Tweets at Lodeynoye Pole, Lodeynopolskiy rayon, Leningradskaya oblast' around 30km

It searches the Tweets of Twitter around Lodeynoye Pole, Lodeynopolskiy rayon, Leningradskaya oblast' 30km.


Search Results

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@kisnaafbi titisan ayah dan ibu yang pernah di buat di malam yang tegang.

2019-06-20 01:54

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@ilyasakaa_ ih minggat sn

2019-06-20 01:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@BuodoAh Like n komen jan lupa subscribe!

2019-06-20 01:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@OhMyCikin aku gabut dan mager jd g perlu lah ya

2019-06-20 01:52

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@BuodoAh @cuteeqgirll alhamdulillah kang

2019-06-20 01:49

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@BuodoAh @cuteeqgirll karna mereka sdg mencari teman

2019-06-20 01:46

QasehTerindah QasehTerindah

They call me y's

We live under the same sky but not all of us have the same view.

2019-06-20 01:46

nabila nrlnabila96

beshe beshe je | new acc |

@CheZuhairi HAHAHAHAHA meh aku tlg jawabkan.. haruslah ayam goreng jatuh kedalam mulut seorg nabila

2019-06-20 01:42

nabila nrlnabila96

beshe beshe je | new acc |

Bende boleh dpt bnyk buat apa mintak sikit 🤣🤣

2019-06-20 01:33

amsyaaaaaaaaaaaa oLaafF79

senyum jeシ

your "bye" was just enought for me
\(^O^)/\(^O^)/\(^O^)/\(^O^)/\(^O^)/

2019-06-20 01:26

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@tsanawi @kisnaafbi @hsnbnfsj biasa otak dia minimalisss,

2019-06-20 01:14

( ^ω^ ) fatinathth

zzz

RT @taqiibntarmizi_: Can't wait to see em 🤩

2019-06-20 01:05

Amar Amirul amaramiirul_

LOGOPHILE || FUTSAL || PAHANGITE || CHELSEA

Thank you for today

2019-06-20 00:58

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@tsanawi @hsnbnfsj @kisnaafbi ngakak woi

2019-06-20 00:55

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@pumpkincandie bagus bgttt

2019-06-20 00:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@peandler Minggat sana lo

2019-06-20 00:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@peandler BIARIN! MINGGATT SNAA

2019-06-20 00:50

Lucifer Morningstar AzimanAkmalll

The Devil wears Prada || Flex is my middle name

RT @taqiibntarmizi_: Can't wait to see em 🤩

2019-06-20 00:45

Syifa Aulia syifacappucino_

Instagram: syifayz

RT @aweull: Makin kesini, mutualku makin ngilang.

2019-06-20 00:41

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@unsidetic mati aja

2019-06-20 00:33

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@peandler MINGGATTTT SANA LO

2019-06-20 00:33

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@doribiru kau harus bisa bisa ambil hikmahnya

2019-06-20 00:31

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@peandler minggat sana lo

2019-06-20 00:29

nabila nrlnabila96

beshe beshe je | new acc |

@petals_peach ahaha bahagiaa nye dieee 😂😂

2019-06-20 00:27

myra 🌸 mirafrdna

17 | la dolce vita

RT @taqiibntarmizi_: Can't wait to see em 🤩

2019-06-20 00:25

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@winitheexplorer Sabar astoge

2019-06-20 00:23

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@peandler minggat sana lo

2019-06-20 00:23

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

@Ckltshazelnut 😋

2019-06-20 00:22

çütê çhïmpæñzīëss taqiibntarmizi_

the truth is here;-)

Serius aaa 😏
But still ....human berubah

2019-06-20 00:21

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@ulpeaple ikan hiu beli skincare *cakepppp
gapapa si cuma biar mulus aja

2019-06-20 00:20

mairanazreyy mairanazrii

bitch stahp🎬

RT @taqiibntarmizi_: Can't wait to see em 🤩

2019-06-20 00:19

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@doribiru Di skip kali mba

2019-06-20 00:18

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@rinduketinggian Yaallah calon imamku

2019-06-20 00:18

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

@skincarefess Done

2019-06-20 00:09

ʕʘ‿ʘʔ heynaaanno

eh ?

RT @taqiibntarmizi_: Can't wait to see em 🤩

2019-06-20 00:06

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@issamoodddd G

2019-06-19 23:51

azriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii muhdazzzriii

gituew

RT @taqiibntarmizi_: Can't wait to see em 🤩

2019-06-19 23:51

🍂 eimanzaidi

La Tahzan, Allah with you 🌹

RT @taqiibntarmizi_: Can't wait to see em 🤩

2019-06-19 23:46

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@broukenz mo makeup sndiri ?

2019-06-19 23:42

çütê çhïmpæñzīëss taqiibntarmizi_

the truth is here;-)

Can't wait to see em 🤩

2019-06-19 23:41

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@broukenz buat acara apa dlu ni

2019-06-19 23:40

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@awwsakid banjar kalimantan wkwkwkkw

2019-06-19 23:37

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@ccobanana Ehhhhhh km ! Kurang2 in

2019-06-19 23:37

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@physconeko ena jdi hp, dikasiani

2019-06-19 23:37

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@awwsakid goblok wkwkkwkwk

2019-06-19 23:36

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@Maryamym1 gtw

2019-06-19 23:36

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@cuteeqgirll gpp girl

2019-06-19 23:36

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@awwsakid Bungul

2019-06-19 23:35

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@doribiru Sange dia

2019-06-19 23:35

ibuk kos salbinx

happiness not found, silahkan coba lagi.

