Tweets at Menemen, İzmir around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Menemen, İzmir 30km.


Search Results

Moonlight 35 aynur35moonligh

Ressam gibi ama değil gibi, Kanseri yenmiş değişik bir şahsiyet.
*SADECE RESİM SİPARİŞ DM 😁 enişteniz bakıyor - M.Kemal Atatürk 🇹 @aynur74703558 yan hesap

@bsrsvs61 Teşekkür ederim Başer Bey, selamlar bizden

2019-07-18 02:03

Zack 🕷 DirilisKaptaan

انسان 👨🏻‍💼مسلمان 🕋پاکستان 🇵🇰عمران خان ❤️

وزیراعظم اسلامی جمہوریہ پاکستان عمران احمد خان نیازی 🔥

2019-07-18 02:03

leydi geldemedimkii

bu düzeni bozuk dünya yalan

@geceeist Aşkım özür dilerim sen ağlarken buna biraz güldüm:d

2019-07-18 02:03

Meysa meysakaribler

Bazen yerli , çokça 'yersiz'

Yamaç'ın yanına gitmenin verdiği mutluluk🤗🤗🤗🤗🤗🤗

2019-07-18 02:03

Hacer🍷 morumsusarapp

Kitap okuyun,mum yakın,şarabı şişeden,sigarayı filtresizinden için,kedileri sevin,gamzeli bi gülüşe aşık olun ve sevdiğiniz birinden şiirler dinleyin

Lan bazi kizlar tam bi avel aminakoyim nasil katlaniyonuz anlamiyorum kafayi yicem aq

2019-07-18 02:03

sakura sakuraaqq

koca bir saçmalık ve l feel like shit

@berilsama İnthar çeşidini sen seç

2019-07-18 02:03

irem yirmibir35

Bi yanım neşet baba diğer yanım ferdi

@EMaymus Alfa :D

2019-07-18 02:03

süveyda affrodidd

bir beyaz orkide

pubg batagindan cikamiyorum

2019-07-18 02:03

nightmaree nightmaree20

hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum bozmayın

@ekosystem0 Mezarda

2019-07-18 02:03

Moonlight 35 aynur35moonligh

Ressam gibi ama değil gibi, Kanseri yenmiş değişik bir şahsiyet.
*SADECE RESİM SİPARİŞ DM 😁 enişteniz bakıyor - M.Kemal Atatürk 🇹 @aynur74703558 yan hesap

@GenelCerrah67 🙏🙏

2019-07-18 02:03

𝓶𝓲𝓼𝓼𝓔𝓼𝓶𝓮𝓻𝓞̈𝔃𝓰𝓮 ozgebjk45

ATATÜRK . aslan burcu . BEŞİKTAŞ .DM YE BAKMIYORUM 😍🥰😊🦁🦅🦅🌈🇹🇷🇹🇷🇹🇷

@suat00079 ben klüp başkanı değilim :( yada sakıp sabancının kızı da değilim benimkisi gönlümden çıkan çam sakızı ç…

2019-07-18 02:03

Cansel ince Canselince10

kaliteyi çukura düşmek hilali büğlü

66615 #ⁱᶻᵐⁱrₑſ͇cₒᵣₜ #ᵇᵘᶜAₑſ͇cₒᵣₜ aktaran kalakalma alkan dengiz iranistik

2019-07-18 02:03

Moonlight 35 aynur35moonligh

Ressam gibi ama değil gibi, Kanseri yenmiş değişik bir şahsiyet.
*SADECE RESİM SİPARİŞ DM 😁 enişteniz bakıyor - M.Kemal Atatürk 🇹 @aynur74703558 yan hesap

@ben_gokmen Teşekkür ederim efenim

2019-07-18 02:03

Ayhan ARI AyBEROZ

keyifli ucuz alışverişin adresi

/>
Youtuber olmak isteyenler zaten benim bir kanalım var diyenlerin buluşma alanı .Yeni s…

2019-07-18 02:02

Moonlight 35 aynur35moonligh

Ressam gibi ama değil gibi, Kanseri yenmiş değişik bir şahsiyet.
*SADECE RESİM SİPARİŞ DM 😁 enişteniz bakıyor - M.Kemal Atatürk 🇹 @aynur74703558 yan hesap

@selmagurun @algotfrontstone @TMeteotr Yandıkkk yandıkk

2019-07-18 02:02

Göker Tarhan gokerTarhan

örnek olamayan insan .

@MigrosHizmet Dönüş değil çözüm bekliyorum @MigrosHizmet @Migros_Turkiye #migros

2019-07-18 02:02

Metin MetinTerut

Çiçek soldu ama vazo hala çok güzel

@GalatasaraySK 🦁🔚

2019-07-18 02:02

beyza 1905beyza

Şimdi beni iyi dinleyin, iyi tercüme et sen de.

