Tweets at Tambon Baraho, Amphoe Mueang Pattani, Chang Wat Pattani around 20km

It searches the Tweets of Twitter around Tambon Baraho, Amphoe Mueang Pattani, Chang Wat Pattani 20km.


Search Results

FD SH fd_sh002

การเรียนรู้ไม่มีคำว่าจบสิ้น
😘17/09/2018🤟27/12/2018💜

@antfd__ 💜

2019-02-20 03:13

FD SH fd_sh002

การเรียนรู้ไม่มีคำว่าจบสิ้น
😘17/09/2018🤟27/12/2018💜

@antfd__ เเบเป็นห่วงเดะมากๆนะ

2019-02-20 03:12

•anidaus• antfd__

👳🏻‍♂️ 17/09/2018 💜 27/12/2018 🧕🏻

@fd_sh002 ยอ

2019-02-20 03:07

FD SH fd_sh002

การเรียนรู้ไม่มีคำว่าจบสิ้น
😘17/09/2018🤟27/12/2018💜

@antfd__ เดะเป็นไรบอกแบได้ไหม😞

2019-02-20 03:05

•anidaus• antfd__

👳🏻‍♂️ 17/09/2018 💜 27/12/2018 🧕🏻

ขนาดเราเองยังไม่ชอบตัวเองที่เป็นแบบนี้เลย 😂😶

2019-02-20 03:03

🥨 kekcahh

A Human.

RT @Mohamaduwais4: Bersyukurlah menjadi wanita muslimah disaat wanita lain bangga menjadi wanita moden. ☺

Tak usah malu menyarungkan stoki…

2019-02-20 03:00

𝓁𝒾𝓀𝑒𝓎 ’ rotundraw__

EXO-L, NCTzen, WANNABLE & ONCE

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:47

E.ISRY kaisooandtaeoh

✨All my love and support will always forever✨

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:45

กัลหรี่มาเลย์ phantomkeroro

ตำรวจกากๆคนนึง

@Pompaaam สู้ๆ เป็น กลจ.ให้

2019-02-20 02:42

รักพ่อ nananaaom

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:36

𝔠𝔥𝔩𝔬𝔢 coonlixht

⠀⠀⠀⠀⠀━ 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒄𝒄 𝒘𝒂𝒔 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒃𝒚 𝒔𝒂𝒕𝒂𝒏ⵢ ⠀⠀⠀⠀⠀𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈 𝒆𝒔𝒕 𝒍'𝒂𝒎𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒆 𝒎𝒂 𝒗𝒊𝒆♡͛

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:26

จุนเน้งมีที่เรียนแล้วโว้ย ctikn

| 1D | 5SOS | OOR | iKON | GOT7 | BLACKPINK | NCT | 9x9 | Narry | Junbin | Johnten | Jungten | Jaeten | Double B | phoenix22 | ↫↫↫↫↫ 🅲🆃🅺 ↬↬↬↬↬

RT @iPongPaeng: @sikarinmakkdee แฟนเราทำยำเก่งมากค่ะ เก่งแบบอยากให้เปิดร้านยำเลย แต่ก็เผ็ดปากพองอ่ะค่ะ 55555555 ปล.แต่ทอดไข่เจียวไหม้ อะไรข…

2019-02-20 02:12

จุนเน้งมีที่เรียนแล้วโว้ย ctikn

| 1D | 5SOS | OOR | iKON | GOT7 | BLACKPINK | NCT | 9x9 | Narry | Junbin | Johnten | Jungten | Jaeten | Double B | phoenix22 | ↫↫↫↫↫ 🅲🆃🅺 ↬↬↬↬↬

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:12

•เป็นติ่งนะรู้ยัง?• itsnitcha

It's me Nitcha 👽
Hottest : Mendes Army : Blink : nontfam TK Shipper 💚❤

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:11

ตะบองเพชร P_Deimantas

เขียนไดอารี่ไว้ที่

@omscw นึกถึงเคสหเามคนขับมอไซต์บนฟุตบาท แต่กลับถูกชน

2019-02-20 02:11

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidupku, matiku hanyalah untuk ALLAH.☝️

2019-02-20 02:06

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Sebenarnya hidup ini untuk apa dan untuk siapa?

Kita selalu di sibukkan dan dikejarkan dengan kehidupan yang kekad…

2019-02-20 02:06

Mas Haniza HanizaMas

18. Gemok

RT @Mohamaduwais4: " Setiap kali ada Orang yang Menghina mu. Teruslah Lemparkan Senyuman ke Wajahnya, Pikirkanlah cara yang Diredhoi Allah…

2019-02-20 02:05

หลามกวิ้น loveinxoark

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:04

Mas Haniza HanizaMas

18. Gemok

RT @Mohamaduwais4: Bersyukurlah menjadi wanita muslimah disaat wanita lain bangga menjadi wanita moden. ☺

Tak usah malu menyarungkan stoki…

2019-02-20 02:04

jamie◡̈♡ JamieStylesJN

1D × alrisaa × peckpalit × 박지훈 × 강동호 🐻🐰💙

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:04

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Sedarilah bahawa Iblis yang banyak ibadahnya pada Allah satu masa dahulu habis amalannya kerana sifat ujub..

