No Shıp ⛔ #sugapicstr - GT YOK 😎 14.12.2018 😭

@trarmyjust4bts Yani seni takip edişim bu yüzden 😁

2019-02-20 03:26

Oktay oktayemeen

insanin düsünüldüğünü bilmesi güzel bi duygu

2019-02-20 03:26