Tweets at Nevşehir Merkez, Nevşehir around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Nevşehir Merkez, Nevşehir 30km.


Search Results

Büşü yanakben

vallahi bezdim

@Mstfaerdnn Tohatlısın sen kendine gel

2019-02-24 06:37

Büşü yanakben

vallahi bezdim

@laviniiaa_0 Ya yanlış yazıp meydan okuyorum demek istedin ya da bişiler yazdın ama ben anlamadım

2019-02-24 06:37

ilayda ilayydagaliba

siyah beyaz film gibi biraz

“Yoo ne alaka”

2019-02-24 06:36

Elif Kaçmaz elifkcmaz

shit..

2019-02-24 06:36

Büşü yanakben

vallahi bezdim

@elaslaann Mesela ne?

2019-02-24 06:36

Mezun Olamayan Tayfun tayfuntasdemir

Blogger blogger blogger nedir bu blogger

2019-02-24 06:35

GHOST RIDER AHMET_PSKN6

🏍 1 N 2 3 4 5 6 🏍

@morfinlibira İyi Geceler 🌹

2019-02-24 06:33

Eda EdaKaygisiz_

🐆

Yani diyor ki babam aferin kızım böyle devam ...
Canım babam 😂

2019-02-24 06:33

Nur Kekik KekikNur

Minyon olmasaymışım ben de.

Sorumluluk almaktan korkuyorsanız yalnız kalmaktan da şikayet etmeyeceksiniz.

2019-02-24 06:32

Ülkü🌹 _kartaliceee

Burası benim ölü günlüğüm

Gönül isterdi ki bir hareketimle çok kötü olduğumu belli edeyim ama güçlü olmak böyle bir şey içinde binlerce şey y…

2019-02-24 06:31

Mustafa ÇİÇEKLİ mustafacicekli

Toli İnş Taah İth İhr San Tic Ltd Şti Genel Müdür Ak Parti Nevşehir İl Başkanlığı Yönetim Kurulu Üyesi

Peki fıtrat nedir? Fıtrat üzere nasıl yaşanır?
Cevap çok basit zamanın kapitalizm düzeni, düzenin sosyolog ve psik…

2019-02-24 06:30

Mustafa ÇİÇEKLİ mustafacicekli

Toli İnş Taah İth İhr San Tic Ltd Şti Genel Müdür Ak Parti Nevşehir İl Başkanlığı Yönetim Kurulu Üyesi

Cumartesi gecesi iki güzel tv programı
1- #TRT1 #insanlıkhali
2- #Ahaber #düşünceatlası
Birinde kadın ve erkek, e…

2019-02-24 06:30

Red Hot Cherry Stratocaster veysel_flower

Layla, you've got me on my knees.
Layla, I'm begging, darling please.

@fankmank Bana da kendi çaldığım yanlış geliyordu en başından beri 🤣 Doğrusu neymiş

2019-02-24 06:29

Ali Özer aliozerurgup

Ak Parti Ürgüp İlçe Başkanı

RT @aliozerurgup: 2023 hedefleri doğrultusunda İlçemizi ve köylerimizi Ak Hizmetler ile buluşturmayı sürdürecek olan Belediye Başkan Adayım…

2019-02-24 06:28

Seda Kılıç sedaklc12

@theminteha Yolun sonunda bir şehir görememek gibi yönü değiştirmek

2019-02-24 06:28

Seda Kılıç sedaklc12

Aslında insan çocukluğunu özlemez büyüdüğünde kaybettiği saflığını özler

2019-02-24 06:27

Ahmet Ağır Ahmetecz50

Eczacı. Altınoluk Eczanesi sahibi ve mesul müdürü. AK PARTi Nevşehir merkez ilçe başkan vekili. Siyasi ve Hukuk İşleri Başkanı.

RT @RasimAri50: 31 Mart Secimlerinde Merkez Belediye Meclis Adaylarımızla bismillah diyerek ilk toplantımızı gerçekleştirdik.