Lan kanka grupları buluşunca biriniz stori atın 5 kere aynı storiyi ben izlemek zorunda miyim

2019-07-18 02:02

Hasan Hüseyin Oktay hhokty

RT @Akhisar_GM: #GSBAkhisarGençlikMerkezi
Sağlıklı Yaşam ve Spor Atölyesi kapsamında gençlerimiz tenis antrenmanlarına devam ediyor. https:…

2019-07-18 02:02

Ömür Koçoğlu OmurKocoglu

Mustafa Kemal Atatürk. Beyoğlu// KASIMPAŞA. tek aşk📣📣📣📣FENERBAHÇE

RT @akoralcem: 17.04.2019
Wolverhampton
Altılım
6-3-11-5-1-2-12-8/Hepsi
11-------7-2-5
1-4
3-4-8-7-9/ Hepsi
5-1-3-4-9
4 Tek
Bol şanslar...…

2019-07-18 02:02

ali tüzomay il_principino_

FORZA JUVENTUS PER SEMPRE JUVENTUS JUVENTUS JUVENTUS JUVENTUS JUVENTUS JUVENTUS JUVENTUS JUVENTUS Non mollare mai... vivere senza rimpianti

I'm at Odelato in İzmir

2019-07-18 02:02

AddoIslander addoislander1

Soccerlover&Tipster 🎲

@betdolar #Betdolar
@Hakooo60786604
@seboercan81
@emretarlac2
Kullanıcı Adı: dollarman 🎯
Toplam 11 korner olur 🚩

2019-07-18 02:02

Moonlight 35 aynur35moonligh

Ressam gibi ama değil gibi, Kanseri yenmiş değişik bir şahsiyet.
*SADECE RESİM SİPARİŞ DM 😁 enişteniz bakıyor - M.Kemal Atatürk 🇹 @aynur74703558 yan hesap

@Mutihayat Hahahaha demek üzereyken hallettim

2019-07-18 02:02

EŞO SavcCan

Young , Wild and Free 🍀

@blackdamnbby

2019-07-18 02:02

Selim Kizilkaya SelimLkaya

@PanenkaSport çöp.

2019-07-18 02:02

mc yaralı ulandijle

mumkunse uzaya cikmayalim

2019-07-18 02:02

RENA Ranaakgoz

Saint Joseph - YU

RT @meyvemsu: ben: herkesin fikrini destekleyemeyiz ama saygi duymak zorundayiz

yine ben: ne bu gercekten beynini kullanarak mi buldun bu…

2019-07-18 02:02

Çilek ama çilsiz EMaymus

RT @yirmibir35: Bu flört işleri ne kadar saçma aq 2 gün yazmıyosun sevgilisiyle foto atıyo mdnckfmdöd

2019-07-18 02:02

Bengisu bengisuyy

kem gözlülerin girmesi yasak

@oykusu0 öyleydi kanka ahahahq

2019-07-18 02:02

Cem ERDEMİR ErdemirlerdnCem

Interior Designer ✏
CEM|KA İç Mimarlık

İzmir

I'm at @StarbucksTr in Bornova, Türkiye

2019-07-18 02:02

Moonlight 35 aynur35moonligh

Ressam gibi ama değil gibi, Kanseri yenmiş değişik bir şahsiyet.
*SADECE RESİM SİPARİŞ DM 😁 enişteniz bakıyor - M.Kemal Atatürk 🇹 @aynur74703558 yan hesap

@merhan40778721 Evet kesinlikle öyle

2019-07-18 02:02

Koray Gün galiledayi

#FaceApp Bu program bende farklı çalıştı

2019-07-18 02:02

denizci bahri44564527

inş muh sessiz sakin dürüst

@DikenComTr Yapıştır

2019-07-18 02:02

Muhammed KRKY mami_krky

THE TURK

@webaslan Etobur

2019-07-18 02:02

CümleLERVesaiRe CumleLERVesaiRe

Sen ve Ben , Gerisi VesaiRe...

Onun bunun evladı seni 😡😡😡

2019-07-18 02:02

serenay boyner serenayboyner

Yaşar üniversitesi

instagram adresinizi yazın takipleşelim

2019-07-18 02:01

Kubra Karasakal KarasakalKubra

Kendime çalar saat alıp alarm kurdum pili bittiş ... Hayır cidden mekanik olan hiçbir şeyde mi şansım yok 😭😭😭

2019-07-18 02:01

Muhammed KRKY mami_krky

THE TURK

@webaslan Et yiyenn

2019-07-18 02:01

Berkay bekoypc

En piçi getirir hizaya ki en piçi benimdir burada 😉
CBÜ

@dogudakifirat Yüzlerce kanka

2019-07-18 02:01

Bafetimbi Yusuf YusufCimbom

RT @sayhanbey: allahım keşke be.

