Tweets at Tambon Than Namthip, Amphoe Betong, Chang Wat Yala around 20km

It searches the Tweets of Twitter around Tambon Than Namthip, Amphoe Betong, Chang Wat Yala 20km.


Search Results

CïK naqzmey

📚👨🏻‍🎓❣️👨‍🔧👫👶🏻👪👴🏻

Child's Play not bad laa

2019-06-27 05:16

CïK naqzmey

📚👨🏻‍🎓❣️👨‍🔧👫👶🏻👪👴🏻

Ada laa rezeki nanti

2019-06-27 05:15

Nasso232555 Jp1Phong

ชีวิตเทาๆ ของชายตัวดำๆ

เมื่อนานมาแล้ว ณ อิตาเลี่ยนไทย ปล.ผมไม่เกี่ยวกะเสือดำน่ะ

2019-06-27 05:09

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Jadi hati hati bila berkawan 🤣

2019-06-27 04:38

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

🤣🤣🤣

2019-06-27 04:22

แค่คนในสายหมอก NaBetong

this is a moment of my life.

@MinirexSS แลกยังไงอ่ะ

2019-06-27 04:20

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Hero lain senang je pakai sampai fanny ni jem sikit

2019-06-27 03:53

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Habis kena marah team aku 😂

2019-06-27 03:52

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Asal susah sangat pakai fanny ni 🤣

2019-06-27 03:52

Rezza Mazlan rezzamazlan

I live with 2 obese cats (tabby) 🐱🐱

@faliqfahmie Sebab dulu jiran sebelah, aku sokong kau! Done report 🥳

2019-06-27 03:02

𝒮𝐻𝐸 __Nrsyhrh

everyone has their story .

RT @dyanasukri: Walau apa pun terjadi sebelum ni , anggaplah sebagai pengajaran buat diri sendiri . Kau kecewa ? Jangan tunding jari dekat…

2019-06-27 02:28

Syafini SyafiniRashidi

Ya Allah, semoga Nur Syafini sentiasa dilimpahi rezeki yang berkat, Ameen.

Terima kasih ❤

Tapi bila besar bodoh gak em

2019-06-27 01:56

Syafini SyafiniRashidi

Ya Allah, semoga Nur Syafini sentiasa dilimpahi rezeki yang berkat, Ameen.

Terima kasih ❤

Umi yang bagitau k 😛

2019-06-27 01:55

Syafini SyafiniRashidi

Ya Allah, semoga Nur Syafini sentiasa dilimpahi rezeki yang berkat, Ameen.

Terima kasih ❤

Sory sis paling awal boleh cakap, awal berjalan, awal boleh membaca berbanding adik² jantan yg lain waktu kecik. Do…

2019-06-27 01:53

Syafini SyafiniRashidi

Ya Allah, semoga Nur Syafini sentiasa dilimpahi rezeki yang berkat, Ameen.

Terima kasih ❤

If orang tak suka cara kita melawak, ada something tak kena lah tu. Kalau taktau nak ubah, kurang² kan lah. Kkdg ki…

2019-06-27 01:44

itafitrin👩‍🔧 eytafitrinzaini

hee 🦋 21 | tiada yang mustahil bagi allah, keep praying 🤲

@camelahsuhaimii @syqrehznn @azwana_m

2019-06-27 01:41

Nur Athirah 4tyrahhh

seventeen :D |
Kedah💚💛

¶ 🏍

Tolong mak bapak tak reti, tapi minta macam macam benda reti pulak. Haish tak faham aku, kau ingat mak bapa…

2019-06-27 01:30

Nur Athirah 4tyrahhh

seventeen :D |
Kedah💚💛

Sekarang ni , ramai perempuan tahu hidup berdikari dah .. Mereka lagi suka buat kerja sendiri.. Hati hati yee , seb…

2019-06-27 01:29

Nur Athirah 4tyrahhh

seventeen :D |
Kedah💚💛

Siapa nak beli bodoh aku, condition 11/10

Alasan nak jual : penat jadi BODOH tak kena tempat

2019-06-27 01:29

En UFKP tulanghijau

Lakad Matataaag! Normalin, Normalin

takboleh lawan imam soleh

2019-06-27 01:25

SyafiqZul BearSyafiq

#FinancialAdvisor
#GreatEasternTakaful 011-2603 6007

Ini lah permulaan rezeki utk ak...