2019-02-24 06:26

Gülçin GÜLTEKİN gulcingultekin4

KYK Hünkâr Yurt Müdürü

Olmuş olan,olacak olanlar arasında en hayırlı olandır..

2019-02-24 06:25

Burak Aktaş brkaktasss

emirlere uymayan age of empires köylüsü

Birden geldin aklımaaa yakıverdin ışıklarıııı

2019-02-24 06:25

derya yazar DryYazar

Haliç Üniversitesi Fotoğraf ve Video Yüksek Lisans Öğrencisi-Okan Üniversitesi Sağlık Yönetimi Yüksek Lisansı Mezunu

2019-02-24 06:25

Umut ama lakabı Sid umutonder38

@Kursatgulec38 @fatihdagli38 Ben 1. Sırada olurum

2019-02-24 06:24

Seda Sarıtaş sedasariitas

Türkolog

Ben gönlümü sana verdim

2019-02-24 06:23

Ömer Memir memir3808

instagram omer_memir

I'm at Tren in Nevşehir

2019-02-24 06:22

derya yazar DryYazar

Haliç Üniversitesi Fotoğraf ve Video Yüksek Lisans Öğrencisi-Okan Üniversitesi Sağlık Yönetimi Yüksek Lisansı Mezunu

2019-02-24 06:21

Şüheda İnce kahveli_lokum

İlim; Küçük adamı kibirlendirir, Vasat adamı şaşırtır, Büyük adamı alçakgönüllü yapar...

Ağzına tüküreyim bi romantiklik yapıyım dedim sıvadım resmen 🤦🏻‍♀️

2019-02-24 06:21

Rıdvan USLU RdvanUSLU1

Nevsehir Ak Parti Gençlik Kolları Sosyal İşler Baskan Yardımcı

2019-02-24 06:20

Ömer Memir memir3808

instagram omer_memir

I'm at Uçhisar in Nevşehir

2019-02-24 06:18

Red Hot Cherry Stratocaster veysel_flower

Layla, you've got me on my knees.
Layla, I'm begging, darling please.

@samedcelik2950 Nevşehirden bir arkadaşım geldi onunla çıkıcam ya gelemem herhalde :D

2019-02-24 06:18

💛💙🇹🇷hakan ferli🇹🇷💙💛 hakanferli

@davidiloji Yada sergen yalçın ı neden takımın başına getiremiyoruz

2019-02-24 06:16

Red Hot Cherry Stratocaster veysel_flower

Layla, you've got me on my knees.
Layla, I'm begging, darling please.

@samedcelik2950 Domino'sa söyle de bana da sponsor olsun

2019-02-24 06:15

derya yazar DryYazar

Haliç Üniversitesi Fotoğraf ve Video Yüksek Lisans Öğrencisi-Okan Üniversitesi Sağlık Yönetimi Yüksek Lisansı Mezunu

2019-02-24 06:15

2009 ÖSS 1.si bozkirgillerden

Tarihini şerefinle yaz oğlum!

@_kendincebiri Sorunun cevabı dm de

2019-02-24 06:15

Red Hot Cherry Stratocaster veysel_flower

Layla, you've got me on my knees.
Layla, I'm begging, darling please.

@samedcelik2950 Vaay kral

2019-02-24 06:14

Eyt MuammeR muammer2011

Muammer

RT @Uluta34248993: Yanımızda olanla eytye devam.Bu benim haklı davam. #SeçimiEytninOyuBelirler
#EmeklilikteYaşaTakılanlar
#EYTninİmzalarıB…

2019-02-24 06:14

derya yazar DryYazar

Haliç Üniversitesi Fotoğraf ve Video Yüksek Lisans Öğrencisi-Okan Üniversitesi Sağlık Yönetimi Yüksek Lisansı Mezunu