2019-02-20 02:03

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Kita kena sentiasa bimbang jika amalan kita dihancurkan oleh sifat ujub yang hadir dalam hati kita tanpa kita sedar…

2019-02-20 02:03

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Aamiin

2019-02-20 02:02

Mark ApikK afiq8778

Bila ada dekat dengan dia, rasa tenang je 😘 masalah pun hilang. Takde dia, rindu sangat sangat 😥

Mgatalll..

2019-02-20 02:01

NemoMeaw🍭ILoveTheCandyDaesungGirlGroup NemoMeaw

🍭 Myoi Mina @JYPETWICE #TWICE // Kim Seok Jin @BTS_twt #BTS // Kim Won Pil @day6official #DAY6

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 02:00

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

"Jangan memandang rendah orang lain, kerana mereka mungkin lebih baik daripada kita di mata Allah SWT

Doakan yang…

2019-02-20 01:59

Mark ApikK afiq8778

Bila ada dekat dengan dia, rasa tenang je 😘 masalah pun hilang. Takde dia, rindu sangat sangat 😥

Bbq ...di pntai...bersaksikan #supermoon #thailand #cuticuti #makhan2

2019-02-20 01:58

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Harga diri pastinya jauh lebih mahal dari harga sebutir intan berlian.

Ini kerana Allah telah memasukkan pada diri…

2019-02-20 01:58

Mark ApikK afiq8778

Bila ada dekat dengan dia, rasa tenang je 😘 masalah pun hilang. Takde dia, rindu sangat sangat 😥

😍😍😍

2019-02-20 01:53

มายแกลอรี่ 📷 On_myGallery

ไม่ต้องแบกกล้อง มือถือก็พอ 😊

#เคสสกรีนผิวด้าน แบบมันวาว เต็มรอบ
300฿ #ส่งฟรีEMSทุกชิ้นจ้า

ไอโฟนมีทุกรุ่น ซัมซุงมีบางรุ่นเท่านั้นนะคะ

Line : b…

2019-02-20 01:52

มายแกลอรี่ 📷 On_myGallery

ไม่ต้องแบกกล้อง มือถือก็พอ 😊

#เคสสกรีนผิวด้าน แบบมันวาว เต็มรอบ
300฿ #ส่งฟรีEMSทุกชิ้นจ้า

ไอโฟนมีทุกรุ่น ซัมซุงมีบางรุ่นเท่านั้นนะคะ

Line : b…

2019-02-20 01:52

Mark ApikK afiq8778

Bila ada dekat dengan dia, rasa tenang je 😘 masalah pun hilang. Takde dia, rindu sangat sangat 😥

Nk beli apa ntahh

2019-02-20 01:49

- chanplease

ล่องจักรวาลกว้างใหญ่ไพศาลอยู่เพียงลำพัง

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:46

ตะบองเพชร P_Deimantas

เขียนไดอารี่ไว้ที่

@experiMuch ต้องเปิดโมเดลลิ่งแล้วครับ

2019-02-20 01:44

nnjh; nenaeney

🐻 + 🍑 + 🐱 = ❤

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:43

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

[2] Aku tinggalkan berteman dengan orang-orang yang fasiq sehingga aku dapat berteman dengan orang-orang yang soleh…

2019-02-20 01:32

Kanakane Kanakane21

Want to be Physicist. 😍
我很好。😄
#
#KNhappyday #Suratismylover ❤

แสงดวงจันทร์ ลอดผ่านหน้าต่าง
อย่างสวย 😅❤

2019-02-20 01:32

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Berkata Imam Ahmad bin Harb rahimahullah ;

Aku beribadah kepada Allah selama 50 tahun, namun aku tidak mendapat ma…

2019-02-20 01:32

Littirong Somtep coffioz

2019-02-20 01:30

มีไร ระบายกับเราได้ tungngai_

ฉันรักทุกคน

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:25

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

" Andai kamu keluar rumah , anggaplah semua orang di sekeliling mu baik kecuali dirimu . "

( Saidina Umar Al-Khatab )

2019-02-20 01:24

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Ada masanya ujian hidup menyebabkan kita rasa tidak berdaya, namun jangan berputus asa.

Itu sebenarnya isyarat unt…

2019-02-20 01:23

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Apabila Allah tidak memberikan sesuatu yang kita inginkan.

Percayalah Allah hendak memberi sesuatu yang lebih baik…

2019-02-20 01:22

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Retaknya hubungan kita sesama manusia adalah berpunca retaknya hubungan kita dengan Allah.