2019-07-18 02:01

CK cankulahcioglu

#izmir #9eyluluniversitesi işletme|#mimarsinanüniversitesi #icmimari| #ieu #masterofdesign| #yasaruniversitesi #parttimelecturer at #interiordesign| 👨🏻‍🎓

@Hulidem Boş bi ifade olabilir mi acaba :))

2019-07-18 02:01

Luna MSJ luna_msj

Yeni Masaj Salonumuza davetlisiniz Herşey güzel bitsin diyorsan, Rahatlamak seninde hakkın. 😇0543 838 42 53😇 🔥0543 838 42 54🔥

Herşey güzel bitsin diyorsan, Rahatlamak seninde hakkın.😇0543 838 42 53😇 🔥0543 838 42 54🔥 #bergama #bergamaeskort…

2019-07-18 02:01

cansın akbulut cansnakbulut

#biologist

RT @suleymanindibi: ooooo başladık mı sezon başı lens güzellemelerine😂

2019-07-18 02:01

Kubilay GÜLEÇ KubilayyGulecc

I'm at @Vestel City in Manisa, Türkiye

2019-07-18 02:01

🖤 a_seymos

❗AYARSIZIM DELİYİM KİME NE❗

RT @BernaDubek: Az önce mezuna kaldığımı öğrendim 🤦🏻‍♀️

2019-07-18 02:01

Alihan BOZKURT alihanbozkurtt

Önce İnsanım....Dik duruşa, görece gelişmiş bir beyine, soyut düşünme yeteneğine, konuşma kabiliyetine sahip olan.. İzmirli

Gün biter bir gülüşüm kalır geriye..

İyi akşamlar dostlara...

#iyiakşamlar #izmir #dostlarla

2019-07-18 02:01

jade jcestnova

no gods, no masters

"süt gibi duru ve ak / ekmek gibi sıcak / bizim de / bizim de günlerimiz olacak" @hdpdemirtas

2019-07-18 02:01

دین‌گا fuckreligious

@hamtaye_rose یه جا خوندم یه فیلسوف بی‌ادب نوشته بود: کسانی که پذیرش ندارن واقعیت‌ها رو تلخ کردن :))) یارو مستقیم حمله میکرد به آدم

2019-07-18 02:01

𝓶𝓲𝓼𝓼𝓔𝓼𝓶𝓮𝓻𝓞̈𝔃𝓰𝓮 ozgebjk45

ATATÜRK . aslan burcu . BEŞİKTAŞ .DM YE BAKMIYORUM 😍🥰😊🦁🦅🦅🌈🇹🇷🇹🇷🇹🇷

@babysoartdeco gt

2019-07-18 02:01

Şevval sevvalyrn1

bir boşluk ki asla dinmeyecek

Istersen geri dönn

2019-07-18 02:01

merve the sad mervexaydn

isyan kafa duman
meu





@OuzCanDurna3 püü

2019-07-18 02:01

seyfi seyfidenizy

türk lokumuyla tatlı rüyalar

...

2019-07-18 02:01

emrah korkmaz benemrah

G & E

Hic sevmem

2019-07-18 02:01

Özcan M. ozc_35

1925 / Inadina Göztepeli Öldürür Bizleri Renklerinin Hasreti...

@benveuykum @herbalife_coa Hanımefendi size İngilizce seviyemi ispatlayacak değilim ancak makalede Herbalife ürünle…

2019-07-18 02:01

Valhalla silmembelkide

meraklı fil

RT @ozgebjk45: şuan 998 ama 1000 olunca hediye yok ama 2000 / 3000 gibi duurmlarda talihliye benden forma hediye #Beşiktaş forması ama

2019-07-18 02:01

irem yirmibir35

Bi yanım neşet baba diğer yanım ferdi

Bu flört işleri ne kadar saçma aq 2 gün yazmıyosun sevgilisiyle foto atıyo mdnckfmdöd

2019-07-18 02:01

Karabağlar Kadın Girişimi Üretim ve Satış Koop KarabaglarK

Karabağlar bölgesinde yaşayan kadınlarımızı üretime teşvik etmek, ekonomik özgürlüklerini ve sosyal yaşamda daha aktif rol almalarını sağlamak.