2019-02-24 06:14

Ömer Polat omerpolat4189

Nevşehir Üniversitesi NEVU KOCAELİSPOR

@K_S_26 Grip mi oldun 😂

2019-02-24 06:14

palu 🇹🇷 Palu2323_1

RT @sami_furkaan: Kendi öz evlatlarını ezen başka bir ülke daha yoktur dünyada

2019-02-24 06:14

palu 🇹🇷 Palu2323_1

RT @sami_furkaan: Allah Rasulu s.a.v efendimiz bile eşi Aişe r.a.h küs olarak baba evine gittiği zaman gönlünü almak için eşinin yanına gir…

2019-02-24 06:13

palu 🇹🇷 Palu2323_1

RT @sami_furkaan: Aydınlık orta çağda kaldı ve hiç bir zaman dünya o kadar aydınlık olmayaçak.

2019-02-24 06:13

ahmetaltay_50 50Ahmetaltay

Altay İnşaat Hububat Ltd. Şti.

@fanatikcomtr Dünyanın gelmiş geçmiş en iyisi; beş mi oldu😊

2019-02-24 06:13

Mami MKyl

Tipik bir Adanalı, AdanaDemirspor'lu, Adana sevdalısı, PanTürkist, Bi halt olamayacağını bilmesine rağmen iktisat okuyor..

#ÜniAdanaDemirNevşehir

@fiifenomeni @TheGodfatherr02 Yolun yolumuzdur üstadım

2019-02-24 06:13

Hlm Haaaaalime

RT @brvadn: ♥️✍🏼

2019-02-24 06:13

derya yazar DryYazar

Haliç Üniversitesi Fotoğraf ve Video Yüksek Lisans Öğrencisi-Okan Üniversitesi Sağlık Yönetimi Yüksek Lisansı Mezunu

2019-02-24 06:13

ELMAS💎 elmasskrmnn

Tanrı Türk 'ü korusun. Yüceltmek bizim görevimiz!
Selçuk Üniversitesi/Veteriner Fakültesi

Bi süre önce sevdiğim bi abim birisini sormuştu sonra baktım kız nişanlanmış. Bu gece de buna dertlencem biraz. Tşk.

2019-02-24 06:11

AbdulLah KzoAbdllh

Yeni hesap. Sınıf öğretmeni NHBVÜ 2017 👨‍🎓Öğrencilerimin gülüşlerine düşen bir cemreyim🤗 Nevşehir-Malatya

Bu hafta minik kuzularıma verdiğim sözü tutuyorum ve çiğköfte yoğuruyorum 😄

2019-02-24 06:10

Büşra Sözcü BusraSozcu

İstanbul Bilgi Üniversitesi-Grafik Tasarım

RT @turak_rabia: Varlığını hissetmedim ki yokluğuna üzüleyim.

2019-02-24 06:09

onsel caliskan onnurbozkurtZ

SENI HAYALLERINE ULASTIRACAK EN ONEMLI SEY CESARETINDIR

Wbxhdepe

2019-02-24 06:08

emre özcan emrezca04474184

Sinema Teknoloji

Düşünsene sevgilin kişi ile berabersin , herşey çok güzel istediğin gibi gidiyor herşey taaki o gün gelene kadar e…

2019-02-24 06:08

BURAK YAMAN burki_yaman

Barista&Barmen ☕️ Kmyo-Aviation✈️ instagram:burakk.ymnn👍 Konya-Ürgüp

Sene 2019 ben hala kurtlar vadisi sahnelerine bakıyorum öyle bir psikoloji işte 😂😂

2019-02-24 06:08

onsel caliskan onnurbozkurtZ

SENI HAYALLERINE ULASTIRACAK EN ONEMLI SEY CESARETINDIR

Anzjxoxo

2019-02-24 06:08

onsel caliskan onnurbozkurtZ

SENI HAYALLERINE ULASTIRACAK EN ONEMLI SEY CESARETINDIR

Wjxhxbjd

2019-02-24 06:08

onsel caliskan onnurbozkurtZ

SENI HAYALLERINE ULASTIRACAK EN ONEMLI SEY CESARETINDIR

Sıcak nefesimi hisset anal ilişki yok ama kondom şart değil gel hisset #bursaescort

2019-02-24 06:08

Ahmet Turan TuranDEMRDGEN

Aynalar türlü türlüdür.
Yüzünü görmek isteyen cam'a bakar,
Özünü görmek isteyen can'a bakar.