2019-06-27 01:24

SyafiqZul BearSyafiq

#FinancialAdvisor
#GreatEasternTakaful 011-2603 6007

Alhamdulillah terimaa kasih...
#greateastern #takaful

2019-06-27 01:24

zubaidahzukiman❤ nrzubaidah

19💃
Semoga SITI NUR ZUBAIDAH BINTI ZUKIMAN berjaya dunia dan akhirat INSYAALLAH AAMIIN ❤️😍

@_maisarahkamal Jangan la katok aku hm

2019-06-27 01:21

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Kau tk risau la.. Kau final kau tengok la stadium bukit jalil tu penuh

2019-06-27 01:15

𝙝𝙖𝙣𝙮𝙖𝙨𝙚𝙠𝙚𝙩𝙪𝙡 ⍟⎊ aliffzmr

hakuna matata. semoga alif zamir berjaya dunia akhirat

@zahiraheyrah Hehehe dengan busuk saya 🥰🥰🥰

2019-06-27 01:15

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Jdt dh menang 6 kali berturut turut.. Yg kfa dok sibok dgn stadium kosong

2019-06-27 01:14

Ainnnn aien_naziera

It`s not the GOODBYE that hurts but the FLASHBACKS that follow. ANSARA langkawi. INTEC edu. college. ACCA 🎓

@AminHalim88 Thnks min lanja

2019-06-27 01:09

Puan Hani. haniruslin_

Cik dah jadi Puan

Aku memang takda bakat baking kaaaa 😭

2019-06-27 01:03

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Tak faham member member aku ni.. Nama diberi afiq pi panggil afia afiqah.... Semua nama perempuan 😌

2019-06-27 00:59

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Sejenis perabis duit 🤣

2019-06-27 00:55

Pitri FitriAbdullah10

Everything from Allah 😊

Dah la duit tu duit aku dengan partner aku. Terpaksa kena ganti 😞

2019-06-27 00:47

Pitri FitriAbdullah10

Everything from Allah 😊

I'm so sad right now.

2019-06-27 00:46

Pitri FitriAbdullah10

Everything from Allah 😊

Tak fikir pasal orang langsung.

2019-06-27 00:46

Pitri FitriAbdullah10

Everything from Allah 😊

Aku letih-letih juai barang vape senang-senang ja hang rembat 😔😣

2019-06-27 00:46

En UFKP tulanghijau

Lakad Matataaag! Normalin, Normalin

dua bulan 😣

2019-06-27 00:46

Pitri FitriAbdullah10

Everything from Allah 😊

Dah dua kali duit hilang 😔 Daripada 800 lebih tinggai 600 lebih.

Daripada 600 lebih tinggai 100 lebih 😢

2019-06-27 00:45

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Hahaha hahahaha

2019-06-27 00:42

Kingza nan_n_jong

2019-06-27 00:41

Ijul theijul_

I guess, Instagram is where you show your happy side 💕and Twitter is where you show your depressed side🤔

@gajirozan Hahahaha kena iv pun iv laaa😂😂

2019-06-27 00:41

🌸 mukarromahh_

stay slay 💅🏻

RT @azraafrz: air masak je favourite aku

2019-06-27 00:38

Azrul Adnan azrul_adnan

Everything starts with planning. - Kilian's #KuihSiputBonda

I'm listening to Repvblik - Aku Takut (Official Lyric Video) with Musi!

2019-06-27 00:38

Ijul theijul_

I guess, Instagram is where you show your happy side 💕and Twitter is where you show your depressed side🤔

@gajirozan Hahahahha nais, jgn lupa hire aku bob😂

2019-06-27 00:37

Shafikah Sapiee pikxhpiee

Im happy with my own life

@nabihahfara Sabtu lagi 8.30 dri kl hehe

2019-06-27 00:32

Azrul Adnan azrul_adnan

Everything starts with planning. - Kilian's #KuihSiputBonda

I'm listening to Natta Reza - Kekasih Impian [Official Music Video] with Musi!