Karabağlar kadın girişimi üretim ve işletme kooperatifi olarak Kadifekale'deyiz bekleriz

2019-07-18 02:01

Ogün Ogunturan1907

@YouTube @instagram

2019-07-18 02:01

Berkay Çıraklar brkycrklr1907

Yemin ettik, biz bu sene.
Boyun eğecek herkes Fenerbahçe'ye @Fenerbahce

Şarap 🍷🍷

2019-07-18 02:00

Burçak saklikoyy13

@sinemdogannn7 @iyem192535 Dönüşler iptal kanka

2019-07-18 02:00

Nasuh ARSLAN Emekli_hamyolu

Ölümsüzlüğü tattık bize ne yapsın ölüm 🇹🇷

Keşkeler düşsün diline.

2019-07-18 02:00

Aygün AygunGumus1907

TU PADRE FENERBAHÇE

@fenerkolikorg

2019-07-18 02:00

Cüneyt Tugrul cuntugrul

Meme Cerrahı , Sivil toplumcu, Sağlık Kaliteci, 4M
Breast Surgeon , NGO enthusiast , Expert in Quality in Health , 4M Master of Magic Metafors.

2019-07-18 02:00

Gizem Havacılık gizzemyldrm

enflasyonla kunfeyekün mücadele

@OzguToyun

2019-07-18 02:00

G U R U rumosumsu

The 🌌 is the limit, I can fly are you with me?

@gumballinmiyim Doğmamıs çocuklarımızdan utan insafsız

2019-07-18 02:00

Turist 26 Aralık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 ErkanDo81767863

Serseri Şair
507,959,26,13

Memesini götü nü atanlar
Geceligniz kaç para lan

2019-07-18 02:00

Şaşkın ByLisoff

gelenle doğmadım ki gidenle öleyim

sanki akşam olunca herşey değişiyo mu?..... Nah değişiyo 🤨

2019-07-18 02:00

Aslı sabitoranli

Gazi Üniversitesi🎓

RT @oguz1912: Gelirİdaresinden UcBinGUY ilanı bekliyoruz.
2019 KPSS açıklanmadan

2019-07-18 02:00

𝔼𝕝𝕚𝕗 𝔼𝕗𝕖 _elifefe_

hayat beni neden yoruyorsun

RT @clickdann: lan ani moral bozukluğu peşimi bırak

2019-07-18 02:00

Ayça AycaAtc

em-be-sil

RT @meyvemsu: ben: herkesin fikrini destekleyemeyiz ama saygi duymak zorundayiz

yine ben: ne bu gercekten beynini kullanarak mi buldun bu…

2019-07-18 02:00

otokuc TokucOnur

“Çağımızın en büyük sorunu; akıllılar hep kuşku içindeyken aptallar küstahça kendinden emindir.” Bertrand Russell

@uvyatirim Lutfen okuyun.
@yasaryildirimFK

2019-07-18 02:00

𝓶𝓲𝓼𝓼𝓔𝓼𝓶𝓮𝓻𝓞̈𝔃𝓰𝓮 ozgebjk45

ATATÜRK . aslan burcu . BEŞİKTAŞ .DM YE BAKMIYORUM 😍🥰😊🦁🦅🦅🌈🇹🇷🇹🇷🇹🇷

@muratyuksell @sinan525 @group_kara @amfroes @byhaluk65 @byhaluk3 @Namiye14 @handsome_3434 @dussiyahi…

2019-07-18 02:00

serkan kul kulserkan

@Profesorfacia At asil bi Canlıdır 😉

2019-07-18 02:00

Ecem ecemgariip2

E

@ozlemerimm Uluparkın çalışanlarını matematik hocamdan daha çok gördüğüme yemin edebilirim

2019-07-18 02:00

Burak AYYILDIZ bayyldzz

🇹🇷TÜRKİYE🇹🇷 Babanız GALATASARAY 🌟🌟🌟🌟 #TekSiyasiGörüşümGALATASARAY #BalboaTim💪🏻

@__KingGALA @GngorHuseyin Ozornwafor kendisi 😂😂

2019-07-18 02:00

Kaan Ekinci SeckinSoylu7

Unutmayın ki, intikam gecikir ama asla yaşlanmaz! (F.S.M.)

Sabretmem gerekiyor, tâ ki sabrım sabrıma tahammül edemeyene kadar. Sabretmem lazım, tâ ki Allah meselem için bir k…

2019-07-18 02:00

selmabulut selmabulut79

RT @hacknbreak: OpenCampus'te hazırlıklar devam ediyor. Yine doğada bilim, teknoloji ve tasarımla dolu dolu geçecek 9 gün/9 gece bizleri be…

2019-07-18 02:00