🌟 Psikolojik Danışman 🌟
KKÜ/PDR

Ne pişman olurum ne düşman... Ben sadece yok sayarım. Hiç olmamışsın gibi.

2019-02-24 06:08

ICARUS☀️ Zeyneppcavus

L'enfer c'est les autres
🌌🌠

7/24 pubg oynamazsa nasip olucak :(

2019-02-24 06:07

𝓝𝓲𝓼𝓪 nisaasertt

Mustafa Kemal Atatürk

dengesizliğin anatomisini çizdim ruhuma

2019-02-24 06:07

nevşehir SlaYardmc4

ayartıcılık eğirmen güzel güzel büyük yemin etmek tutuşturma dermatolog yuf

❤️ 0555 018 1862 ❤️

Seks konusunda uzman bir eskort bayanım. Arayın görüşelim.

#nevşehireśčòrț Nevşehir escort Sı…

2019-02-24 06:07

Beyza sus artık Beyzaadindabiri

ölümle yan yanayız

@nrsnavrn Hım

2019-02-24 06:05

Derya TUNÇ deryatunc46

Nevşehir Ülkü Ocakları Asena Birimi....
Nevşehir Oriflame direktörü...

RT @nevsehiruoab: Ülkü Ocakları Nevşehir İl Başkanlığı Asena Birimi olarak Ürgüp İlçe Asena Birim Başkanlığını ziyarette bulunduk, gerekli…

2019-02-24 06:05

Eda Ferger Edaaaaf

2019-02-24 06:04

Şaban Aydın s_aydn7

İmkansız,dedi gurur.
Riskli,dedi tecrübe.
Manasız,dedi mantık.
Yine de denemeye değer,dedi kalp.
-La Edri

2019-02-24 06:04

S. Kınacı .. 🇹🇷🦅 Bysakall50

Din, iman. BEŞİKTAŞ ulan. Kaybetmeye mahkumuz orospu çocukları .. @bysakall50 İnstagram

Hnm #AhlatAğacı

2019-02-24 06:04

Elif Sude elifff_sudee

my venue🍷

@FatihKuzuguden Bwgsgaga erkenci kuş

2019-02-24 06:04

İrem Selen 🌦 iremmselen

Ne Mutlu Türk’üm Diyene 🇹🇷ßeşiktAŞK 🏴🏳️ Football Player ⚽️ #İSK8

Şartlar değiştiğinde yeniden görüşürüz.

2019-02-24 06:03

Fatih niye böylesin ? suriyelidegil

Bu uykusuz halim beni gene uyku hapı kullanmaya davet ediyor

2019-02-24 06:03

Hande Çiftci handeciftcigs

GALATASARAY 💛❤️

Sevdan uğrunda ölünecek kadar güzel #BugünGünlerdenGALATASARAY

2019-02-24 06:02

Elif Sude elifff_sudee

my venue🍷

Ağlayamam susarım yaralıyım ben

2019-02-24 06:02

mami💎 mamihazretleri

Nevşehir, Bozok Üni-EEM ins: muhammedgencerr

olsun bakalım..doğum günüm kutlu

2019-02-24 06:02

Şeyda BAYDEMİR muhendis_seyda

Gıda Mühendisi▪️Nevşehir Ak Parti İl Kadın Kolları Başkan Yardımcısı / İnsan Hakları Başkanı

RT @AkkadinNevsehir: Azimle dava ruhu ile çalışmaya devam. Seni başkan yapacağız inşallah #RasimARI #AkKadınlarSahadanSESveriyor …