2019-06-27 00:31

Ijul theijul_

I guess, Instagram is where you show your happy side 💕and Twitter is where you show your depressed side🤔

@gajirozan Hahahhaha dah start cari kerja ka bob??

2019-06-27 00:30

ดาวที่สะกดด้วยตัวม.มอ numildkub

ขายสินค้า หิ้วเอง มีประวัติการส่ง เกลือหิมาลายัน, Johnson baby Cologne, Nivea Baby สนใจติดต่อDMหรือไลน์ : shopalone

@kffangzzzz รบกวนแอดไลน์ nicha1996
นะคะ เป็นเจ้าของเรื่อง
เขาจะตอบช้าหน่อยค่ะ

2019-06-27 00:27

Shafikah Sapiee pikxhpiee

Im happy with my own life

Apa ni tak expect pulak tiket habis. Kan dah menyusahkan ramai orang 😢

2019-06-27 00:23

Syafini SyafiniRashidi

Ya Allah, semoga Nur Syafini sentiasa dilimpahi rezeki yang berkat, Ameen.

Terima kasih ❤

@alyamzlan @najiehahalias Welcome ❤❤❤❤

2019-06-27 00:23

farisss amrfs1

RT @dyanasukri: Sejahat mana pun lelaki , dia tetap ada niat untuk memiliki seorang perempuan yang baik dan seteruk mana pun perempuan , di…

2019-06-27 00:18

Shafikah Sapiee pikxhpiee

Im happy with my own life

@KyraAnnisaa Best nya dah kuwussas

2019-06-27 00:17

Ijul theijul_

I guess, Instagram is where you show your happy side 💕and Twitter is where you show your depressed side🤔

@gajirozan Hg tu kat mna2 boleh tido, i is jeles😂

2019-06-27 00:17

hanannnn. _nhanan

@amiershafiq2 💖

RT @dyanasukri: Sejahat mana pun lelaki , dia tetap ada niat untuk memiliki seorang perempuan yang baik dan seteruk mana pun perempuan , di…

2019-06-26 23:27

N Iqlimm0

Remember me, so I will remember you. Be grateful to Me and dont deny Me.
[Al-Baqarah;152]

God bless me todayyyy, Alhamdulillah 😭😭

2019-06-26 23:09

Mooseki🥀 uzairzulkiflii

Moose🕊

RT @dyanasukri: Sejahat mana pun lelaki , dia tetap ada niat untuk memiliki seorang perempuan yang baik dan seteruk mana pun perempuan , di…

2019-06-26 22:52

itafitrin👩‍🔧 eytafitrinzaini

hee 🦋 21 | tiada yang mustahil bagi allah, keep praying 🤲

Srs dia pakai tudung masa sepahtu reunion mashaallah terlalu cantik.. ya allah indahnya..

2019-06-26 22:07

𝙝𝙖𝙣𝙮𝙖𝙨𝙚𝙠𝙚𝙩𝙪𝙡 ⍟⎊ aliffzmr

hakuna matata. semoga alif zamir berjaya dunia akhirat

@Akhmalneezam Keluar macam ni.

2019-06-26 22:07

Aziz Rahman AzizRahman28_

@aarynmahat @iSyafiqKyle @jannanick95 Tgok kt YouTube

2019-06-26 22:06

Nrainaaaa._ nrihaah

Gapo dyo😜🐒

RT @dyanasukri: Walau apa pun terjadi sebelum ni , anggaplah sebagai pengajaran buat diri sendiri . Kau kecewa ? Jangan tunding jari dekat…

2019-06-26 22:05

azera azraafrz

no feelings...

air masak je favourite aku

2019-06-26 22:03

Aziz Rahman AzizRahman28_

@aarynmahat @jannanick95 @iSyafiqKyle 😁😁😁

2019-06-26 22:00

Ainnnn aien_naziera

It`s not the GOODBYE that hurts but the FLASHBACKS that follow. ANSARA langkawi. INTEC edu. college. ACCA 🎓