Bila kita jaga hubungan…

2019-02-20 01:22

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

"Kemenangan terhadap diri sendiri adalah lebih baik daripada kemenangan terhadap orang lain"

2019-02-20 01:21

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Tidak ada jalan bagimu kecuali bertaubat, memperbaiki diri, hanya menggantungkan diri kepada Allah swt dan ikhlas d…

2019-02-20 01:21

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

KENAPA TIADA KEMANISAN HATI DALAM BERDZIKIR...

Manakala dzikir terasa berat di lisanmu, sementara pintu pemusatan…

2019-02-20 01:20

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Salah satu daripada tanda hampirnya kiamat apabila manusia tidak lagi malu berbuat dosa. Bahkan mereka berbangga de…

2019-02-20 01:18

☁ ʸᵒᵒᶰᵍᶤˡᶤˢᵐ ♡ D-13 🌿 ตีป้อม all day all night minseoltang23

@BTS_twt YOU ARE MY WHOLE WORLD 💜 ( 🐱🐢🐥)

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:17

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Kadang kadang kita tengok seseorang tu pendiam, tapi bila dia bercakap tentang agama lidahnya menjadi fasih.

Kera…

2019-02-20 01:15

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Berkata Ibnul Qayyim رَحِمَهُ اللهُ :

“Keuntungan terbesar di dunia adalah ketika engkau menyibukkan dirimu dalam…

2019-02-20 01:15

WHY NCN_YK

| ชอบหลายวง ชอบไปเรื่อย | ขี้บ่น ขี้แซะ ขี้เกียจ | ไม่ต้องสนใจเรา เราเป็นบ้า😛

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:14

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Malaikat Izrail akan datang tanpa kenal rasa hiba, menghancurkan rasa cinta, meruntuhkan kekeluargaan.

Hartamu yan…

2019-02-20 01:14

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Jangan sesekali meletakkan harapan yang tinggi kepada manusia kerana takut-takut kita mudah terkecewa mahupun dikec…

2019-02-20 01:13

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

kita tidak mampu mengubah hati orang untuk bersangka baik dengan kita.

tapi..

kita mampu untuk mengubah hati kita…

2019-02-20 01:13

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Malas nak solat.

Silalah paksa diri, solatlah walau terpaksa, biarpun tidak ikhlas, lama kelamaan akan jadi biasa…

2019-02-20 01:13

『 Sulthalilly』ฉันเป็นคนดี ❤️ Som_OkaCher

เป็นติ่ง ติ่งทุกวงการ ติ่งยั๊นเงา
โตแล้วจะติ่งอะไรก็ได้

อยู่ทุกเรือ เปรี้ยวตีนเก่งแต่ไร้สาระ อย่าหาซีนกับฉันเลยค่ะ เหน่ย

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:13

12345 nazathailand

เงี่ยนว่ะ

2019-02-20 01:13

AMEIN meenmhd

A Master student #NoMoreCoup #ยกเลิกเกณฑ์ทหาร

ตั้งแต่ #macOS มี Night mode ก็ไม่เคยเปลี่ยนกลับเป็นโหมดปกติอีกเลย

2019-02-20 01:11

SK&S SKYa_ndSEA

Just Jungkook&Taehyung




soobin&beomgyu






💓kim seokjin💓 💘Choi soobin💘

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:09

ช้านคือกวาง babebaebea

ภูมิใจที่ได้เป็น #EXOL และการได้รัก #EXO คือความสุขและความทรงจำที่ดีที่สุดในชีวิตของคนอย่างเรา
only exo and exol @weareoneEXO 💕💕

RT @iPongPaeng: @peacedipp ผู้ชายกินเหล้าค่ะ พวกลาบ ยำ ต้มแซ่บ ผู้ชายทำหมด กับแกล้มเหล้างี้

2019-02-20 01:09

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Berkata orang soleh,

Perbaikilah diri kita lebih baik daripada hari yang semalam. Tetapi, dalam masa yang sama jangan jatuhkan orang lain.

2019-02-20 01:07

╰☆ยัeⓀⓞxญ้า☆╮ Choying_Koya

My name is Bum but can call me kambum or Koya I love listening to music and passion for music I love to travel around the Thai-country.Especially the sea

เริ่มง่วง กินเยอะไปหน่อย

2019-02-20 01:07

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Mereka bertanya kepada seorang hamba yang soleh,

Ceritakan kepada kami sesuatu yang ringkas tentang syurga yang me…

2019-02-20 01:07

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Hidup ini terlalu singkat untuk ditangiskan.

Kerana akhirat itu lebih panjang untuk dirisaukan.

2019-02-20 01:06

ا.ي Mohamaduwais4

‏‏‏‏۞اَللهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ۞

Janganlah engkau membenci sesuatu pun yang telah Allah pilihkan untuk kamu.

Terkadang, Allah memilihkan untuk kam…

2019-02-20 01:05