2019-02-24 06:02

EMRE DOGUSLU EMREDOGUSLU

Part time DJ. Full time sera'nin babasi

I'm at Sess Kapadokya in nevşehir

2019-02-24 06:02

🇹🇷 ⓑⓐⓡⓥⓐ_ 𝟞𝟙RT🇹🇷 Barva61Rt

Etkileşimler Bu Hesaba 👉@suskun617

RT @Baharrbnlii: Fazla vizyonsuzsun keşke ölsen

2019-02-24 06:02

mehmet memett24

basket

@ykstiwitleri @SimayBegum @cozkazanyayin @Matematikci_Bob Etiketleyecek birisini bulamadım inşallah yorum yapanlarada bişey kazanır yaw

2019-02-24 06:02

Bahar Baharrbnlii

HBVÜ📚

~
Din seçim , Türklük kaderdir. 🇹🇷⠀⠀

Bi dediği bi dediğini tutmayan insanlara hastayım dinlerken gülesim geliyor acayip eğleniyorum

2019-02-24 06:01

Eda Ferger Edaaaaf

@FergerDilan 100 lira da bana borcun var onu da hesaba kat

2019-02-24 05:59

Fadime🍓 unlufadimee

NEVÜ📓

“Hayat, biz plânlar yaparken başımıza gelenlerdir.”

2019-02-24 05:58

berkay rossepowa

bu profil içerisinde mutluluk hormonu salgılanmıyor

@koseommer Olum sana hangi şarkıyı sorsam biliyon zaten

2019-02-24 05:58

Mami MKyl

Tipik bir Adanalı, AdanaDemirspor'lu, Adana sevdalısı, PanTürkist, Bi halt olamayacağını bilmesine rağmen iktisat okuyor..

#ÜniAdanaDemirNevşehir

@fiifenomeni Sakin ol kardeşim, iddia iflas edecek.

2019-02-24 05:58

Ayşe Ayseeunall_

NHBVU/ Niğde

FIRTINAM, FELAKETİM, HASRETİM

2019-02-24 05:57

Mehmet Han Kozan mhkozan1

unlucky kíd

İstikrar abidesiyim

2019-02-24 05:57

emre özcan emrezca04474184

Sinema Teknoloji

Sevmek neden bu kadar acı veriyor ?

2019-02-24 05:56

N!KOT!N🇹🇷 By_Ziyan8

ZiyadesiyLe ziyan oLduk.. Etkileşim yapanlar rtlenir❗ Ana hesaplarım⤵👉 @By___Nikotin❗@PaysBassS❗ @niko_cakmagi❗@Nikotin_by❗

RT @sami_furkaan: Aydınlık orta çağda kaldı ve hiç bir zaman dünya o kadar aydınlık olmayaçak.

2019-02-24 05:56

S. Kınacı .. 🇹🇷🦅 Bysakall50

Din, iman. BEŞİKTAŞ ulan. Kaybetmeye mahkumuz orospu çocukları .. @bysakall50 İnstagram

@atabenli Sivaslılar 🤔

2019-02-24 05:56

2009 ÖSS 1.si bozkirgillerden

Tarihini şerefinle yaz oğlum!

@_kendincebiri Acilen damardan çıkman gereken twitler

2019-02-24 05:55

Gözde Munzur gmunzur

gastronomy 🤸🏻‍♂️

@atalantee111 Abv versin ya kızımı neden ifşalıyorsun

2019-02-24 05:54

S. Kınacı .. 🇹🇷🦅 Bysakall50

Din, iman. BEŞİKTAŞ ulan. Kaybetmeye mahkumuz orospu çocukları .. @bysakall50 İnstagram

@thegitmekal Yav bırakın sikicem onu

2019-02-24 05:53

Berkant Yay brkntyy

YAŞANMADAN GEÇEN YILLAR UTANSIN.

Göz göre göre başakşehiri şampiyon yapacaklar. Siyasetin futbola bu kadar etki ettiği bir yıl daha olmuş mudur onud…

2019-02-24 05:53