@tobehonestwho gGgggGgg

2019-06-19 23:33

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@farhannfrr gasadar pake pulsa

2019-06-19 23:31

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@cuteeqgirll jualan apa sisttt

2019-06-19 23:31

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

gak 5% gak berhenti main hp.

astagfirullah kamu

2019-06-19 23:30

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@HeyBudie Aku yang menghapus kesedihan.
dan aku yang di tendang.

2019-06-19 23:29

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@ulpeaple i feel u

2019-06-19 23:24

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@winitheexplorer kirim kerumahku

2019-06-19 23:24

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@ssunnnia aku bantu ngapalin pasal mau g

2019-06-19 23:23

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@bichtarrest mnding gosah

2019-06-19 23:22

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

@Ckltshazelnut Najong

2019-06-19 23:20

𝒂𝒓𝒔𝒉𝒆𝒊𝒍𝒂 𝒑𝒂𝒏𝒋𝒂𝒊𝒕𝒂𝒏 arsheilalalala

i dont do what i love. i retweet what i love

RT @heyyo61: Aku liat sidang biar paham baca jokes #FaktaSidangMK

2019-06-19 23:20

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@bichtarrest bahagiaiin aku

2019-06-19 23:14

nabila nrlnabila96

beshe beshe je | new acc |

ngantuk tahap tak boleh bawak bincang ni

2019-06-19 23:10

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@lahkocaak Alah

2019-06-19 23:08

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@bichtarrest Ok

2019-06-19 23:08

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@seokjinieee____ G

2019-06-19 23:08

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@dvnmlna iya ;(

2019-06-19 23:03

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@physconeko Aku kalau mau tidur, bersihin istana bogor dlu

2019-06-19 23:01

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@gifarihidayat kaya akuu

2019-06-19 23:01

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

@Ckltshazelnut Mis u tuuu /g

2019-06-19 23:00

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@moonljcht bangke wkwkkwkw

2019-06-19 22:59

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@unsidetic remahan rengginangkuuu

2019-06-19 22:59

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@moonljcht engga :( sini dm

2019-06-19 22:58

cv daniel Ckltshazelnut

let me know its on and i'll bring my friends

RT @heyyo61: Betul
Saya tidak bisa jawab
Saya lupa
Betul
Betul
#FaktaSidangMK

2019-06-19 22:55

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@iamzarraa pake pelet biar ga kemana2 :(

2019-06-19 22:54

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@sukanyaretweet hi girl !!!!

2019-06-19 22:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@ccobanana hug {}

2019-06-19 22:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@potah0es hi love!

2019-06-19 22:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@iamzarraa km jangan kemana2 ya :(

2019-06-19 22:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@buatlukahatiku duh {}

2019-06-19 22:53

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

@mekdiforlife yu gelud

2019-06-19 22:50

calon pacarmu aweull

aku sukanya kopi, es-krim, dan kamu.

Makin kesini, mutualku makin ngilang.

2019-06-19 22:49

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

Aku liat sidang biar paham baca jokes #FaktaSidangMK

2019-06-19 22:48

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

Kalau mau menguji di ruang ujian, ini ruang sidang #FaktaSidangMK

2019-06-19 22:41

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

Betul
Saya tidak bisa jawab
Saya lupa
Betul
Betul
#FaktaSidangMK

2019-06-19 22:40

dibaaaaaaik__

lovely

tak kuat weh kalini, aku nak berubah.

2019-06-19 22:33

dibaaaaaaik__

lovely

betul la dia dah tukar wallpaper ☺️

2019-06-19 22:31

ᴰᵁᴿᴿᴬ ᴬᴴᵞᴬ syenzhuka

Everything will be beautiful #pooh -DHMA 🐻🐻

@khalids Yeah. But it will be beautiful memories to tell later in the future.

2019-06-19 21:51

syukriii alsyukri_

hye

i'm so sorryyyyyy

2019-06-19 21:43

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

@droppingsun IYA SWAMI AQ

2019-06-19 21:25

heyyo mau jadi apa? heyyo61

gatau ih mau isi apaan bio-nya fufuf

@botolmejon @ninibanananini @womanfeeds @aqcanz Ngga tau:(

2019-06-19 21:24

syukriii alsyukri_

hye

@damucopp rindu adam😢

2019-06-19 21:07

🐳🐳🐳 nnurainnabilaa

18 & chill💯

Handsome gila syafiq kyle dalam cerita niii ❣️❣️❣️❣️

2019-06-19 20:52

Shukur Ahmad ShukurAhmad3

Sukan

Takde mood yall

2019-06-19 20:31

ᴰᵁᴿᴿᴬ ᴬᴴᵞᴬ syenzhuka

Everything will be beautiful #pooh -DHMA 🐻🐻

@khalids Insyallah chaos. 😂

2019-06-19 20:26