@itsfikrey Jadual baru aq x best... Kelas pagi, then gapppppssssssssssssssssssss brubkelas petang 🌚

2019-06-26 21:52

Khlfh.Amira khlfhamira

@amiralifmusic black

2019-06-26 21:41

Ainnnn aien_naziera

It`s not the GOODBYE that hurts but the FLASHBACKS that follow. ANSARA langkawi. INTEC edu. college. ACCA 🎓

@hvziqhopkins_ @caduii Berhenti kejap.. selepas 3 hari cuba balik. Sllu berjaya. X tahu aa klu kt hg dak

2019-06-26 21:38

Shafikah Sapiee pikxhpiee

Im happy with my own life

@nabihahfara BROKE OWEDY

2019-06-26 21:34

Ainnnn aien_naziera

It`s not the GOODBYE that hurts but the FLASHBACKS that follow. ANSARA langkawi. INTEC edu. college. ACCA 🎓

Malaysia... Kasi viral je, pastu mcm² muncul 🤣😭🤐

2019-06-26 21:31

En UFKP tulanghijau

Lakad Matataaag! Normalin, Normalin

hahaa aku dari sem 4 sampai sekarang duk baju bison tu pi mana2

2019-06-26 21:31

Ainnnn aien_naziera

It`s not the GOODBYE that hurts but the FLASHBACKS that follow. ANSARA langkawi. INTEC edu. college. ACCA 🎓

@tafhimtarmizi @itsfikrey Klu berani buat lh. Nnt org tu akn ungkit, buat ayat sedih bgai. End up kau yg rsa bersalah

2019-06-26 21:29

`) najwanazri7

𝓝𝓾𝓻𝓾𝓵 𝓝𝓪𝓳𝔀𝓪 𝓑𝓲𝓷𝓽𝓲 𝓜𝓸𝓱𝓪𝓶𝓪𝓭 𝓝𝓪𝔃𝓻𝓲 🌼

@kandapik 6 and 8 kerap ii berlaku

2019-06-26 21:27

`) najwanazri7

𝓝𝓾𝓻𝓾𝓵 𝓝𝓪𝓳𝔀𝓪 𝓑𝓲𝓷𝓽𝓲 𝓜𝓸𝓱𝓪𝓶𝓪𝓭 𝓝𝓪𝔃𝓻𝓲 🌼

@farizjefri Blue 💙

2019-06-26 21:21

Daniel & Balqis MuhamadHalimi96

@fxiz_johxri Kalau tumpang komen sini agak agak kena saman jugak?

2019-06-26 21:20

Daniel & Balqis MuhamadHalimi96

@hmmurshidi @FazzAhmad2 Hahahaha can. Aku balik pagi sabtu.

2019-06-26 21:18

Dyanasukri_ dyanasukri

nothing ✨

Walau apa pun terjadi sebelum ni , anggaplah sebagai pengajaran buat diri sendiri . Kau kecewa ? Jangan tunding jar…

2019-06-26 21:12

MnrhHsmh MnrhHsmh

Make The Best Of What You Have💕

RT @dyanasukri: Sejahat mana pun lelaki , dia tetap ada niat untuk memiliki seorang perempuan yang baik dan seteruk mana pun perempuan , di…

2019-06-26 21:03

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

@7_preysor ต้นไม้ทางใต้ต้นใหญ่มากป่าไม้เยอะ #เบตง

2019-06-26 20:50

Afiq or Afia? afiqramli123

Jgn kenangkn bila aku bersama mu sedekahkn Al fatihah bila aku dekat sana nanti 😊

Bila dapat lebih sikit dengki.. Pastu tk puas hati

2019-06-26 20:49

jihii_ jihii9

One day, you will be mine.🌹

Takda hal, ujian kecik je ni... meh lagi meh 🤤🤤

2019-06-26 20:19

Daniel & Balqis MuhamadHalimi96

@hmmurshidi @FazzAhmad2 I’m your young rapper no1 not him. Skuishh *trademark

2019-06-26 20:18

ชื่อลูกโซ่เรียกโซ่ก็ได้ ursyakt

ล้มเลิกเป้าหมาย

2019-06-26 20:12

MOHAMMAD SAYUTI Mhd_Sayuti02

Hamba

salute

2019-06-26 19:58

N Iqlimm0

Remember me, so I will remember you. Be grateful to Me and dont deny Me.
[Al-Baqarah;152]

So jawapan yang betul apa ? B ke ?

2019-06-26 19:48

4ydaaa aydanabiella1

16 | PENANG

RT @dyanasukri: Sejahat mana pun lelaki , dia tetap ada niat untuk memiliki seorang perempuan yang baik dan seteruk mana pun perempuan , di…

2019-06-26 19:48

MOHAMMAD SAYUTI Mhd_Sayuti02

Hamba

@princeanas96 promote iphone rd la haha

2019-06-26 19:44

Akmar Rizzann ARizzann

Share Your Smile.....😊😊😊😊

RT @dyanasukri: Set in your mind start now !
No more ex,
No more crush,
No more broken,
Keep your own heart,
No more love someone who not a…

2019-06-26 19:31

Nong Lai AzniAmira

Perfume mahal pun tak boleh hilangkan busuk hati manusia.

Harini Arjuna still takda ka ? 😥 #BukanCintaAku

2019-06-26 19:28

AhLongNorthern ahlongnorthern

|Dip in Investment Analysis|
|Bachelor in Investment Management|
PBA Trainer - Investment Affiliations Faculty
*The investor worst enemy is himself*

Audit is coming.. ISO! ISO!
Tarik nafas dalam2 jngn jadi gila mcm abam ni 😂😂

#GengLastMinit #OtakBengkak 😅😂

2019-06-26 19:21

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

โรงเรียนสอนภาษาจีนที่ใหญ่ที่สุด รร.จงฝามูลนิธิ

2019-06-26 19:18

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

พระมหาธาตุเจดีย์ พระพุทธธรรมประกาศ

2019-06-26 19:17

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

วัดพุทธาธิวาส

2019-06-26 19:16

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

ต้นสมพงษ์ ต้นไม้ใหญ่ที่สุดในภาคใต้

2019-06-26 19:15

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

ป้ายใต้สุดสยาม

2019-06-26 19:14

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

อุโมงค์ปิยะมิตร

2019-06-26 19:12

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

สวนไม้ดอกเมืองหนาว

2019-06-26 19:11

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

บ่อน้ำร้อน

2019-06-26 19:09

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

ทะเลหมอกอัยเยอร์เวง

2019-06-26 19:08

🖤P'BIRD🖤 BREEZE_EXCEL

Today Day trip
1.ทะเลหมอกอัยเยอร์เวง
2.บ่อน้ำร้อน
3.สวนไม้ดอกเมืองหนาว
4.อุโมงค์ปิยะมิตร
5.ป้ายใต้สุดสยาม
6.ต้นสมพง…

2019-06-26 19:06

Kingza nan_n_jong

คงมีแต่ไมเกรนนี่แหละมั้ง..
ที่เข้ามาในชีวิต.. แล้วไม่คิดจะไปจากเราเลย
#ยินดีต้อนรับอีกครั้ง​ 😔

2019-06-26 18:42

#TeamRayaAidilFitri farhazard

Never forget ..

Tegur kena marah

2019-06-26 18:39

ajmaloon AJmalAbdullah

I make videos and I sell online digital marketing stuff

Semua orang dah balik. Kita baru mau naik.

2019-06-26 18:37

fadhlina einahakeem

RT @dyanasukri: Sejahat mana pun lelaki , dia tetap ada niat untuk memiliki seorang perempuan yang baik dan seteruk mana pun perempuan , di…

2019-06-26 18:37

Nasso232555 Jp1Phong

ชีวิตเทาๆ ของชายตัวดำๆ

@eXaMPle_me_too อาสาเป็นผู้ช่วยครับ

2019-06-26 18:36